Jump to content

toretoste

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно toretoste

  • Рожден ден 27.02.1974

Друго

  • Kaра
    Audi A3 2.0 tdi 170

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

668 профилни разглеждания

toretoste's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @Vantage и аз минах оъ цял живот на 1.8Т ,на 2.0тdi.Да,трака-лака е,но супер икономично и при правилен избор при покупка на читава кола-никакви проблеми
  2. @Даниел Д. ами всъщност не съм стигнал още до смяната,когато я разглобят и се разбере,ако си в София може да го взема,че ще е в сервиз,аз няма да мога да се занимавам.
  3. @VBI да,май е това,благодаря колега
  4. @VBI Вчера я вдигнах на канал и отдолу се стича по скоростната кутия,но не се вижда откъде тръгва.Ако имаш предвид скобите на маркучите горе до акумулатора-не е оттам.
  5. @Pashev94 @Pashev94 Колега и аз имам същия проблем с парното,който се съчетава и с вдигане на температурата на над 90 градуса и и почва да се мъчи да я свали.Сваля, ама трудно.Явно влиза въздух.Имам теч някъде под акумулатора.Там ли са тези връзки или при мен е спукано радиаторчето за парното ?
  6. toretoste

    Тампони двигател

    @nikolay80 Kато гледам каква разлика има от новия и стария във височината на гумената част се разколебах от идеята си да сменя само левия.Някой с опит в тази посока ? :))
  7. Здравейте,имам нужда от рециклиране на задните спирачни апарати на А4(Б6).Също и смяна на спирачните маркучи към тях.Ако вие сте човека ,дайте тел за връзка :)

     

  8. Как бе хора-да се повиши мощността с 30 % и да не съм доволен.Все пак не съм имам кола 250 кс и не съм свикнал с такава сила.Ще проуча за цени на това турбо от С3 или някое Гарет и ще реша.Благодаря на всички за изразените дотук мнения.Надявам се да я продължим темата....
  9. Е явно има Какво турбо да си избера мамка му тогава за това ,което искам ?
  10. Прав си за куатрото и лекото малеене,въпреки ,че не може да се каже че колата не върви и сега доста добре само с чип.Разбира се след 1 година и половина вече ми се струва малко Просто не бях махнал катализатора доскоро и се получи доста голяма разлика,тъй като беше доста позапушен. Мислех ,че К04-015 е фабричното турбо за С3.Явно е моя грешка.Ако е възможно да се сложи такова(от С3) и с него 250 к.с мисля ,че ще ми е достатъчно на този етап.Препоръки откъде мога да си намеря такова на добра цена ?
  11. http://audibg.com/fo...60307&p=2220620. В тази тема автора е написал ,че неговата сток турбина тръгвала на 1800 оборота,което е меко казано странно.
  12. е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ?
  13. По принцип не обичам втора употреба части.Такива,които се въртят де Не знам колко струва нова,ще се радвам да разбера приблизителна цена и колко би излезнала цялата интервенция. Добре,може и друга турбина просто за тази съм чувал ,че става,не й знам точните характеристики. е 2000-2500 е добре,сегашната стокова тръгва да 2500-2700 и пак е до 5500 може би
×
×
  • Create New...