Jump to content

Пак се натресох на мех. инжекция, а искам да сложа метан???


Recommended Posts

Продадох си АСЕ-то , на което за малко да стана "специалист" по инжекцията и си купих МВ 124 300ТЕ Е-24 с мотор М 104980 с механична инжекция. Не е имал газ , кои ненормалник го е карал толкова години на бензин - не знам , ама това няма да продължи в бъдеще . Решил съм да му сложа обикновен метан , ама идея си нямам как ще стане , а във МБ-форума ме е страх да започна такава тема , няма инфо а и не видях някой като VBI , а тук си е направо енциклопедия по АГУ и мех. инжекция. 

 

 Това е мотора, ще го изкоментираме ли ?   Мисля че е КЕ-джетроник.

post-3396-0-26178700-1392065880_thumb.jp

Редактирано от snaiperisto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с НГ на метан колата си работи върви и гори перфектно ,изобщо не слушай митовете ,че не ставали. Задължително адванс и много добър подбор на плочка по-малко въздух и яко газз  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плочка по модел на дросела. Ако не е с деоко за метана "задължително" трябва да се пипа аванса....едно че не върви, друго че мотора изгаря. Всичко друго си е еднакво с АЦЕ. Ако има проблем с празния ход ти трябва един стабилизатор делминимум. Ще ти подаря моя стария, ама недей кичи боклуци по колата! Това че празния ход трябва да се захрани след газовата плочка предполагам го знаеш. 

 

Тия Мергели също като Аудито във версия мех.инж. нямат много датчици. От това следва че ГИ ще е йок ефект, предимство ще е вървежа във високи. Разхода като средна стойност ще е еднакъв с АГУ. 

Поинтересувай се отзад колата има ли свери. Ако има и са здрави има опция да натовариш метанЯ и да не бараш окачването. Гледам че си написал "т" модел което би следвало да е комби. Ако е така трябва да има свери. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама спецове съветват трети да бухне обикновена АГУ с МЕТАН на механичен инжекцион. Безценно!

 

Хора, в 21 ви век сме, имате процесор дори в микровълновата фурна, не е толкова страшно да използвате един също толкова елементарен, за да си спестите ДУУМ,   олеле, обороти, врели шишета с вода по изпарителя, дърпане, теглене, псуване по липса на "читави" диагностици, храна по майстори - некадърници и всички други виновници, освен нас за несгодите ни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля че ако мергела е запазен а не някой гнилоч пред разпад с хубав салон и прочие си струва набутвацията с едно ГИ и после някой друг ден занимавка докато се настрои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе не че нещо ама що мислите че съветвам, демек апелирам??? Човека е написал че е ще така с АГУ! Аз даже го подсетих тЪнко че с ГИ ще е по-добре динамиката..Вече съм опреден кат спец разбираш ли???

 

Ради знам че не е нарочно...и аз се омотвам като чета мнения наред по форуми. Само се дръж като се почнат регулаторите, евентуално кранчетата. За тях вече те подкрепям 21-ви век сме! 

 

И понеже искам да съм повече полезен, отколкото плямпач...Имам читав човек за мех.инж. на Мергел. Мога да пусна координати ако е необходимо. Даже е газаджия, но с метан гледа да не се занимава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи вярно ли искаш сам да дъсипеш тази кола? Сложи и ГИ.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 

Не мога да и сложа ГИ , по-скъп е от колата.

Аз съм с НГ на метан колата си работи върви и гори перфектно ,изобщо не слушай митовете ,че не ставали. Задължително адванс и много добър подбор на плочка по-малко въздух и яко газз  :zustimm:

Така ще бъде

 

 

 

Колата е с хубав салон , климатроник , четири ел. стъкла , две ел. седалки , права е като струна , всичко свети и работи и е много читава , обаче отвън не ме радва много , бяла е като хладилник и има козметични забележки , които с този цвят се виждат и от кьоравите. Комби е , нивомат с чисто нови сфери и компресор някакъв.

 Много ме радва автомата и силния мотор , върви като побъркана , обаче едни "агенти" ме светнаха че този двигател е много търсен и че мога да го продам за около 1000лв , а това ме устройва и му пуснах обява , даже две запитвания имам вече. Та или продавам мотора и после колата на части , или си слагам метана (които днес купих) , оправям си това-онова и си карам .

 

 Въпроса които ме тормози е дали и тук ще ми олекват някакви клапи и ще ми прави мизерии механичния инжекцион като карам на метан , а?

Редактирано от snaiperisto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТИ СИ ЛУД !!!! Изчезни! Ти си олекнал. Освен клапите.

 

Как можа ми кажи, да пуснеш обява за тоя мотор, а са си бодни тука АСЕ то и нали си му свикнал, дрънкай си с него по светофарите на самофорсаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...