Към съдържанието


Снимка

Audi A4 116 1.9 TDI 116ps,колеги споделете...?


  • Моля влезте във форума за да отговорите
73 отговора в тази тема

#1 kikson1979

kikson1979

    User

  • Members
  • 538 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:VT
  • Kaра:м Audi AJM+

Публикувано 19 януари 2010 - 12:26

Здравейте колеги.Моля споделете мнение за Ауди А4 1.9 116 к.с. 2000г. Харесал съм едно такова,до сега съм карал само бензинови коли.Общо взето колата е добра,но ме притеснява едно нещо,при всяко запалване илиза облак черен пушек от ауспуха,при загрял двигател и не е малко.След това всичко е нормално,дори и при максимално форсирване на двигателя не изпушва.Ще се радвам да чуя отзиви от вас.

#2 Wizi

Wizi

    It's probably me...

  • Admin
  • 14167 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:127.0.0.1
  • Kaра:назад

Публикувано 19 януари 2010 - 12:43

Просто трябва да знаеш, че турбото на този двигател си е кажи-речи консуматив. Щом пуши така има вероятност да е гори масло, а може и ако колата не е карана дълго време да е събрало масло, което сега да изгаряте и то да вдига тези облаци.

Аз на моята Бора и смених турбо на 160 хиляди, а сега разбрах, че новото отново е избушило и то, така че....

#3 kikson1979

kikson1979

    User

  • Members
  • 538 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:VT
  • Kaра:м Audi AJM+

Публикувано 19 януари 2010 - 12:50

Не знам колега,колата е обслужена напълно,нов внос от Италия.Окачването е перфектно,даже е с по-късите пружини,салона прилично запазен,всичко работи,но когато я пробвах при всяко палене изпушваше не малък облак черен дим,озадъчи ме малко това,защото съм го виждал при Фордовете 94-95г. как в началото си изпушват и то здраво... не знам какво да си мисля... турбото не свиреше.

#4 buky

buky

    User

  • Members
  • 399 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:ше Б5

Публикувано 19 януари 2010 - 13:13

Не знам колега,колата е обслужена напълно,нов внос от Италия.Окачването е перфектно,даже е с по-късите пружини,салона прилично запазен,всичко работи,но когато я пробвах при всяко палене изпушваше не малък облак черен дим,озадъчи ме малко това,защото съм го виждал при Фордовете 94-95г. как в началото си изпушват и то здраво... не знам какво да си мисля... турбото не свиреше.


доколкото знам този мотор е доста пъргав и с добро съотношение вървене/икономия на гориво, за дизелов автомобил мисля че е нормално да пропуши на 1 вото палене , но по подробно не мога да кажа нищо..

можеш да качиш линк ако е в някой сайт да я видим....
а за какви пари става въпрос горе долу ?

#5 nuvoari

nuvoari

    User

  • Members
  • 1906 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Interests:всякакви
  • Kaра:audi B6 TDI

Публикувано 19 януари 2010 - 13:19

Бягай далеч колега от тоя нов внос:(

#6 Wizi

Wizi

    It's probably me...

  • Admin
  • 14167 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:127.0.0.1
  • Kaра:назад

Публикувано 19 януари 2010 - 14:32

Категорично заявявам, че моята до последно НЕ пушеше грам! Единствено рано сутрин като я запаля изпуска видимо малко облаче и до там.

Нали си на ясно, че е много вероятно въпросното Ауди да гони 300+ хиляди? Ако е била магистрална няма как да и личат толкова, но пък ще са си там навъртяни.

Редактиран от Wizi, 19 януари 2010 - 14:34.


#7 Norton

Norton

    Со пенаф?

  • Members
  • 781 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:4F

Публикувано 19 януари 2010 - 14:42

Wizi,
Може ли да внесеш малко повече яснота относно турбо проблема на 1.9 116 коня? Имам предвид, само на този мотор ли е, има ли го същия проблем при мотора с 131 к.с.?

С какво масло си карал колата?

#8 Wizi

Wizi

    It's probably me...

  • Admin
  • 14167 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:127.0.0.1
  • Kaра:назад

Публикувано 19 януари 2010 - 15:38

Информацията, която имам е, че засяга цялата гама 1.9TDI.

Принципно турбото е нещо, което работи изключително интензивно и е подложено на най-бързо "изхабяване". За сметка на това пък изисква специална грижа - да се сипва читаво масло, да се изчаква да се изстуди преди да се спира двигателя... и въпреки това като каже "мяу" и се чудиш от къде ти е дошло, защото аз чувам само легенди как ремонтирали VTG турбини, но реално си мисля, че просто човек трябва да си купи нова/на старо.

Докато бях в Германия съм сипвал оригинално масло, защото колата бе обслужвана само в истински VAG сервизи. В България карах дълго време с Motul Specific, като и в двата случая маслото бе 5W40, с малката подробност, че Motul-a го сменях на максимум 10'000км, а оригиналното го карах до 15'000км, защото му навъртах доволно извънградско.

