Jump to content

Вибрации във волана при 100-120 км/ч


ddpa76

Recommended Posts

Искам малко помощ.При скорост около 100-120 се усеща вибрация в волана и купето.Веднага баланс на гуми джанти преди време намаля но остана,смяна на с други джанти и гуми няма ефект.Дисковете са нови.Преглед от майстор на окачването смяна на биалетка /и задни тампони/, вибрацията оставна. При натискане леко на спирачка има големи вибрации, само при тази скорост.При движение на автомобила по нагорнище и на скорост има вибрации които се появяват и в скоростния лост. Днес с приятел и маниак на ауди преглед на тампони на двг. здрави втулки здрави шарнири здрави /при напъване с щанга не са лоши/ не съм видял само тампони на скоростна кутия.

Въпроса ми е утре като я кача на подемник какво да гледам вече? :bia::lol::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом тресе ,значи причината е в нещо където се върти,това го чух от един майстор дето се занимава с "динамичен баланс"(един подвижен струг престъргва диска на място).Та вариантите са гуми или дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джантите сага са алуминиеви оригинални с мишелин преди около мес. ги сложих след преглед и изправяне на леки кривини от майстор гумаджия,между другото гумаджията слага гуми на сл.коли и няма проблем с тях

за вътрешно каре съм чул и аз но никакъв шум до сега, днес минах около 70 км извън града на хубав път /по критерии на бълг./всеги ден карам в града и при завой не съм осетил нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се оправи,въпреки че са ти нови дисковете от тях ще да е.

Нали се сещаш ,че не всеки диск излизащ от завода не е с идеален баланс(дори и на най реномираните марки),Но всички се продават,по легални и не толкова пътища стигат до пазара(особено в Б-я)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам малко помощ.При скорост около 100-120 се усеща вибрация в волана и купето.Веднага баланс на гуми джанти преди време намаля но остана,смяна на с други джанти и гуми няма ефект.Дисковете са нови.Преглед от майстор на окачването смяна на биалетка /и задни тампони/, вибрацията оставна. При натискане леко на спирачка има големи вибрации, само при тази скорост.При движение на автомобила по нагорнище и на скорост има вибрации които се появяват и в скоростния лост. Днес с приятел и маниак на ауди преглед на тампони на двг. здрави втулки здрави шарнири здрави /при напъване с щанга не са лоши/ не съм видял само тампони на скоростна кутия.

Въпроса ми е утре като я кача на подемник какво да гледам вече? :bia::lol::hilezh:

Щом биенето се засилва осезаемо при леко натисната спирачка 99% са дискове ... нищо че са нови, такива криваци продават за авточасти, че чак не е за вярване

Или си ги прегрял наскоро след смяната и са кривнали...

Ходи да ти ги изправят на машина, но от тези специализираните за тая цел.. а не на стругар

Ето едни в София, виждал съм правени от тях дискове и има чудесен резултат:

http://brakeway1.com/

Ето с такъв тип машина работят, даже май е на същата фирма Pro Cut:

https://www.youtube.com/watch?v=qAOFErcUMoE

Мисля, че им трябват към 2 часа за предни дискове и е хубаво да си запишеш час за да не висиш

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е за дисковете може да си прав имам чуството че може да е тампон на скоростна кутия или да съм набил спирачки и да съм блокирал колелата и да се износела гумата неправилно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едни в София, виждал съм правени от тях дискове и има чудесен резултат:

http://brakeway1.com/

Да това е човека когото цитирах :bia: .Малко е серт,но е пич....адски прилича на Робърт де'Ниро :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата има ли някакво леко дърпане на ляво или дясно,

защото и при мен така от време на време ми притрасаше волана при тази скорост ,

съответно при едно две натискания на спирачката се премахва тресенето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е за дисковете може да си прав имам чуството че може да е тампон на скоростна кутия или да съм набил спирачки и да съм блокирал колелата и да се износела гумата неправилно

Неравномерно износения протектор бие много по-отрано и постоянно, не на 120+ ... освен това с натискане на спирачката не се увеличава, а по-скоро намалява/ или не се влияе заради намаляването на скоростта

Всеки кадърен гумаджия ще го види веднага, даже ще ти покаже как "подскача" на баланс машината без да има странично отклонение, т.е. без да показва грамове отклонение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, забележи дали се чува просвирване на гумите при навлизането с висока скорост в завой. И аз като тебе имах биене на волана при 120 км/ч, бучене при натискане на спирачките и просвирване на гумите при влизане с висока скорост в завой. Оказа се, че предницата е отворила. Реглаж и две нови гуми и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото тресене го имах при отнемане на газта с скорсот по висока от 90 км/ч. Примерно карам със 120 км/ч пускам газта и се появяват зверски вибраци в купето и волана.Под 80-90 изчезваха.При ускорение ги нямаше вибрациите.За гумите и джантите бях 100% сигурен че не е от тях. Минаха изправяне и баланс преди да ги кача. Оказа се заден ляв спирачен апарат,механизмът за ръчната спирачка блокира и постоянно задържа колелото с минимално усилие. От една тема в направи си сам ( http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39641 )се сдобих с каталожния номер на ремонтния комплект за заден апарат .Купих 2 ремонтни комплеката ,ревизирах си апаратите и вибрациите изчезнаха.Даже разхода на колата падна с около полувин литър надолу и вече имам инерция като на А8-ца . :respekt:

Вдигни задните колела 1 по 1 и виж при въртене на ръка дали не задържат.

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дисковете са криви,ще трепери педала на спирачката,защото буталцата на спирачните апарати ще връщат налягане към помпата.Чел съм тема с подобен проблем,оказа се вътрешно каре на полуоската,идентично на крива полуоска/което трудно би станало/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем тресящ волан (по точно при мен е люлеещ се волан когато го пусна започва да се върти леко на ляво и дясно )едната ми гума предната била крива и "сеела" според гумаджията .Проблем ли ще е ако я сложа за задна :flehan: т.е ще уврежда ли нещо по задницата <_<

Редактирано от Пламен Янев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ли ще е ако я сложа за задна :zustimm: т.е ще уврежда ли нещо по задницата :zustimm:

Лагера.Ако я сложиш като резервна,нищо няма да повредиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше същият проблем-до 100 добре,после тресе.Оказа се,че след лютата зима преди 2 години и хилядите дупки които се бяха отворили ми е кривнала рейката.Скоро след това ми скъса и накрайника.Съвет мога да ти дам да си видиш рейката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 за накрайник на Кормилната щанга.

При мен имаше страхотни вибрации, започващи малко преди 100 км/ч до към 110-115 км/ч. Смених десният накрайник и спряха. Преди това доста спецове изказаха съмнения в дисковете.... но излезна друго!

Дано се оправи така! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...