Jump to content

D.Stoykov

Members
  • Мнения

    639
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B9 quattro Tiptronic

Контакти

  • AIM
    +359
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Топ
  • Интереси
    F1

Последни посетители

2969 профилни разглеждания

D.Stoykov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това е постоянна и често срещана ситуация. Зависи от режима на каране, ако е предимно в града на къси отсечки - резултата е чести регенерации на DPF като повечето са неуспешни и нафта в маслото. От Ауди казват, че до определено количество не е проблем, но колко точно е определеното количество не знам. Споделял съм проблема с много познати, които също съобщават за чести регенерации - разбирай нафта в маслото. Много хора дори не разбират за проблема когато при смяна на маслото е налято до средата на щеката и до следваща смяна се покачва но не светва предупреждение за високо ниво. Аз също карам много градско и имам същия проблем. Често усещам опити за регенерация и понеже при смяна на маслото наляхме на максимум по щека - не знам с колко се е повишило. Поръчах си голяма спринцовка от Али експрес със тънък маркуч. Днес източих 1 литър масло и на щеката сега показва с 5 мм от горния край. Значи е имало поне 700 гр. над максимума, но колко от тях съм налял при смяната и колко е нафта - никой не знае! Ако всичко това е нафта - препоръчвам смяна на маслото. Решението според мен е следното: Маслото трябва да се редуцира до средата на щеката (изтегляне или доливане) и да се следи нивото му ако се кара градско. Ако стигне максимума - смяна на масло, независимо от пробега. Оставих моето на 5 мм преди максимума и ако се покачи до край - ще сменя маслото, защото вече дърпах веднъж, а мисля че повече от половин щека нафта е вече сериозно влошаване на качеството на мазане. Това е повече от половин литър. Моята е с 6 л. масло, за 2.0 ТДИ е още по зле.
  2. Ето нещо, което ме дразни: CarPlay е свързан, но аз съм в основния екран ма MMI и слушам радио. Получавам съобщение във Viber и екрана сам преминава в CarPlay и ми показва, че има известие във Viber, след което се връща отново в MMI. До тук добре, но ако отворя Viber в телефона за да погледна съобщението, защото CarPlay не го показва - автоматично спира радиото и преминава в режим Mediaplay от CarPlay и млъква. Трябва да се върна в MMI и да си избера отново радиостанция .... и се изнервям Не съм правил експерименти, но махнах Viber от добавените приложения в CarPlay и въпреки това продължава да ми показва известия и същите номера, независимо че го няма на екрана. Случвало ли се е на друг това?
  3. D.Stoykov

    VCDS от sklad66

    Възможно, не съм запознат. Променял съм само няколко параметъра на тази кола с VCDS за да работи безжично CarPlay, всичко останало, което съм персонализирал съм го правил с OBD11. Мога и с него да направя тази задача, но не знам къде точно да ги търся тези стойности. Освен това ще трябва да платя един PRO лиценз, но да кажем, че това не е проблем.
  4. D.Stoykov

    VCDS от sklad66

    Намерих правилния код: 20113 но пак не става.
  5. D.Stoykov

    VCDS от sklad66

    Привет на всички! Използвам темата за да задам един въпрос, въпреки че не е точно за нея. Искам с VCDS да вляза тук: Контролен модул: [09 – Cent. Elect.] и да въведа код за сигурност, за да ме пусне в дълго кодиране, но явно от всички кодове, които имам няма правилния за B9 2019, 45TDI. Пробвах с тези без успех: 31347, 20103. Всъщност искам да изключа късите светлини във посрещане/изпращане от дома и да останат само DLR светлините. Без въвеждане на код не ми извежда чек боксовете, като на снимката. Функция: [Кодиране - 07] Изберете "Помощник за дълго кодиране" Байт 6
  6. D.Stoykov

    MMI Mib3 High (MHI3)

    В момента съм с тази версия на MMI: MHI3_ER_AUG45S_K3283, като преди нея бях с 3174. С ъпдейта получих възможност за безжичен CarPlay. Като цяло нямам оплаквания и всичко работи нормално. Направил съм доста промени с помоща та OBD11 и готовите приложения, като смяната на стартиращото лого не сработи при мен. Исках да го променя от А4 на А4 quattro, но не се получи. Следните две неща ме дразнят: Почти винаги след като се свърже безжично с CarPlay прави поне едно прекъсване на връзката и веднага я възстановява и второто е, че съм избрал картата в навигацията да е Google Earth, но често сам се изключва чека и трябва да вляза в настройки и отново да го избера за да зареди картата. Не че нещо важно, но изглежда добре по този начин, а съм платил абонамент за това Виждам, че има нови версии на MMI (MHI3_ER_AU_P3853) че май и следваща след нея и ми е любопитно някой слагал ли е вече такива и има ли видими подобрения и решени проблеми.
  7. D.Stoykov

    MMI Mib3 High (MHI3)