Редактиран от Wizi, 19 януари 2010 - 15:42.


#9 SLO

SLO

    Professional driver

  • Members
  • 3130 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sofia,Strumica R.Macedonia
  • Interests:Нямам
  • Kaра:самолет

Публикувано 19 януари 2010 - 16:09

При мен,докато карах Пасата със същия двигател,имаше го това припушване,само и единствено при запалване,и не беше черен облак,а просто една тънка мъгла за част от секундата след запалване.Двигатела си беше перфектен,без никакви отклонения,без признаци за какъвто и да е проблем,без никакви грешки при диягностика,а тази мъгла си я имаше винаги при запалване.

#10 kikson1979

kikson1979

    User

  • Members
  • 538 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:VT
  • Kaра:м Audi AJM+

Публикувано 19 януари 2010 - 19:12

Kолеги не мисля,че проблема е в турбото.По скоро е на доста километри.Двигателя е 1.9 TDI P.D. 116hp.Определено ме изуми пъргавината и смешния разход,който дава.Опитват се да ме убедят,че е на малко над 100к,е познайте дали не ми става смешно на това твърдение.Моето АДА бях го взел на малко повече от 200к км и за 6 години му сложих почти още 200к км,вярно слаб двигател беше,но само гумички на клапаните и горна гарнитура съм сменял по двигателя,което си е завидно според мен :flipoff:
А ето и линк относно автомобила,който съм харесал:
http://nfs.mobile.bg...e...&f1=details
Ще се радвам на още мнения колеги :flipoff:

Редактиран от kikson1979, 19 януари 2010 - 19:18.


#11 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 19 януари 2010 - 19:30

Турбините са им супер здрави. Трошат се от некадърна експоатация и заминал Н75 дето струва джобни стотинки, на фона на ново турбо.

Стигате с това пушене, няма дизел дето да не пуши. Още като го запалиш и го послушаш 5 минути мотора си личи, камо ли ако си направиш и едно завойче :flipoff:

Нортъне, разбирам ти мисълта. Турбото е 1000% по-здраво от твоето ККК03 :flipoff: (бах тез бързи дизелови катафалки :hilezh: )

Ко стана сЯ, ша продаваме ли бързата бензинова А6-ца, гледам се интересуваш нещо :flipoff: ?

Зависи,от много работи, но не всички дизели са на по 300000км. Разберете, че не всички могат да работят, нещо което е свързано с правене на много километри. Има си и хора които си полят сутринта колата и после се прибират с нея от работа. Цената на тези коли е различна обаче, далеч от нормалната. Обикновено Българина като види такава обява я подминава и си казва този е луд, а като види евтина ми тя е на 300000км.

Аз видях и Голф 4 2002, четири врати, 130к.с за 6000лв в бъгария в движение (можеби такова е сътоянието на колите които идват отгоре. Трябват му поне още 6000лв за да стане прилична кола.

Редактиран от morfei1, 19 януари 2010 - 19:42.


#12 kikson1979

kikson1979

    User

  • Members
  • 538 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:VT
  • Kaра:м Audi AJM+

Публикувано 19 януари 2010 - 19:38

Турбините са им супер здрави. Трошат се от некадърна експоатация и заминал Н75 дето струва джобни стотинки, на фона на ново турбо.

Стигате с това пушене, няма дизел дето да не пуши. Още като го запалиш и го послушаш 5 минути мотора си личи, камо ли ако си направиш и едно завойче :flipoff:

Нортъне, разбирам ти мисълта. Турбото е 1000% по-здраво от твоето ККК03 :flipoff: (бах тез бързи дизелови катафалки :hilezh: )

Ко стана сЯ, ша продаваме ли бързата бензинова А6-ца, гледам се интересуваш нещо :flipoff: ?


Aбе колега,аз за тва питам,защото нямам голям поглед върху дизел,ако имах щях ли да искам мнения.И нещо друго,при горещ двигател,5-6 пъти я палих и винаги излизаше ОБЛАК дим,за тва питах дали е нормално!!!

#13 Wizi

Wizi

    It's probably me...

  • Admin
  • 14167 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:127.0.0.1
  • Kaра:назад

Публикувано 19 януари 2010 - 19:43

НЕ, не е нормално! Но ако искаш слушай колегата "с вечните турбини" :flipoff:

#14 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 19 януари 2010 - 19:46

Нормално е, ако катализатора и е изтърбушен. Аз досега моята несъм гледал как пали и какво излиза от ауспуха понеже ми е трудно. Какво очаквате да излезне при положение примерно студен мотор като пали, подаваното количество гориво е 2 пъти по-голямо от нормалното.

Турбото няма как да знаеш колко ще изкара, но задължително проверете колата за пикове след като я вземеш и евентуално да се реша. Може да обърнеш и сериозно внимание на съединителя, щото си струва едни 1400лв. с труд и е доста по-често срещан проблем отколкото счупено турбо.

