Jump to content

Sasho_Rs

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Volvo

Персонална информация

  • Локация
    Ruse

Sasho_Rs's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! По тя логика и Континентала може да е недоволен от теб. 3 години съм карал такива (с меки страници) на мерцедеса и не съм късал гума. А мишелина го скъсах за няма и месец
  2. Карал съм Фалкен (205/50 R15 заводски размер на 190ка ) Първия километър лекичко, защото иначе танцува, но като загреееха ставаха перфектни. Ще останеш доволен.
  3. И все пак всичко е късмет. 3 зими търкалях зимни Америка(Конти груп) на кола почти 2 тона. И дупки целих, и джанта спуках, гумите не мръднаха. A XL гума скъсах на първото лято. Иначе като цяло подкрепям - Конти са хубави, но слаби.
  4. Максис съм карал преди 10тина години, като започнаха да навлизат в България, изкараха 1 лято и бяха галоши Не знам, може сега да е по- различно положението, но тогава бях много разочарован. Със сигурност има китайски гуми, които са по- добри от тея тайванчета. Аз лично знам случай за китайска 17ка на 60 000 км и още се карат. А шофьора е предоволен, защото цената е повече от добра.
  5. Карал съм със зимни гуми 2 лета и 3 зими без да ги махам и се изтъркаха от разбита предница. Аз лично махам зимните, когато спра да използвам дебелите якета.
  6. Не съжалявай, аз декември като смъкнах летните, същата марка, установих че са свършили, за няма и 15 хил километра. А от тогава на зимните Мишлен за 2 месеца и 10 хил км съм смъкнал само 1 мм. Нексена си е дърво.
  7. Два различни размера са, и по 50 лева да са не си заслужава
  8. Разбирай произведени в Европа, по- точно разработени в Европа, съобразени с климатичните условия тук. Карал съм с 2 вида японски гуми, и двата си имаха техни особености. Континентал ги слага в джоба си и двете марки. А може и в завода да звъннеш, да питаш за родословното дърво на немеца, който ги е правил, както предлага колегата.
  9. А тизи всички експерти като казват, че новите се слагат отзад, споменават ли дали става въпрос за зимни или летни гуми. Защото на кола с предно ако ги сложиш отзад в снега по- добре не излизай (ако отпред са летните)
  10. Предни или задни ще ги слагаш? И кажи по какви пътища ще се кара, тпвари ли се много и по колко километра горе долу ще минава на година.
  11. И дай като закона нищо не казва да караме с галоши. Утре ако легализират убийствата сигурно ше ги подкараш?
  12. Аз също се водя търговец на гуми, но също не харесвам гуми със стар дот(за мене стар дот е гума на повече от 2 години) и такива не си ги вземам в магазина, защото аз не бих си сложил такива гуми, камо ли да убеждавам някой да го прави. А, и със секънд хенд(много хубави, малко използвани от една бабичка в Германия ) също не се занимавам.
  13. 1. Всички зимни гуми, които са минавали през ръцете ми имат такива маркери. 2. Това не знам защо ми го пишеш. 3. Прочетох го, това че това е най- широко разпространения стандарт, не означава че е правилен, обикновено където е приет този стандарт няма изискване за зимни гуми през зимата. Същият този производител препоръчва летните гуми да се махат при 3 мм, зимните при 4. (Между другото, тази есен махнах старите си зимни гуми, със 7 мм грайфер, 3 години са ми достатъчни) 4. Завода производител не покрива щети настъпили в следствие механична повреда на гумата, удари в дупки, камъни, релси. Ако гумата гръмне след удар, след пренапомпване или пренатоварване на превозното средство, ако ще и вчера да си я купил няма да ти я сменят. Друг е въпроса, че тредно се доказва причината да гръмне гума. 5. Техническите характеристики са достъпни за всички, ако ти под "технически характеристики" имаш нещо друго превид е друг въпрос. Срок за извеждане от експлоатация няма как да има предписан, това го знаеш, производителя не е законодател, може само да даде препоръка. Както на някои хранителни продукти вместо "срок на годност" пише "най- добър до", но ти го приемаш като срок на годност. И ако конти ти казва 10 години живот на гумата, а законодателя, примерно в Румъния, те задължава гумите ти да не са по- стари от 5 години, тогава спазваш закона, не защото гумата след 5тата година не става, а защото закона те ограничава. Това обаче не означава, ако според закона може да караш с динени кори на 15 години, да го правиш защото ти е позволено и в случая да приемаш 1,6 мм грайфер за разумно. След като ти показаха припоръките на Мишлен, Конти и Ласа, и всички казват че след 10тата година гумата губи качества, приеми го че е така. Все пак могат само да препоръчат, другото е в ръцете на държавата. А ако искаш срок на годност - приеми гаранцията за такъв, 2 години. Или доживотна гаранция от Примекс.
  14. Важи за всички гуми, които имат такива маркери- т.е. всички гуми. И в крайна сметкар маркера е на 4 мм, закона казва 1.7 мм. Кое за теб е по- важно, да си безопасен за околните или да спазваш закона. А изискването на цакона не може да се приеме за критерий, защото това което искаш да чуеш ти би трябвало да се отнася за гумите във всички държави, а закона в различните държави има различни изисквания. Това че в България законодателя разрешава на "шофьорите" да карат с галоши с 1,6 мм грайфер не означава че е обективно. Още чакам отговора ти, понеже говориш с факти, за разлика от мен Всъщност, какво друго освен препоръки очакваш - Конти да те задължи да си смениш гумите? Много добре си е казано, въз основа на тестовете летните гуми ги махаш при 3 мм, зимните при 4 мм. За години не става въпрос, защото при немеца такова понятие като "7-годишна гума" не съществува.
×
×
  • Create New...