-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Mafioso
- Рожден ден 4.07.1989
Друго
-
Kaра
Audi A6 4F 3.0 TDI
Персонална информация
-
Локация
Пловдив
Mafioso's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Възможно ли е някой да покаже от къде до къде точно трябва да се прекара въпросния кабел?
-
Онзи ден долях толкова около пръст като предното доливане беше миналата зима а колата се кара всеки ден. Ps: Като я взех имах ядове с антифриза та почанх от най-лошото глави и тнт. Накрая се оказа пукнат разширителен съд.
-
Преди време точно това направих с помоща на колегата bsdnikolov, лосчето струваше мисля около 30 лв. в сервиза ми взеха още 40 само за смяната понеже ме беше страх сам да свалям airbag-a. Ако не се лъжа се прекарваше и една жичка за да не ти свети постоянно че нямаш течност за чистачките... та за въпросните 70 кинта си е чиста далавера ако питаш мен!
-
Честито за новата придобивка. Но както вече ти каза колегата, СМЕНЯЙ! А за останалото стига си чел за проблеми, карай си колицата !
-
Черното е лесен за работа цвят, няма да има проблем да ти го направят с частично препръскване.
-
Здравейте. От около седмица въпросното Audi започна да гасне при включване на задна скорост , забелязвам че го прави при първото палене сутрин като я изкарвам от гаража , след като изгасне си пали веднага , няма записани грешки, маслото на скоростната кутия е сменено преди около 6 месеца, вече бях в два сервиза и от двата вдигат рамене и казват че всичко е ок. Някакви идеи?
-
A3 2.0TDI BKD Смесен разход, като извънградско ми е само през уикендите до Пампорово а през седмицата си е градско.
-
Сутрин е студена като поработи малко на място и започва да притриса двигателя ако е на свободна и то само между 50 и 70 градуса (приблизително) след това си работи нормално. Цитиране на предходен пост!
-
Здравейте колеги , Имам подобен проблем за да не отварям нова тема реших да пиша тук. Колата тресе при палене на студено и когато е на свободна, интересното е че притрисането на свободна го прави само между 50-70 градуса след това изчезва. Колата е Ауди А3 8Р BKD 140 HP, 2004г, 2.0 TDI, автоматик, DSG .
-
До сега това и правех шавах върте но без резултат.
-
Аз и не искам да пиука при отклучване но не трябва ли да пиука при удар примерно или опит за отваряне ?
-
Вчера забелязах че го имам но явно е изклучена. Преполагам трябва да го активирам през vcds, ако изобщо работи та вапроса ми е как по точно става
-
С VCDS всичко мина по мед и масло но си мисля че май съм пропуснал някой друг код никак не ми се вижда реално тва с оставащите километри до зареждане. а с пълен до горе ми дава 1070км. Дали не пропускам нещо?
-
До тук всичко ми беше ясно ама сега вече се обърках. Това пък за къде ми трябва? Цитиране на предходен пост!
-
Само за скоростна кутия не съм сигурен дали е DSG, иначе палчета и темпомат си имам. P.S Благодаря ти много за помощта. ЗЛАТЕН СИ!