1.Запалване: а. При студен двигател пали с притрисане и леко затруднено. б. При леко топъл двигател пали перфектно. в. При топъл двигател (над 60 градуса) пали след значително по-дълго въртене. Тези неща не се променят при различна външна температура, влага и т.н. Сменени са подгревните свещи, 2 от тях не работеха, нищо не се промени. Диагностика в Супер Дизел: "Просто стартерът врътва по-бавно, отиди някъде да го прегледат по-подробно" 2. Работа на двигателя и вървеж: а.При температура до 90 градуса всичко е нормално. б.При 90 градуса: на място двигателят тресе купето равномерно и се чува потракване-прекъсване, също така ако е запалена лампа в купето премигва в синхрон с прекъсването. При тръгване има много по-малка мощност, карането с по-ниски обороти е по-трудно. Колкото по-дълго се кара колата след като е загряла толкова повече изглежда че се влошават нещата. Диагностика в Супер Дизел: "Според нас е дюзата на първия цилиндър, да направим реглаж, ако не се оправи трябва да се смени" След реглажа всичко се оправи, но оправянето се дължеше на изстиването на двигателя. След като загря до 90 градуса отново същата работа.