Jump to content

gogogo79

Members
  • Мнения

    83
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Polo

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

gogogo79's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. От към усещане за вървеж двата двигателя нямат нищо общо въпреки ,че са приблизително еднакви коне. Все който е карал турбо дизел и след това бензин без турбо усеща разликата. Много ясно ,че дизела държи по- ниски обороти на високи скорости. Ако ще се кара със 140-150 км 1.9 tdi е колата. Бензиновата с такава скорост ще си хапва масло. На атмосферен бензино двигател никой не слага чип ! Единствен плюс на 1.6 бензин е ,че може да се сложи евтина газова. При годиишен пробег от 28 к бая ще се пести сравнено с дизела.. За ремонти няма смисъл да се говори .. при стари коли на много километри... всичко може да излезе по всяко време. Според мен , това са двата най- евтини двигателя за подръжка при това Ауди.
  2. На приятел му вкараха от Нидерландия таков b8 1.8 tfsi (обаче 160 коня). Пак беше доста гледана кола от 1 ви собственик , обслужвана само при дилър , кожа и т.н, на 206 к км. Противно на лошата репутация на двигателя , колата 3 та година вече гори не повече от 1 литър масло на 10 к км. И газово му сложи , до сега никакви проблеми. Понеже пише ,че е със сервизна книжка , поискайте да ви я снимат. Ще е на холандски. С телефона превеждате , дали има нещо вписано за ремонт на двигателя. Ахо ви дадат Нидерландския регистрационен номер тук https://www.kentekencheck.nl/eigenaar могат да се видят доста неща ,част от тях срещу заплащане. Брой собственици , какви забележки е имала на технческите прегледи всяка година , кога е регистрирана в НЛ ,кога е отписан и др. За част от инфото се плаща. Този търговец , който я продава има добра репутация, Следя му обявите от време на време. Гледат да вкарват коли от 1 ви собственик с пълна сервизна и съответно цените в тази авто къща са над средното за пазара.
  3. Koлега , търси си А5 с еа888 - gen3. Понеже ще я търсиш от mobile.de , ориентирай се по това , че мотора е Euro 6 . Ще си позволя да споделя и цитирам мнението за този мотор на един от адинистраторите на Шкода форума. Човекът не е никак случаен , маса хора си подържат ВАГ колите при него във Варненско : „Смяна на водна помпа TSI gen3 -целия модул с всички уплътнения и ремъчето. Това им е общо взето единствения проблем на тези двигатели - еа888-gen3. От Фолксваген нещо се объркаха и създадоха един ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВ,НАДЕЖДЕН И МОДЕРЕН двигател, който въпреки че е много сложен като технологии,не създава никакви проблеми! Ще споделя няколко думи за него,тъй като изминаха 8години от излизането му и имаме впечатления,както и автомобили с голям пробег с този двигател. За разлика от предишното поколение,не гори масло. Не разтяга веригата,не задира балансиращ вал. Също има суич за редуциране налягането на маслото,но не създава проблеми,снабден е с 3 датчика за следене на налягането. Има и на двата вала клапани за промяна на фазите на газоразпределение, като на изпускателниявал освен променливото газоразпределение има и ел.соленоиди,чрез които се измества газоразпределнието да работи с втоти ред гърбици за отваряне на клапаните. Всичко това е за по-голяма ефективност при извеждане на газовете и постигане на по-висока мощност. Изпускателните колектори са вградени в главата и са обгърнати в охлаждащ агент. По този начин газовете се охлаждат и двигателя може да работи с бедни смеси дори и при голямо натоварване без да стопи турбинното колело. За това са икономични новите тси-та. Термостата е електрически (загрява мигновено и парното идва ) ,дюзите са 8 . 4 мпи във всмукателния колектор и 4 фси впръскващи директно в цилиндъра. Така чрез първите дюзи не се трупат нагари при всмукателните клапани и портовете в главата. Има вихрови клапи в колектора и дросел и няма дебитомер. Работи чрез 2 мап сензора за налягането преди и след дросела,ламбда сонда и положението на дросела-(педала на газта) и оборототе. Ако е заводски софтуера на пълна газ изисква ламбда стойност0,99 - 1ца,тоест съотношение 14,7към едно,което е оптималното за изгаряне на гориво въздушната смес. И като го ремапнеш да изисква като дтугите турбо бензини 0,85 сонда,става ХЕМ МНОГО КОНЕ,ХЕМ МУ Е ПО ХЛАДНО НА СМЕСТА И РЕСУРСА НЕ СТРАДА,ДОРИ НАПРОТИВ Много издържлив на тунинг двигател. Ако е с турбо is20 става до 350 коня,ако е с is38 е 420 коня,а с ETR турбо is38 до 500коня. И това без никакви промени по двигателя (освен периферия като генерация,интейк и турбо).с оригинални дюзи,помпа,биели,бутала и т.н. Има ги и с по 600 коня,но с други бутала и биели вече. Не износва гърбици на вала и помпа за високо налягане на горивото като предишното поколение. (фси дюзите работят на 200 бара и не създеват проблеми) Променливите фази на валовете също са бетон. Бетон са и всички останали системи и агрегати. Няма EVAP система,няма и EGR ,a е евро 6 Уникален мотор са сътворили от ваг“.
