Jump to content

Извличане на ПИН на табло - Audi A3 1.9TDI


Iliyan_B

Recommended Posts

Здравейте колеги. Опитвам се да извлека ПИН на таблото с VAG Commander 1.4 на A3 2000г. 1.9TDI ASV. Пускам програмката след това избирам на Connection type K-line и от там Identification -> Instrument/Immobilizer -> Instrument Cluster (VDO66,VDO86,Motometer) и READ и на таблото ми излиза FAIL и не изкарва ПИН-а.

 

Може ли някой да помогне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...
  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз съм в същата ситуация. Искам да си обуча още един ключ, но така и не успявам да подкарам vag commander 1.4 
Използвам софтуера от диска и съм със Windows 7 32 bit . Драйверите са инсталирани както е обяснено и като пусна програмата не успявам да се свържа с таблото. Прекарах всички от списъка и на всеки ми пише Couldnt connect to device

image.jpg
Иначе успях да прочета Eeprom-а на ECU-то но там само ми изкарва километрите които са записани в паметта на компютъра, логин кода е в таблото. По принцип като опитам да се свържа с някои модул ми изписва 
Trying protocol KWP2000...
Diagnostic protocol KWP2000... и в този момент крашва програмата... защо ми търси kwp2000 при положение че с vcds виждам че модулите на колата работят с kwp 1281

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайски като всички останали. към 40 лв ми струваше Ако трябва и тахото ще си купя да пробвам с него. При някои хора се получава с този кабел. Четох че работел само с Win XP и си преинсталирах компютъра с едно XP за проба, но програмата и там крашна на същото място, така че не е от това. Някои ако разполага с програмата ако може да ми я прати да тествам с неговата версия. Четох че има написани и други програми които работели с този кабел (VAG Eeprom Programmer, една руска програма Каскад която също работела) Като цяло няма много информация как се работи с тези инструменти в нета и софтуерите също не се намират лесно.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но тук ми дава някаква грешка още със старта на програмата. dog init failed

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Проблема е в това че се оказва че Ecu-то ми е immo 2 и не съдържа логин кода в eeprom-a си. Като го прочета в полето Login ми излиза 65535 което реално не е пина на имобилайзера. Ето един цитат които открих в един форум.

 

If you pull SKC from ECU then you may have Immo 3, but also sometimes it will confuse people that SKC. If you have SKC 65535 then you have Immo 2 ECU. Immo2 ECU will have this code in it and people will think that they have Immo 3 ECU. 65535 in default code for all ECU-s for Immo 2 cars and converting to hex is FFFF , which means no SKC.

 

Така че за да се сдобия с кода трябва да прочета Jaeger-a което за сега не успявам. Освен ключ за обучаване вече имам и табло immo 3 и се чудя какво да правя.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята Б7-ца EEPROM-а успях да го прочета едва след като отпоих чипа от таблото и го закачих на един програматор. Само чe се оказа шифрован, тъй като колата ми е с Immo4, a ключа за дешифриране се държи някъде в ECU-то. И приключението свърши до там. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, evg_eni said:

Проблема е в това че се оказва че Ecu-то ми е immo 2 и не съдържа логин кода в eeprom-a си. Като го прочета в полето Login ми излиза 65535 което реално не е пина на имобилайзера. Ето един цитат които открих в един форум.

 

 

Прати ми го все пак и ще видя какво мога да направя.

Редактирано от murnau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, какви са тези драми с PIN кодовете? До сега, само едно Jaeger табло ми се опъна с PIN кода. Който е в София (или има път на сам), винаги е добре дошъл да му го извадя.

Преди 1 час, evg_eni написа:

Освен ключ за обучаване вече имам и табло immo 3 и се чудя какво да правя.

Няма какво на се чудиш. Таблата на фейсовите А3 8L позволяват да се обучи имобилайзера и към Immo2 и към Immo3. Ти щом си с Immo2, PIN кодът на старото табло не ти трябва. Immo2 се обучава само с PIN кодът на новото табло. Ако обучаваш табло с вече обучен имобилайзер на Immo3, просто трябва да ти направя таблото (софтуерно) в режим "new or replacement mode". След това адаптацията на имобилайзера и ключовете отнема не повече от минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си @bsdnikolov табло immo 3 в кола immo 2 би следвало да се обучава по процедурата за втора генерация. Обратното обаче съм чел че не става. Иска ми се да имам пина и на старото табло в случай че нещо се обърка да не остана в безизходица. Ти с какъв инструмент четеш пиновете? Да, таблото което имам е било обучено към колата от която съм го свалил.

