m_a_r_t_o Публикувано 5 Август 2011 Доклад Share Публикувано 5 Август 2011 (Редактирано) Днес ходих на реглаж, пак ми прегледаха накрайници и шарнири всичко е здраво. Предницата беше леко наляво и то по-скоро лявата гума имаше минимално отклонение, центрираха ми я идеално права.С този подмазалия амортесьор мисля още да покарам, през големи неравности, предницата ми звучи добре, а и колата е стабилна, единствено при много бавно каране отдясно чувам нещо. После направо тампони макферсон, амортесьори и две биалетки, а цената на амортесьорите проверих, направо е смешна. Но за сега не ми се разбутва предницата, първо за на есен едно съединителче ще се взима, че като застудее, нещо скоростите правят ядове и ми се струва, че не отделя добре. Редактирано 5 Август 2011 от m_a_r_t_o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Здравейте, колата е б4 имам следния проблем. При пълен десен започва да ми изхвърля лявата гума и да я премачква и да препуква, но на пълен ляв си завива спокойно дори перфектно. При пуснат волан или кара направо или тръгва леко на ляво никога на дясно. Ходих на регулаж и хората казаха че съм със максималната сходимост и правото каране на една кола се мери от стълб до стълб, казаха ми единствено че може да се намли малко сходимостта, но така си я оставихме. Напук на всичко, понеже реших и аз да ставам тарикат, си взех джанти 8J 225/45/17". Управлението се влоши чувствително, волана стана много нервен и при най-малките неравности започва да тегли волана ту на ляво ту на дясно, при което постоянно трябва да се внасят корегиращи движения. Та въпроса ми е дали с намаляването на сходимостта този проблем ще изчезне или няма да е толкова чувстителен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Прегледай темата за опорните втулки на носачите, с тея валяци на колата, носачите ти ходят накъдето си искат.И после мини пак на реглажПП Виж и тампоните на магарето да не са умекнали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Всичко е сменено, без на магарето, скоростната кутия и двигател. В един сервиз ми казаха че на магарето са ми тръгнали но може да се кара още известно време, за това реших да ги оставя за пролетта. Един разбирач, ми каза че основния проблем е широката гума, ще сложа 215 вместо 225, сменям тампоните на магарето, регулаж и ще пиша какво е станало. Но това ще е края на Март за жалост, но пък до тогава ще си карам със стандартните гуми и джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 и моята с 225/45/17 8j ет35 е така по неравен път,въпреки че всичко си е наред,и аз ще минавам на 215/минимума за 8j/но проблема ще се подобри много малко.правилния избор е максимум 205/55/16,но кеф цена няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) НЕ НЕ. Кеф цена има Бях решил да си слагам чип, обаче се оказа че съм с куция дебитомер и нямало смисъл. Тогава реших така и така няма да ставам бръз поне да съм красив и на следващия ден си вземах джанти. Сега се чудя кое е по безсмислено, да се сложи чип на стария комп на 1З? Или да сложиш 17 цола джанта 8инча с гума 225/45 на 90 коня ауди на 20 години Иначе на гледане стана по красива признавам Редактирано 22 Март 2014 от Simeon Stoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване