Jump to content

martin54

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно martin54

  • Рожден ден 24.03.1983

Друго

  • Kaра
    Audi SQ7 4.0 TFSI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

583 профилни разглеждания

martin54's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. martin54

    Зимни гуми с джанти SQ7

    В крайна сметка не си харесах по-малки джанти и си купих само зимни гуми Pirelli Scorpion
  2. Здравейте колеги, ако може да дадете съвет какво е по-добре да направя: Само да сменя летните гуми със зимни като размера е 285/35/22 или да търся по-малки джанти с малко по-тесни гуми за да е по-стабилна колата на сняг. Вашите зимни гуми по-малки ли са от летните? например ако взема 20 или 21’’’?
  3. martin54

    SQ7 завиващ заден мост

    Благодаря, вече ми излизат правилните обяви.
  4. Здравейте колеги, планирам покупка на SQ7 4.0 TDI като се надявам да успея да намеря от новите на прилична цена, ако не ще е от старите но пак някое поне 2019. Много хора ми казват, че била уникална кола, много здрава и вървежна, надявам се да е така, в момента карам А7 3.0 TDI Competition и като цяло съм доволен но ми е малко схлупена и по тези нашите улици направо ми е жал за нея, добре, че е с въздушно и за сега съм имал само един балон на гума. Конкретния ми въпрос е за завиващия заден мост, той стандартно ли е при SQ7 от тези години или е допълнителна екстра, гледам в мобилето на всички обяви, които намерих до сега никъде не го споменават. Ако знаете на немски какъв е термина за този заден мост ще съм благодарен, ако трябва да го включа в търсачката и да ми излизат само такива. Благодаря и успех на всички!
  5. Здравейте, поразпитах сериозно за въпросната скоростна кутия, оказа се, че е нормално това поведение при наклон, дори и в книжката намерих да пише, че при наклон потегля назад и да се държи на спирачка или с асистента за наклон. Сега обаче друго се случи, дано не е проблем: Бях спрял да изчакам жената да купи нещо и нали има една тъпа старт/стоп система та колата си изгасна, а аз без да се усетя съм включил на P докато е изгаснала. После пак докато беше изгаснала натиснах спирачката и бутона на лоста и превключих до D, като се усетих, че колата не е запалена върнах на Р след което запали двигателя и си подкарах нормално. Това което съм направил би ли било проблем, някой има ли представа?
  6. Благодаря за информацията сега поне задния ход не го мисля. Сетих се още нещо от случката по наклона.... всъщност накона не беше малък ако се сещате на яз. Искър има един хотел Камелот та от там за излизането нагоре. Спомних си че тръгнах на горе лекичко с газ и просто в един момент си махнах крака от педала като очаквах да намали и да спре на едно място но всъщност се получи така, че намали спря и тръгна назад...... не я оставих много да отива назад, подадох газ и тя пак си тръгна напред. После спирачка да спре на място, отпуснах спирачката като очаквах да си остане на място но тя пак тръгна на зад... през цялото това време бях на D (не съм сигурен бил ли е включен асистент за наклон или не). Благодаря, хубав ден на всички!
  7. Още нещо да попитам: Когато предприема маневра на задна R за паркиране в гаража или между коли трябва да подавам повече газ за да подкарам колата назад освен това някак си върви бавно и леко все едно има някаква защита да не тръгне бързо.
  8. Но при теб не държи асистента за потегляне от наклон нали или с него?
  9. Не бях на N и си тръгна назад и то сериозно, като и подадох газ разбира се потегли напред. Колата си е направо нова, толкова бързо да има проблем направо не ми се вярва но знам ли. Ако някой със същата кола чете, ако може да пробва при него какво се получава и да пише. Благодаря.
  10. Тази е с 8 степенен типтроник. Мисля, че има такава спирачка, но предишните ми коли, които споменах бяха с обикновенни японски мисля автоматици без автоматична спирачка и на наклон колата стоеше на едно място докато не и подам газ.
  11. Здравейте колеги, да не отварям нова тема ще питам тук. Наскоро се сдобих с А7 3.0 TDI competition 2016г. Взех я от Порше на 16 000км е в момента още в гаранция. Днес я карах и ми направи лошо впечатление, че на наклон като пуснах газта и колата вместо да застане на едно място и да държи на наклона тя почна да се връща назад. Трябваше да държа спирачка за да не тръгва назад. До сега съм карал други марки коли автоматици и винаги са държали на наклон и не са връщали назад. Някой имали идея защо е така и дали е нормално? Благодаря!
  12. Здравейте, Надявам се, че не бъркам темата. Имам един въпрос към по-запознатите. Възнамерявам да закупя от Германия Audi А7 2014-15, 3.0 TDI 320к.с. , виждам, че има S tronik и Tiptronik, коя кутия е по удачния вариант според вас от към надеждност и динамика, колата ще е на около 20 000км Audi Plus от представителство с гаранция. Също не отричам и бензиновия вариант 3.0 TFSI 333к.с. но четох някъде, че били проблемни, горяли масло и т.н., ако не греша разбира се, там кутиите сигурно са пак същите. Гледам и, че на бензина му дават много близък разход до дизела което малко обезсмисля дизела, възможно е и да е истина, на жена ми чисто нов пасат 1.8 тфси харчи много прилично градско чак не е за вярване. Благодаря на отзовалите се, поздрави и безаварийна.
  13. Някой има ли наблюдения над тази кола от обявата по-долу, случайно някой да я е гледал ? http://www.cars.bg/c751298
  14. Забавно Мисля, че премиум не е подходящата дума за това, пък кой каквото иска да си мисли. Колега това е всичко друго но не и нормално. Иначе си прав който иска си взима, който не иска не си взима.
  15. То избор няма много, защото искам и да е 4х4 , та явно 3.0 тди ще да е. Тези достъпните да си ги карат
×
×
  • Create New...