Jump to content

den4cho

Members
  • Мнения

    205
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно den4cho

  • Рожден ден 25.05.1990

Друго

  • Kaра
    A3 Sportback 2.0 T Q

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Монтана

Последни посетители

1319 профилни разглеждания

den4cho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ДЗИ репатрират и без птп. За имобилайзер не съм чувал (поне за коли до 20к лв.)
  2. den4cho

    DPF не регенерира

    Имаш пасивна регенерация по време на движение без ти да разбираш, че я прави. Няма никакъв сигнал или уведомление. Имаш активна когато светне лампата за дпф на таблото и трябва да даваш газ. И сервизна, която в твоя случай мисля, че не е на място а се инициализира с код през vcda и се прави в движение. При 3те случая показанията за изминати км след последна регенерация се нулират (ако е извършена успешно де).
  3. Свали картера и провери цедката.
  4. Играят колега... сигурен ли си, че донорските не са подменяни.. например задните и така някой е оплескал нещата от самото начало. Ако се виждат точките сподели за да проверим..
  5. Преди няколко дена търсих и има модели стандарт без теглич, стандарт с теглич и спортно sline, а също quattro или не. Също така не се предоверявай на показателите и качеството на афтърмаркета описани в сайтовете. Sachs определено е по-добър избор от lesjofors, но все пак това е афтърмаркет производство и по презумция има голяма вероятност да има някаква производствена разлика от ое и оем частите. Винаги имай предвид, че няма как да знаеш пружина втора употреба колко е амортизирана и омекнала. П.п. нищо не спомена за цветната маркировка върху пружините или е паднала от корозия?
  6. Да моя грешка исках да кажа феродовия.. мисля се подразбира от това което съм написал. Мисля, че е доста прибързано да се определя дали съм сериозен или не от една збъркана дума. Който знае за какво говоря ме е разбрал. Теб не те коментирам сериозен ли си или не с твоя коментар по темата....
  7. Забелязъл съм, че афтърмаркет съединителите имат по-тясно феродо на притискателния и имат склонност да боксуват(не на всички марки и модели). Особенно при дизелови автомобили с оглед на по-големия въртящ момент в определен диапазон от обороти.
  8. Какъв съединител е сложен? По описанието ти излиза, че боксува.
  9. Така е колега преди 3-4 години като го подменях на същия мотор и модел взех 7 защото по аутодата май му даваха 6. После ходих за още 1 или 2 туби от по 1л.
  10. Вътре във филтъра за картерна вентилация. То реално не е филтър де..
  11. Защото и аз избързах взех за веднага vaico имаше проблем със захващането. Върнах я и поръчах оригинална. С едно феби на друго ауди tfsi имаше проблем с клапата и буташе масло. Мисълта ми е, че явно не може да се разчита на aftermarket вентилациите. Поне моя опит е такъв.
  12. Вентилацията и маркуча оригинални ли сложи?
  13. den4cho

    Датчик вода чистачки

    Така е колега доливай до максимума дори и 2-3 мм. Отгоре и няма да свети. И при мен беше така. Бях се филмирал с разни теми в чужди форуми то казанче щях да сменям.. докато една сутрин не отворих капака на студено долях до максимума и филма свърши.
×
×
  • Create New...