 

@murnau ще ти пратя утре дъмпа на лично или тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, evg_eni написа:

табло immo 3 в кола immo 2 би следвало да се обучава по процедурата за втора генерация. Обратното обаче съм чел че не става.

Нищо вярно. В сряда обучих на колега с А3 8L фейслифт новото (втора употреба) табло. Колата му беше с Jaeger Immo3, а таблото което беше купил бе VDO Immo2. Само направих първо VDO таблото " new or replacement "  и по стандартната процедура за обучаване на Immo3 му го обучих (таблото си дръпна VIN номера и вписах ключовете). Нищо сложно, работа за 30 минути.

 

преди 4 минути, evg_eni написа:

@murnau ще ти пратя утре дъмпа на лично или тук.

Както ти е по-удобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, bsdnikolov написа:

Само направих първо VDO таблото " new or replacement "

Това с vcds ли? Защо е нужно? в rosstech не виждам да са го писали в инструкцията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това не се прави с VCDS (и не може с него). Нужно е когато се опитваш да обучиш вече обучен Immo2 табло към Immo3 кола и обратното.Също така, 1 път ми се наложи и когато обучавах Immo3 табло и кола, но от многобройните опити на някой преди мен, таброто се бе заключило (да, и такъв момент има). След мъничко ще ти покажа  на скрийншоти от дъмпа, как изглежда дъмпа на едно и също табло в режими Immo2, Immo3 и "new or replacement".

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и дъмпа на едно табло с номер 8L0920932D, в различните му модификации, според случая:

 

1. Оригиналния дъмп, който е Immo3:

A3-Immo3.png

 

2. Преработен в "New or replacement part cluster":

 A3-New.png

 

3. И вписано към А3 с Immo2 ECU (забележи, че тогава на мястото на VIN номера изписва яяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя). Когато четеш табло с Immo2 след 2000-та година, с VCDS също виждаш я-тата на мястото на VIN номера.

A3-Immo2.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, bsdnikolov said:

Момчета, какви са тези драми с PIN кодовете? До сега, само едно Jaeger табло ми се опъна с PIN кода. Който е в София (или има път на сам), винаги е добре дошъл да му го извадя.

Няма какво на се чудиш. Таблата на фейсовите А3 8L позволяват да се обучи имобилайзера и към Immo2 и към Immo3. Ти щом си с Immo2, PIN кодът на старото табло не ти трябва. Immo2 се обучава само с PIN кодът на новото табло. Ако обучаваш табло с вече обучен имобилайзер на Immo3, просто трябва да ти направя таблото (софтуерно) в режим "new or replacement mode". След това адаптацията на имобилайзера и ключовете отнема не повече от минута.

Да не става въпрос за моето? Така и не му разбрахме PIN-a, но след като го ремонтира си работи перфектно! Благодаря ТИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С твоето стават две. Съвсем бях забравил, че и при теб ми се опъна ваденето на PIN-а. Jaeger са малко "кални" в това отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех че имало такава възможност таблото да се заключи. И да разбирам че по всяка вероятност ще се наложи промяна на дъмпа и при мен? Между другото таблото което аз искам да обуча е със същия номер.

IMG-20181126-221941.jpg

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@murnau Ето дъмпа от компютъра https://dox.abv.bg/download?id=f2bc70acc8 

Опитах и с programmer-a с които работи bsdnikolov но там ми дава грешка:
 

При опит да прочета ecu-to:
image.jpg

При опит да прочета таблото:

2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@evg_eni, с какво прочете EEPROM-а? Не си се справил:

 

Fail-EEPROM.png

 

Файлът няма нищо общо с това, което трябва да е!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох го с кабел vag commander 1.4 и софтуера към него. Успявам да се свържа с компютъра като избера edc15 от списъка и програмата коректно ми изкарва километрите записани в паметта му. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Надявам се се шегуваш :huh:

 

Защо по дяволите ми е EEPROM-а на двигателя ти?!? Ти какво ще сменяш, двигател или табло?!?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че на теб не ти трябва. Колегата murnau пожела да му го сваля да ми търси пина някъде там. Поста ми беше към него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Извинявай, нещо съм се отплеснал.

Ти с какво табло си в момента? Jaeger или VDO? Питам, не е толкова сложно да си извлечеш PIN кода от таблото.

Преди 21 часа, evg_eni написа:

Така че за да се сдобия с кода трябва да прочета Jaeger-a което за сега не успявам. Освен ключ за обучаване вече имам и табло immo 3 и се чудя какво да правя

Сега попрочетох постовете ти и на горе. То ти си тръгнал из начално грешно с четенето. Jaeger таблото НЕ се чете през "Instrument Cluster (VDO66,VDO86,Motometer)", а през "Instrument cluster Magneti  Mareli - Shadow 1".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...