Ricardo Carvalho

Members
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

About Ricardo Carvalho

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    v6

Персонална информация

  • Location
    p4
  1. Ако си решил да присаждаш климатик на това Ауди, по-добре си купи такова с климатик. Ще си спестиш много главоболия. Наистина ако си решил да правиш тази трансплантация, трябва да имаш кола донор, и да прехвърлиш всичко в твоята кола. Като почнеш от инсталация, компресор, табло и т.н. Но трябва да го прави човек, който знае и до най-малката подробност за дадената трансплантация. Ако си купиш кола, с липсващи компоненти по климатика/троника после е филм докато намериш липсващата част.
  2. Колега, сигурен си, че нямаш теч? Защо не погледнеш по-обстойно мотора, както отзад - зад колекторните тръби, така и под-картера. Няма логика в това което казваш. Все някъде трябва да отива това масло.
  3. Ти му преведи 50% от сумата, и после го чакай да ти прати кола! Грънци! Не се хващай на тоя номер!
  4. Само на мен ли ми се виджда, че пасажерската седалка е прешивана? Тези шевове, дето минават напряко през борада, стандартно ли са така? За жалост от снимките, не може да се даде кой знае какво мнение. Само на живо трябва да се гледа.
  5. Нито познавам колата, нито човека. Ако ти харесва, ходи я гледай и тествай/карай! За тези пари, не знам какво и плащаш. Лично аз бих я загледал. Ако няма скрити дефекти, си струва от всякъде!
  6. Не гледай какво показва на климатроника, нито на таблото. И при двата датчика има разминаване, защото са на различни места. Гледай когато пуска перките, да работят и двете. Ако работят всичко е точно. Но ако едната работи на по-ниска степен, а другата на по-висока, явно някоя от степените е изгоряла на въпросната перка. Няма как да объркаш кога въртят на 1-ва и кога на 2-ра степен!
  7. Колата е много свежа. Салона свети за тези километи, и определено е карана повече извън града, което в определена степен намаля износването на мотора и скоростите. Ако ги е навъртил градско (което не мисля, че може да стане) ще е лом партал вътре, особено шоф. седалка, волан и копчета. Ще кажете, че се сменяват и се прави, но за тези пари едва ли някой ще си играе. Е ако я докарат в България, няма да я продадат под 15к евра мин. Аз бих я грабнал колата, ако имам възможност да отида да я видя, и да я покарам.
  8. Би ли споделил какво ти хареса в тази кола, за тези пари? Мен лично нищо не ме грабва, за теб не знам.
  9. Замери налягането на маслото. И отговора ще се появи!
  10. Моя съвет е да купиш кола според джоба ти. И утрешния ден, ако нещо покаже дефект, било то "Съединител" "Турбина" или някоя бубина, да не се притесняваш, и да стои колата 2 месеца пред блока докато намериш пари за 2-ра ръка. Това разбира се е мое виждане! После помисли, за какво ти трябва колата? Ако е за извън града, гледай задължително дизел, но ако искаш за града и понякога за извън града, може да погледнеш някоя бензинка. Но сподели какви възможности имаш и за какво ти трябва колата? Погледни 1.9 tdi 110 коня, приятен мотор и икономичен!
  11. Не вярвай на бордовия, дори и на бензин! Не показва точни разход, а само моментен! Даже и той не знам дали е верен! Най ми е интересно, когато някой се похвали с разход по бордовия. Направо не мога да се сдържа да се смея. Коли на над 13г. с верен бордови, почти няма.
  12. Сменяй термостата. И при мен го правише същто. После почна извън града да пада и до белите черти. А в града си държи 90 градуса. След смяната на термостата, заковава 90 градуса, и няма мърдане! Не е скъпо това упражнение, поне с евтин термостат излиза около 30 лева!
  13. Само на мен ли ми се струва, че километража е в мили, а трябва да е само в километри? Иначе, ми се вижда, голям "Измореняк"
  14. Колата беше коментирана преди доста време, до колкото си спомням, се продава повече от година. Тогава в темата, се коментираше, че е читава поне на снимки, но не знам някой да е ходил да я гледа. Но цената още и е, доста висока. Дано поне да има защо.
  15. Аз бих избрал 1.6 101 коня, с една газчица в града е пей сърце. Да не е бегачка и да те изтрелва по светофарите, но е икономична и най-важното с възможно най-евтината подръжка от всички останали. * Няма турбо * Няма скъп демферен съединител * Няма обтегач, на веригата и т.н. Само дето е тромав, и разхода му е над 10 литра в града при спокойно каране до 2к оборота. Аз на това бих се спрял за тези пари. Всичко останало е късмет, или ако ти я донесе човек, внос от чужбина.