  4. Мене би ме притенил тоя s tronic . На 1.9 tdi и 1.6 tdi доколкото знам е сухото dsg. Колкото до изофикса , не мога да кажа конкретно за тая А3 , но доколкото знам зз ЕС след 2007 година всяка кола има изофикс.
  5. Колега "manoleo" може ли да дадете информация от 1.8 tfsi и 2.0 tfsi , кои двигатели не са масларки , като години на прозводство, кодове и т.н.? Знам ,че от края на 2011 тоя двигател е много променен и е доста ок (версията Евро 6) .
  6. Давам пример със сайта mobile.de. Който си купи кола от дилър , който пуска обява там , може да остави фитбек и оценка ,доколко е доволен от покупката. Въз основа на оценката му се формира рейтинга , който е публичен. Другото е ,че колите се продават с гаранция, ако не са за експорт... изброявам все неща , които са непознати тук. Относно българските дилъри , има и читави ...,такива които специално подбрат колите или поне не замаскират дефекти , удари и не превъртат километри...но са по- скоро изключение.
  7. Здрасти , колега. За мен тази обява е в категорията „too good to be true”. Oстави ,че е Горублянска с големи букви Уникат . Проблема е ,че такова дизелово Audi на тези километри струва значително повече. Аз лично имам поглед върху колите в Германия. Тази ми се струва да е Италианска , съдейки от сервиза в който е била обслужвана. Между другото , читавите коли в Италия , които са на малко километри също държата високи цени , сравними с Германските. По регистрационен номер , може да и се проверят реалните километри безплатно в интернет. Май го имаше номера на талона. Ако търговеца ти прати документите по мейла. Поместил е и рама. Нищо чудно , колата да е на реални километри но да има някой прикрит и скъпо струва дефект. Цялостен преглед в сервиз е задължителен предвид ,че цената е съмнително ниска.
  8. Колега , под рефреш имаш предвид смяна на двоен съединител и мехатроник ли ?
  9. Няма изненада във всички тези неща. Кой купува чисто нови гуми , ако планира да си продава колата?! Значи предишния собственик и е купил гумите с намерението да си я кара , излязал и е някакъв скъпо струващ за разрешаване проблем и е решил да я разкара и да прехвърли разходите за бъдещия собственик.. Било е добре също да се попита от коя страна е внос колата ..Аз залагам ,че е италианка на 450 к с 6 -ма предишни собственика(оди и търси сервизната история кой какво)... Направи си един експеримент... провери в mobile.de и в аутоскаут (за Италия) а3 8p какви обяви има за 2 к евро и ще се убедиш ,че са най- големите гробове . Там по- има шанс да видиш колите в състоянието преди да са замаскирали всичко. Такива коли , повечето ги пишат ,че се продават само за експорт...това е когато търговецът е сигурен ,че въпросната кола е пълен боклук и най- малкото не иска купувача след това да му остави отрицателен фитбек , да му смъква рейтинга и разни такива неща , които ги има в цивилизования свят , но не и тук... Истината е ,че в рамките на този бюджет е много трудно да се намери читаво 8p 2.0 tdi , предвид на това ,че през последната година цените им вместо да намаляват(понеже тези коли стареят , все пак) , те се вдигнаха...
  10. Няма какво толкова да се каже за тази обява по снимки. Типична джамбазка обява. Автомобилът е приведен в добър търговски вид ,чрез така нареченото пудрене (ако е имало дефекти , вероятно са замаскирани)... Какво може да му се коментира на един измит двигател , освен да го попиташ що го е измил , прикрива ли нещо..))) Или пък на кожения салон..., с тоя силно изразен страничен борд , как пък няма поне малко следа от протриване на шоф. седалка... или ще каже ,че е карана само на дълги разстояния ..,а не по 5 пъти на ден да се качва и слиза. На тези години и километри , не знам дали има смисъл да се мисли за това с което плашат за тоя двигател- пукащите глави. Каквото е имало да му става , вече му е станало.
  11. Серийно без dpf , обаче на тва Audi ще му дадат еко категория 2 и много скоро няма да има влизане в централните части на някои градова. Няма да имат препродаване тези коли в скоро време.
  12. За предпочитане са 140 коня. Нямат го този проблем с дюзите.
  13. Кой луд ще го направи тоя ремонт , като да наливаш масло излиза в пъти по- евтино...))) Па след ремонта и да реши да я продава...)))
  14. Масла , вериги... те са си едни от най- проблемните мотори на ВАГ евър , сравними по проблемност с така наречения душегуб 2.5 tdi и 2.0 tdi (oт първите години)
×
×
  • Create New...