Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Време за Тема 10

 

 

След записване на диск с навигация на най-бавна скорост, понякога картата ми забива и ми изписва Please check navigation DVD.

 

Пробвах с друг диск и с чистене чрез диск с четки. Ефекта нулев. Да отварям ли двд плейъра или да търся друга записвачка?

 

Проблема се появаява само понякога, най-често когато натисна NAV веднага след палене на колата, още преди да е заредила картата.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За четенето на дискове съм ви отворил тема като слънце. Четките никаква работа не вършат, след 1-2 месеца приключва оптиката. Просто с времето пластмасата на лещата старее. Не е прах, не е зацапване, моята като я отворих да я чистя и вътре нямаше нищо. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по-добре че няма. В Гърция радиата се изтрепват да те пренасочват автоматично към техните честоти.

 

Някой пробвал ли е да размени капачките на парктроник сензорите? 

 

Идеята е вместо да боядисвам новите, само да им разменя външните капачки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като пробвах +R и даваше грешки при четенето. След това записах картите на -R и ...о чудо :) всичко се чете без проблеми.

 

П.С. и двата диска бяха записани на една и съща скорост с една и съща записвачка.

Явно има значение за двд-четеца в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Kalomencho said:

Е един спрей е 15тина лв,датчик 40лв...+мн.главоболия струва ли си риска...?

 

Ще си личи или поне само аз ще правя разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм при мен опред.НЕ си личи,но ти си знаеш иначе,аз веднъж мъчех един да го разглобявам ама само го нараних или си има пиниз,който аз и до ден днешен не го знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже на фейса егр-а само електрически ли е, или има и вакуум който да го движи. И ако охладителя му е запушен, може ли да се почисти, или само премахване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 на по-висока скорост като дам повече газ и свали предавка , понякога се чува нещо като изпиукване или изсвирване. Немога да го определя точно. Хидротрансформатора ми е за смяна , дали може от нехо да идва този звук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли каква е крушката за Bixenon преди фейса ?

Също така рефлектора при bi-xenona играе ли някаква роля въобще ? За красота ли стои или и там мога да си сложа втори дълги ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже как се разпознават оригиналните фарове и стопове от тези на китайските,депото и т.н. ?
Гледам за щампата HELLA която имам на А3-то но тук никъде не я виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На механични предни седалки може ли да се сложат ел.седалки(може и да не е с работещ подгрев),но да се движат ел,а не с ръчката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, venksta said:

Някой може ли да ми каже как се разпознават оригиналните фарове и стопове от тези на китайските,депото и т.н. ?
Гледам за щампата HELLA която имам на А3-то но тук никъде не я виждам.

 

Ако стопа е демонтиран ще видиш щампата на червената непрозрачна пластмаса.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера вечерта забелязах нещо което не съм сигурен дали трябва да е така,с лед стоповете съм,когато натисна спирачката светва всичко както е нормално ,но като пусна светлините за мъгла тогава тези на 5-тата врата стопове изгасват,само тези в малкото полу триъгълниче,така ли е при останалите или при мен нещо не е свързано както трябва

ето тази част която сочи стрелката изгасва когато пусна тези за мъгла

DSC_2747.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз нещо за стоповете,че се бъркам вече.

От цялото ми ходене по търсене на 4F стигнат до заключението,че има нещо нередно с тези стопове..

Та срещна тези два типа:

 

1.Коли на които и вътрешната и външната част на стопа изглеждат перфектно,като нови.

2.Коли на които вътрешните части на стоповете са силно захабени (както на снимката на голегата няколко мнения назад).

 

Не мога да си обясня драстичната разлика..

Или тези,които изглеждат като нови наистина са нови поради това,че скоро е събирана колата.

Или тези захабените са лашкани камара време..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните с времето стават така, ако не се поддържат, т.е. Да се полират от време на време. Освен това е чест проблем и да се пукат, както при седана, така и при комбито. При мен на седана левия се спука хоризонтално, точно както всички други, като и двата бяха еднакво захабени, но леко. При комбито сега вътрешните са значително по-захабени от външните, които обаче не са сменяни защото са горе долу със състоянието на тези от седана ми. Всякакви варианти са възможни, защо 10 годишно комби ще има блестящи вътрешни стопове, но аз залагам че просто са сменяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само неразбирам как така ги опрвделяте тези километри- 1мил,2 мил...това значи,че на месец са въртяли по 10-20 хил км,което за мен е пълен абсурд,от леки коли на тирове ги обърнахте,то и куриерска фирма да са били пак немогат да се навартят ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...