Jump to content

estudio650

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8TQ

Последни посетители

255 профилни разглеждания

estudio650's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 1 бр. 3.0Т за 1 година (без да тракат веригите) и 1 бр. 2.0Т за 9 месеца( с нормално налягане на маслОто и на студен и топъл мотор). На рални 250K км. Не като на повечето собственици с показания 150К км и чуденки, дали не гори маслО от PCV-то. Средно по 2000-2500 км/месечно. С различни маслА, включително Равенол, включително RCS. И двете съм си ги купил лично от Холандско.
  2. Това ли трявба ? Да се отдава под наем? Аз пък мислЕх, че е някв'а "далавера" , а не нещо дето го пише в ЗДДС. И доставки, ако извършваш с колата пак може да не се плаща ДДС. То хубуво ще се пише, че се отдава под наем, ама онези от трибуквената организация, изобщо не знаят за тази далавера и няма да питат по някоя време, що никой не я взема и т.н. Има друга, много по-елегантна, без да се налага да се правят разни гиманстики. Дори и ако колата е внос от немско,холандско или 'талЯнско. Старото 4.2i е няма толкова прост мотор. Има по-малко чаркове, дето да ти тровят живота от на 1.8Т. Един колектор има, който се сваля за час-два и дори се разглобява и може да се ремонтира. За разлика от този на 3.2FSI. За 4.2FSI не знам, ама ако е същото, не знам кое му е по-чупливото от 3.0Т. И на двата веригите ще са щета и мотора трябва да се сваля. Ако великото техническо решение за НЕгорене на маслО а.к.а. PCV е като на 3.0Т, то и в двата случая се сваля всичко между главите. И двата ще горят маслО по 3-4 килА и бензин 9-15/100 км. Само дето на 4.2FSI успешно се слага и ГИ, а на 3.0Т не е много ясно. А има и една грозна външно и вътрешно лимузина - PHAETON, на която слагат 4.2i - мотора от Д3. И ги правят до 2013/14. Например: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11536486834043089&slink=laswgx
  3. А кое е вярното ? В смисъл, какво трявба да имаш ?
  4. При това положение, щях да предложа 3-ка дизел с 250 коня, 9/100 нафта извънградско и 12-13 градско. Но после се сетих, че ще минаваш 10К км на година. Става и фси да си вземеш. С една туба маслО от 4/5л. в багажника ще изкараш годината.
  5. Ми тя Д4-ката ако е натоварена с екстри и 3.0Т-то е сток, се получава точно това. Комфорт. Рейсинг изпъ;лнения с 290-310 кона на 2 тона
  6. То хубаво се предлага да се търси Д4-ка с 3.0ТФСИ, ама има ли предложения ? Да кжем, че в немското мобИле до 20к еврА има 5. Едната от които е 15К с десен волан. Друга за 15К има "бая" екстри, например две врътки от от Д2-ка за затоплянето на задните седалки. В нашенско пък май има една за 37К. Спор няма, че 3.0Т е готен мотор, особено ако ще се засилва.
  7. На 1000 разбира се. Все пак това е ТФСИ Трудно ми е да повярвам, че има хора които си купуват това инженерно достижение с надеждата, че точно тяхната няма да гори. маслО.
  8. Добре де, някой като каже масларник.........не мога да разбера, ако се долива 300-500 мл. маслО много ли са
  9. Моето мнение е - категорично НЕ. Един вид има читави В6 с 2.0FSI , а няма читави В6-ци с 1.8Т и ръчка Т'ва няма как стане по принцип според мен. Всяко В6/7 1.8Т с BEX/BFB мотор и ръчна 6 степенна кутия дори в диапазона 300-500К км е в пъти по-добро от което и да е 2.0FSI. Както и от всяко с 2.0TFSI. Т'ва нАучно "постижение" FSI e такава безсмислица, че ако ще е В6-ца, то по-добре да е 1.9 печка. Има огромна вероятност накрайниците на ауспусите на печките да са в пъти по-чисти, отколкото тези на FSI. Та ако толкова се търси 15-18 годишно Ауди с ръчка, което да се кара на бензин и да е с този технолгичен шок FSI, то поне да има и една К03-ка под капака. Поне да понавървява малко. Така и така, ще гори 2-3 л. маслО и 9 л/100 средно бензин.