    Колеги, отварям конкретна тема за MHI3, защото не намерих такава, а написаното за тази версия е в теми за друг модел MMI. Ще се раздвам всеки с тази мултимедия да сподели: с каква версия е, проблеми и решения за тях, промени, които е направил с VCDS и OBD11 и доволен ли е от функционирането им.
  8. D.Stoykov

    Dpf

    Качеството на горивото и добавките в него определят отделените сажди и смрад, останалото е ясно
  9. @Airfan Ще пробвам, Благодаря.
  10. Колеги, някой може ли да каже от къде може да се дръпне малко масло от двигателя 45 TDI, 231 p.s., няма щека и виждам отпред една тръбичка наподобяваща такава за щека, но е затворена в горния край и не разбирам как се отваря. Дали от там мога с тънко маркуче да изтегля 200 грама масло или греша и как се отваря, че не посмях да я напъвам или въртя?
  11. D.Stoykov

    Светлини

    Да, само в положение AUTO е активна Coming / Leaving home! Виждам, че никой не е отговорил подробно на създателя на поста, как се спират фаровете и остават да светят само дневните светлини в режим Coming / Leaving home? С OBD11 трябва PRO лиценз, но в кой по точно раздел е след като се влезе в дълго кодиране на централното електрическо управление? Ако някой може да обясни стъпките за това да се направи с VCDS, ще съм благодарен. Правя следното, но при избиране на дълго кодиране ми казва, че модула е защитен и не ми показва точно тези отметки, а празни 🤕 Контролен модул: [09 – Cent. Elect.] Функция: [Кодиране - 07] Изберете "Помощник за дълго кодиране" Байт 6 Бит 5 -> Махнете отметката за фарове С OBD11 имам следното описание, но нямам PRO лиценз и не виждам за какво мога да го използвам, всичко което съм искал вече съм направил с кредити Ако има смисъл ще се бръкна 100 лв. но едва ли ще правя нещо повече. За да промените функцията за осветление при напускане на дома, използвайте функцията за дълго кодиране в централното електрическо управление. Бит 1 - Пристигане вкъщи активно Бит 2 - Напускане на дома активно Бит 3 - Пристигане/напускане на дома с активен DRL Бит 4 - Пристигане/напускане на дома с активни къси светлини (ксенон) Бит 5 - Пристигане/напускане на дома с активни светлини за мъгла Бит 7 - Активно пристигане/напускане на дома, контролирано чрез шофьорската врата
  12. D.Stoykov

    Dpf

    B9, 45 TDI 231 ps с Adblue. Регенерациите се пускат на различен интервал, според състоянието на филтъра, което зависи от много неща. Аз правя доста градско каране и доста често се опитва да регенерира, но все неуспешно заради късите преходи. Не ми светва грешка на таблото, но се познава по поведението на колата и работата на вентилатора след изключване на запалването. Вдига леко обороти, по нервно сменя предавките и т.н. Понякога излизам извън града и карам 20-30 мин. на ръчно избрана ниска предавка, като гледам оборотите да са м/у 2500-3000 за да си направи регенерацията. Всичко това ми е доста дразнещо и затова ме интересува дали на този модел може да се спира DPF и да се премахнат плочите във филтъра? На предната 2.0 TDI го бял премахнал и всички тези дерзания приключиха в него момент.
  13. @Tipp Да, просто през Гръцкия дилър освен че може за месец, ако платиш за една година също има отстъпка и цената е в евро. Излиза по ниска от паунд. Освен това не знам защо но когато плащам ми пише че струва 16 евро, а ми взема 15, след това получавам фактура за 15. Очевидно има допълнителна отстъпка, че съм редовен ;), която не виждам в сайта когато поръчвам.
  14. @Tipp Може да излезеш от акаунта си и преди да влезеш отново да избереш регион Гърция. Влизаш и пазаруваш каквото ти трябва от услугите, там ги има и само за месец, а и цената е същата, но в евро. След това ако държиш може отново да смениш региона с UK. Тук в БГ няма онлайн услуги и ползваме регион Гърция или Германия, това не пречи да си избрал дилър в България който ти обслужва колата.
  15. В my.audi.com излезе, че има нова версия на картата за Европа, тегля, слагам на флашка 64 ГБ и за 30 мин. се ъпдейтна, като изписа че всичко е ОК, ноооо.... понеже няма платен абонамент "Audi connect navigation & infotainment package" продължава да си показва старата версия, която беше Р1060.11.2023. Платих един месец 30 лв. ми се откъснаха от сърцето на вятъра и веднага се активира ъпдейт, като изтегли само няколко неща от лиценза и за около 10 мин изписа, че картата е ъпгрейдната до версия: V03959822FK_P1140_EU_2024.03 Обикновено ползвам wize заради трафика и камери, но тази в колата е незаменима за дълго пътуване особено извън БГ. Сега ще се покефя един месец на сателитната визия на картата и за 30 лв. толкова
×
×
  • Create New...