Jump to content

Проблем със сходимост


Vitcig

Recommended Posts

Днес ходих на реглаж, пак ми прегледаха накрайници и шарнири всичко е здраво. Предницата беше леко наляво и то по-скоро лявата гума имаше минимално отклонение, центрираха ми я идеално права.

С този подмазалия амортесьор мисля още да покарам, през големи неравности, предницата ми звучи добре, а и колата е стабилна, единствено при много бавно каране отдясно чувам нещо.

После направо тампони макферсон, амортесьори и две биалетки, а цената на амортесьорите проверих, направо е смешна. Но за сега не ми се разбутва предницата, първо за на есен едно съединителче ще се взима, че като застудее, нещо скоростите правят ядове и ми се струва, че не отделя добре.

Редактирано от m_a_r_t_o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, колата е б4 имам следния проблем. При пълен десен започва да ми изхвърля лявата гума и да я премачква и да препуква, но на пълен ляв си завива спокойно дори перфектно. При пуснат волан или кара направо или тръгва леко на ляво никога на дясно. Ходих на регулаж и хората казаха че съм със максималната сходимост и правото каране на една кола се мери от стълб до стълб, казаха ми единствено че може да се намли малко сходимостта, но така си я оставихме. Напук на всичко, понеже реших и аз да ставам тарикат, си взех джанти 8J 225/45/17". Управлението се влоши чувствително, волана стана много нервен и при най-малките неравности започва да тегли волана ту на ляво ту на дясно, при което постоянно трябва да се внасят корегиращи движения. Та въпроса ми е дали с намаляването на сходимостта този проблем ще изчезне или няма да е толкова чувстителен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай темата за опорните втулки на носачите, с тея валяци на колата, носачите ти ходят накъдето си искат.И после мини пак на реглаж

ПП Виж и тампоните на магарето да не са умекнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е сменено, без на магарето, скоростната кутия и двигател. В един сервиз ми казаха че на магарето са ми тръгнали но може да се кара още известно време, за това реших да ги оставя за пролетта. Един разбирач, ми каза че основния проблем е широката гума, ще сложа 215 вместо 225, сменям тампоните на магарето, регулаж и ще пиша какво е станало. Но това ще е края на Март за жалост, но пък до тогава ще си карам със стандартните гуми и джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

и моята с 225/45/17 8j ет35 е така по неравен път,въпреки че всичко си е наред,и аз ще минавам на 215/минимума за 8j/но проблема ще се подобри много малко.правилния избор е максимум 205/55/16,но кеф цена няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ НЕ. Кеф цена има  :hilezh: Бях решил да си слагам чип, обаче се оказа че съм с куция дебитомер и нямало смисъл. Тогава реших така и така няма да ставам бръз поне да съм красив и на следващия ден си вземах джанти. Сега се чудя кое е по безсмислено, да се сложи чип на стария комп на 1З? Или да сложиш 17 цола джанта 8инча с гума 225/45 на 90 коня ауди на 20 години :hilezh: Иначе на гледане стана по красива признавам :flehan:

Редактирано от Simeon Stoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...