  10. 9 или 10К за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB е много по-добре от 8К за в7 с BWE 2.0Т. Каква е разликата, като говорим за едни и същи купета? От едни и същи години. Дори има 2.0Т 2005-та и BEX 2004-та или BFB от 2008-ма Ако трябва да се обижда някой , то според мен абсолютния идиот е този който иска да си купи фси/тфси изобщо. Освен ако не е S/RS или поне 3.0Т дори в 4Ф. Верно сме 2021, ама читаво 1.8Т си кара дори и с чип 500К на газ без грижи. Все си мисля, че ще погребе доста невероятни инженерни решения на по 4-5 години.
  11. Ако се търси задължително А4 квадро, според мен е в пъти по-добре да се дадат не 8, ами дори 9 или 10 или за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB. С'я нЕ'ам против собствениците на 2.0Т нищо, ама 8К за това нещо тфси 2.0Т в в7 ще гори до 3 кила масло, за 10К. После ще се започне с пробите с "по-качествени" маслА, да кажем Равенол, после смяна на PCV (с най-новата амнайс'та версия), после разни флъшове, сваляне на картери и чистене на цедки. И накрая ще гори пак толкова масло. Оправянето на тази тъпотия почва от 2К нагоре. Отделно под 10 кила бензин извънградско/магистрално за автомат/квадро, нЕма как да стане. Освен ако не се кара с 90 км. За градско 13 изобщо не ги разваля Така погледнато 3.0Т в 4Ф гори по-малко извънградско и върви. Газ и да се сложи хем ще е цифра спрямо 1.8Т, хем не е ясно дали ще могат да я настроят както трябва. Да не забравяме и момента с постоянното взиране в таблото, дали пък нЕма да светне лаНбата на аладин. Не мисля, че изобщо 2.0Т има някакви предимства пред 1.8Т. Да няма мисъдърстендинг - имАл съм няколко 1.8Т и близо година и над 10К км с 2.0Т на реални 250К км.
  12. Здравейте. Искам да си купя въпросната кола. Фейслифт. 2003-та или 2004-та година. От известно време следя обявите, но не виждам такава. Търся с ръчна кутия. Излиза по някоя обява, обаче са 1998-ма. Това е от по-миналия век . Някой да знае за такава кола за продаване? Гледам, че на 3.0i а дори и на 2.5 TDi от 2004-та им търсят 7-8000К лв. На 1.8ТQ колко ли ще се търси? То такива има по-рядко отколкото В6 с ВЕХ или В7 с BFB Поздрави.
  13. Продавам Audi A4 avant, 1.8T quattro. Колата е карана 4 години в България. Внос от Швейцария Данни: Дата на производство - април 2000 г. Тип двигател - Бензинов ( APU ) Мощност - 150 к.с. Скоростна кутия - Ръчна Категория - Седан Пробег - 139 000 км Цвят - черен Особености: ABS, EDL Въздушни възглавници - Предни Въздушни възглавници - Странични С регистрация 4(5) Врати Лети джанти Халогенни фарове Металик Имобилайзер Централно заключване Климатроник Ел. Огледала Ел. Стъкла Регулиране на волана Серво усилвател на волана Стерео уредба Подгяване и "надуване" на предни седалките Допълнително: ГИ Landi Renzo с оставаща гаранция до 06.2015 Нови накладки АТЕ ( около 1000 км.) Масло Castrol EDGE 5w40 (около 3 000км.). Съединител Sachs ( около 20 000 км.). Винтека 2015. Зимни гуми. "Чип" от TST-Racing. Цена: 7 200 лв. 0895756365
×
×
  • Create New...