Jump to content

roussinov

Members
  • Мнения

    140
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А3 2.0TDI BKD 2007

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1518 профилни разглеждания

roussinov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Долното с надпис авто затваря клапата автоматично, когато реши че влиза мръсен въздух, самото му включване нищо не прави защото просто го пускаш в готовност
  2. Не знам що са решили, че точно тези 3 критерия са най-важни Също при оценката за пестене на гориво има незначителна разлика между а и б и т.н
  3. имаш ли свиреща или свирещи предавки?
  4. да уточня че става въпрос за скоростна кутия която се слага на А3, А4 от 2005 нататък и е 6 степенна, но при всички положения да е HDV
  5. телефон 0882 282616 или лично съобщение
  6. Да, пали от четвърт оборот при всякакви условия, изключение прави топлото запалване, което доколкото разбрах дори с ъпдейтите не може напълно да се оправи, но да речем че при топъл двигател пали от 2 врътки
  7. Намерих човек който се справи с проблема, имаше парчета силикон в двигателя от което дюзите се бъзикаха, също и проблем с тока в едната.
  8. купувам дюза за A3 TDI 2.0 BKD лично съобщение или audistudio@abv.bg
  9. кое е по-добре, да имам още една дюза или да имам още един маховик
  10. единственото засега което показва като ненормално е впръскване на повече гориво от дюзата на първи цилиндър, така че търся дюза и като я сменя ще видиме това ли е бил проблема
  11. 1.Запалване: а. При студен двигател пали с притрисане и леко затруднено. б. При леко топъл двигател пали перфектно. в. При топъл двигател (над 60 градуса) пали след значително по-дълго въртене. Тези неща не се променят при различна външна температура, влага и т.н. Сменени са подгревните свещи, 2 от тях не работеха, нищо не се промени. Диагностика в Супер Дизел: "Просто стартерът врътва по-бавно, отиди някъде да го прегледат по-подробно" 2. Работа на двигателя и вървеж: а.При температура до 90 градуса всичко е нормално. б.При 90 градуса: на място двигателят тресе купето равномерно и се чува потракване-прекъсване, също така ако е запалена лампа в купето премигва в синхрон с прекъсването. При тръгване има много по-малка мощност, карането с по-ниски обороти е по-трудно. Колкото по-дълго се кара колата след като е загряла толкова повече изглежда че се влошават нещата. Диагностика в Супер Дизел: "Според нас е дюзата на първия цилиндър, да направим реглаж, ако не се оправи трябва да се смени" След реглажа всичко се оправи, но оправянето се дължеше на изстиването на двигателя. След като загря до 90 градуса отново същата работа.
×
×
  • Create New...