Незнам тука колко 116к.с аудита има, но пък при нас във VW има колкото искаш и всеки ден стават повече и повече. Виждам от какви проблеми се оплакват. Мой близък на 116к.с строши две турбини, сложи си нова, но си смени и Н75 и сега проблеми няма.

Редактиран от morfei1, 19 януари 2010 - 19:51.


#15 kikson1979

kikson1979

    User

  • Members
  • 538 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:VT
  • Kaра:м Audi AJM+

Публикувано 19 януари 2010 - 19:49

Нормално е, ако катализатора и е изтърбушен. Аз досега моята несъм гледал как пали и какво излиза от ауспуха понеже ми е трудно. Какво очаквате да излезне при положение примерно студен мотор като пали, подаваното количество гориво е 2 пъти по-голямо от нормалното.

Турбото няма как да знаеш колко ще изкара, но задължително проверете колата за пикове след като я вземеш и евентуално да се реша. Може да обърнеш и сериозно внимание на съединителя, щото си струва едни 1400лв. с труд и е доста почесто срещан проблем отколкото счупено турбо.

Съеденителя мисля е добре,не е твърд и тделя нормално.А иначе изпушва само черен облак дим,няма примеси със съв и т.н.,нормални сажд :flipoff:

#16 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 19 януари 2010 - 19:50

Е, облак ако вади голям, не е нормално. Но да пропуши съвсем леко в момента на палене не е никакъв проблем. То има толкова сажди по изпускателната система само.

Съединителя го гледай хубаво, слушай я как работи на студен мотор дали ипа претрисане леко, и дали мотора работи равномерно. Дали има вибрация между 1600 ~ 2000 оборота примерно на трета. Дали има разлика в шума на мотора при натиснат и напълно отпуснат съединител.

Редактиран от morfei1, 19 януари 2010 - 19:53.


#17 nuvoari

nuvoari

    User

  • Members
  • 1906 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Interests:всякакви
  • Kaра:audi B6 TDI

Публикувано 19 януари 2010 - 20:25

Колега ,morfei1 е много прав за километрите на колата и турбините..не е нормално да изпушва когато е топла.И пак ти казвам бягай от тая талянка ,че после ще ти се стори златна.А между другото не е и на много изгодна цена за кола внос от Италия. :flipoff:

#18 Norton

Norton

    Со пенаф?

  • Members
  • 781 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:4F

Публикувано 19 януари 2010 - 20:56

Има и нелоши талянки.. ама явно тази не е от тях.

Морфей1 ето отговора на въпроса ти :hilezh: http://audibg.com/fo...showtopic=72883

#19 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 19 януари 2010 - 21:40

Хубава си е колата, какво не и харесвате.

#20 kikson1979

kikson1979

    User

  • Members
  • 538 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:VT
  • Kaра:м Audi AJM+

Публикувано 19 януари 2010 - 22:47

Колега ,morfei1 е много прав за километрите на колата и турбините..не е нормално да изпушва когато е топла.И пак ти казвам бягай от тая талянка ,че после ще ти се стори златна.А между другото не е и на много изгодна цена за кола внос от Италия. :P

Колега,колата е напълно обслужена тук в БГ,сменен е и дебитомер,има гражданска и каско,има да плащам само за прехвърляне,а и цената няма да е тази нали се сещаш,показвам колата просто.Нов внос такава без нищо бутано по нея вървят по 7500-8000 и като сложим поне 1500лв още и цената си излиза :D
Какво да ви кава колеги,нагледах се тези месеци на гробници и некадърно направени,имам чувство,че най-големите курници се внасчт вече,а ако ви кажа и на кви смешни пари ги карат от там не е истина.Давам реален пример- БМВ 320 Д 150кс 2003г,всички екстри за модела ми го предлагат на 5000 евро в Италия човек е в движение,не е бракувана, тук вървят по 14 000лв някъде,както и да е,да са живи и здрави търговците,ама малко по читави баракуди да вземат да внасят.А и какво да очаквам от кола на 9г. то квото е можло са взели от нея,дизел се купува за да се кара яко,и европейците не са балъци,знаят колко им харчат колите.Ще умувам още за тази кола,но офертата не е лоша по принцип.
На 2000 и 3000 оборота колата не изпушва ама грам,при пълен форсаж също грам не изпушва,турбото за мен е добре.Ускорява добре и на трета от много ниски обороти,няма придърпшания,не чувах и промяма ма звука при натиснат съеденител,подобаващо мек е и отпуска по средата,не придърпва.Двигателч го слушах,няма шумове и работеше равномерно,не тресе.НО всичко това е при топъл двигател,загряла беше колата.Уверяват ме,че пали сутрин веднага след като угасне индикатора за свещите... друго не се сещам сега... а да скоростомера не работи на километрава,увериха ме че ще го управят :P
Каквото имате още да споделите ще се радвам драги колеги.

Редактиран от kikson1979, 19 януари 2010 - 23:04.





0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg