Jump to content

kelesha1

Members
  • Мнения

    286
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8P 2.0tdi

Последни посетители

4997 профилни разглеждания

kelesha1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес разгледах няколко 1.8Т глави че снощи ми стана интересно с тези оригинални легла. Прав си има глави с такива РЪБОВЕ сток, направо съм потресен, до сега не бях обръщал внимание, но има и глави на които този ръб липсва, при тези които гледах едната беше АЕБ и там ръбове имаше, другата беше АРХ и там ръбове нямаше.......но все пак след като главата се портва на CNC, то няма причина тези ръбове да са там, най лесно е да направи едно 3D сканиране на камерите и да изчисти след това проблемите на SolidWorks примерно, той поне е на ТИ с тези софтуери и този вид енжинеринг
  2. Я дай повече инфо за "въртеливият ефект" А това което съм посочил и на първата и на втората снимка е РЪБ и то ръб 90% от диаметъра на леглата, този въпросния ръб се получава когато се сменят леглата и новите легла не се обработят както би трябвало. Искам да ми покажеш снимка на главата на Корсата когато пристигна от Англия, да сравним там има ли го този "въртелив ефект" (падам от коня) или го няма Между другото водачите не са берилиеви ами най-вероятно берилиев бронз, т.е нищо чик чирик няма в тях, екзотиката е в берилиевите легла въпреки че техния живот е доста кратък, за сметка на това употребата им е наложителна при високо оборотни мотори което още веднъж ще рече че тази глава не е "онази" от графиката
  3. Заеби флоу-а човек, от самолет си личи че леглата на тази глава са супер аматьорски пльоснати в нея. Отностно графиката, готино изглежда, само че главата едва ли е тази, едва ли е дори подобна, за около 10000 оборота самия Спиро е писал че требе от-до глава т.е берилии, радии, плутонии и всички там химични елементи от менделеевата таблица, в тази глава такива шукарии просто липсват Освен това пак самия Спиро е писал че живота на такава глава за тези обороти е доста кратък, т.е готина графика но не се вписва с тази тема, може би с нея може да се кандидатства за Рекордите на Гинес, но.....нищо повече Въпреки това аз съм изкефен от Спиро и все още му симпатизирам, просто мисля че не всички хора с които работи са взели работата си толкова на сериозно колкото я взема той самия, освен това си мисля че контрола на качеството от негова страна е доста занижен, щом си поставя името зад подобни "изделия"
  4. При наличие на CNC машина не виждам как са останали "незабелязани" посочените с червено места ??? Такава "изработка" се прави във всеки квартален гараж, но ако гаража е с реноме на "сервиз" тези места поне биват обработвани с ръчна фреза за да не е толкова очеваден "ефекта" от новите легла..........да не говорим че леглата са "вкопани" спрямо оригиналните от което пък следват доста нежелани ефекти върху валвтрейна......тази глава определено е ЛЕВАШКИ направена, дано няма проблеми с леглата във високите обороти, проблеми в смисъл леглата да паднат........между другото това не е първата глава с тези проблеми, преди време Спиро беше постнал снимка на глава от Ево с берилиеви легла и те бяха "обработени" по същия този аматьорски начин, интересно е че той има доста снимки отново на Ево глави които пък нямат този проблем.....явно ползва различни "главари" но определено тази глава е правена от аматьори.
  5. Човек......кажи ми моля те че Спиро няма НИЩО ОБЩО с тази глава ???
  6. За лепилото си трябват гуми като на Дане за да има ефект от него. С нормални гуми или полусликове често се боксува повече на лепилото от колкото в страни на чистия коридор.
  7. На Божура старта е по-добър и за това при по-голямата част от колите времената на Божура са по-добри, но при коли които дават еднакви стартове и на двете настилки времената на Кондофрей са по-добри защото е по-равна. Пистата на Божурище е с 1.5% наклон(нагорнище) а тази на Кондофрей е абсолютно равна. Също така причината на Кондофрей терминалните скорости да са по-ниски от на Божура е самата мерилка, тя показва от 5 до 7км/ч по-ниска терминална от реалната, докато на Божура и Сливен терминалните са 1:1 с тези които всеки може да си измери с достатъчно бърз GPS. Времената и на двете писти обаче са абсолютно точни с тези които си мерим и сами в колите докато караме
  8. Прав е, хал хабер си нямам !!! Аааа не Голфа е само за по "пистите" питай Шпека той щи обясни
  9. Това с "настройката" на газовото беше опит за шега от страна на jimi, явно неуспешен........няма как да се хвана на "настройвам" нещо което има по-малко "мозък" и от Мегаскуирт, а и моето мнение отностно съвместимостта на газта и перформънс тунинга няма как да се промени, това са АБСОЛЮТНО несъвместими понятия
  10. Няма проблем, инжекторите са тука чакат те, пали колата вземай чипа и идвай..... Имам 440ки, 630ки, 830ки и 1600ки ако се наложи ?
  11. Я дай линк да се подсетя че по принцип не съм злопаметен, но ми стана интересно ?
  12. Щом ти е "екстра" лошо няма, това обаче не променя факта че е критично бавна и няма вариант докато е твоя да стане поне малко бързичка А иначе ако визираш Голфа ми......щом си решил че се кара само на "писта" окей така да е Мдам от моя са изкярили, защото не си направил твой да ме оставят мен на мира и да кярят от твоя
  13. Теб дори и моя "безценнен софт" не може да ти помогне, твоята кола е обречена да е критично бавна Въпреки това мен лично не ме кефи някой да печели пари на мой гръб, а не е като да не съм виждал мой софтуер на коли който на практика не съм правил аз самия, така че просто от доста време насам "вземам мерки" до колкото ми е възможно Надявам се това да не е "проблем" ???
  14. Прав си че пречи, но не и на работата на ЕКУто/мотора. А щом съм я сложил значи все пак помага с нещо на някой.....освен че "пречи"
  15. Според мен най-добре е ЕКУ с номер като на Цецо, въпреки че и твоя номер е същия различават се по номера на Бош, едното е 184/185 другото само 185. Дори и да не запали, трябва да може да се диагностицира с ВагКом, ако не може значи има проблем с монтажа на цокъла на въпросното ЕКУ...........така или иначе квото и ЕКУ да вземеш, първо трябва да го пробваш към колата девствено, закачаш го, пускаш ВагКом и гледаш кво иска, пробваш да запалиш, най-много да се удави, кой знае кво......като се увериш че всичко е окей чак тогава можеш да пристъпиш към смяна на цокли и т.н..........но софтуера е правен на основата на оригинал от Цецовата кола, така че е добре да се ползва ЕКУ като на Цецо......
×
×
  • Create New...