Jump to content

petur petrov

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Пежо 205

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

petur petrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много труд си хвърлил по колата.Браво за ентусиазъма
  2. Колега в Еврото Sachs комплекта е на цена 280лв.
  3. Грешно съм разбрал,щом сега го сменяваш след промивката,е рано за предположения,защото не се знае стария собственик как го е поддържал,ако не го е правил съвестно,ще нацапа бързо и това масло,предполагам след няколко смени на време,ще престане да се цапа и да става на катран. Маслото в малки количества в интеркулера е нормално,понеже маслените пари излизащи от картерната вентилация ,кондензират в интеркулера заради рязката промяна на температурата,охлаждат в питата на кулера се и се втечняват,после вече няма как да се изпарят от там,няма какво да ги нагрее толкова отново и така с километрите става "локвичка" на дъното на кулера,после ако успее да го качи до дросела,го хапва и готово. После ставаш за чистене на дросел....и така,омагьосан кръг.
  4. Ако е седяла много време без да се кара,може да има запекли сегменти,от което следва повишено картерно налягане съответно масло в интеркулер а/ите,ако не е от студената част на турбината/ите,но щом са ревизирани,не би трябвало да е от тях. Поради същата причина(не добре уплътняващи сегменти) и много сажди в маслото... чернилка.
  5. И аз съм с мека връзка от ЕМ комлект,но е вече на три години и няма проблем,да не би да ви слагат много къси,тази която е при мен е 20-ина сантиметра.
  6. Колега има и полусинтетика 10w40 Super Way пише на тубата и цената беше 41лв. за 4литра.
×
×
  • Create New...