Jump to content

4obana

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    MAN

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    На изток от рая !

Последни посетители

825 профилни разглеждания

4obana's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Откачи мотора от лапата трябва да мръдне 10-15см напред и да може малко да се усуче, можеш и да го повдигнеш.
  2. Сваляй всичко отгоре, има една алуминиева лайсна, тръбата за въдух и т.н. Сваляш колектора като го откачиш и от турбото, тряа вече да ти стигне мястото и видимостта. Препоръчвам след свалянето оглед и лек вятър на колекторчето, щото за да скъса болтовете сигурно се е поизкривило, п'ък може и да е напукано честа болка при турбинките.И задължително нова гарнитурка за турбинката.
  3. Друг блок не стаа с wag не слушай глупости. Тряа да му отговарят всички буквички и цифрички иначе не го разпознава компа , за тва на колегата от 5 му е паснал само 1- късмет. Провери си модула на перките - намира се в дясно под радиаторите или електромагнита на компресора. Ако е магнита по всяка вероятност ще се опитат да те излъжат, че трябва да се сменя компресора, не вярвай ами отиди някъде където пренавиват дрелки-пренавиването струва около 50 лв, само ,че се повтаря историята с източването и пълненето с фреон. А ако пак ти е духнал фреона провери си фибъра на компресора. Ааа и ник'ви бушони и кори
  4. Голям филм след като от завода им дават макс 30000км 1.8Т газ бензин 190 кончета НЖК-лазерно заточени и платинирани неа забележки
  5. Осави ги да мислят! Аз карам с 210 и преди време имах подобен проблем. Провери си датчика за температура който стои върху маркуча за охладителната течност. Той е с двойно действие едната част дава команда към термометъра на таблота другата към компа. И не слушай УМНИЦИ-КАРАЙ С 300 който може си го може-Газ до ламарината за да е леко на машината!
  6. Турбинката ти се охлажда с антифриз. А там дет ти казвам , че е кулера тряа да има 1 метална тръба и 10тина см маркуч до кулера О'К
  7. Ммм дааа колегите са прави , но само донякъде. Ако само кулера липсва , купуваш друг от морга както са споменали-естествено след като го надуят за теч на въздух , но смяната не е така простичка. Първо тряа си свалиш бронята щото той се намира под нея в ляво ако си пред колата второ ако ти ги няа оригиналните маркучи а те са два - един много къс от металната тръба и един дълъг до смукателния колектор ще олекнеш доста кинти за тез двата маркуча. Щом си от Варна отиди при Иво сервизчето се намира срещу печатницата по пътя за Тополи
  8. Гледай цвета на капачката: зелена-зелено , жълта-обикновенно , черна червено
  9. 4obana

    Audi 90quattro 20v -

    Провери самият датчик на Хол
  10. 4obana

    Въпрос за термостат

    значи съм объркал 87-92 за тва е нормално. Стрижи и не се кахари
  11. Просто си провери демпфера на съединителя. Пък кколегата Константин да ме извини но за първи път чувам динамото да има нещо общо с гасенето на мотора, още повече , че то прекъсва с врътването на ключа
  12. 4obana

    Ауди А4 1.8 ADR

    davido е прав. Т'ва тракащото ти се явява един вид отдушника на резервоара, и е естествено със загряването на мотора да се усилва. Т'ва да не те притеснява, а що се отнася до разликата на температурата в движение-сменяш датчика с 4 крачета който стои на маркуча за антифриза. Двете са за електрониката 2-те са за стрелката. Знам го от опит за т'ва не слушай ник'ви глупости за разни сонди и разни такива прос'тий.
  13. От маслото е. Поръчай си от някой читав магазин или познат. Като пристигне чети отзад някъде трябва да има емблеми . че е произведено за WV I AUDI
  14. 4obana

    Въпрос за термостат

    Ммм Дааа трябва да е студен , нали точно това е работата на термостата. Той отваря на 92-95 градуса О'К
×
×
  • Create New...