feliksto Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Здравейте колеги. Мислех,че нямам фреон и ходих да си пълня климатика. Оказа се,че климатика е пълен но по буксата,която включва компресора не тече ток.... дадохме му ток от генератора и климатика заработи.... Някой имал ли е такъв проблем? Някое реле ли е??? По принцип ми правят проблем и ел.стъклата- не искат да се свалят, в този момент не ми работи и шибидаха..., но след 5-10 мин. примерно стъклата се оправят. Това със стъклата беше до днес. На вън беше 30 градуса, климатика не работи, колата ми беше се напекла страшно много... тръгвам и си мисля,че до 5 минути поне стъклата ще си отворя... да но вече няма сваляне... побърках се днес :@ Надявам се двата проблема да имат нещо общо и с Ваша помощ да се решат скоро. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Тия неща минават през контактния ключ. Може да е проблем с клеморед отзад на ключа. Пробвай като не работят да го понаместиш - ако има промяна, ще знае, че е от това. Ако не, поне е идея.А може и да са 2 независими проблема. Има модул за стъклата и трябва да го презапоиш. Май е в шофьорската врата или отляво при краката на шофьора. Има тук по-запознати колеги, те ще кажат. Ти кажи каква е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2011 Да точно от ляво долу до крака на шофьора е модула за стъклата. Голям е колкото двойно голямо реле. Отваря се, и се презапоява, макар да не се вижда проблем. Там има и бушони, провери ги. После отпред при буксите за диагностика разгледай внимателно описа на релетата. Там беше и за компресора на климатика, но кое е не се сещам сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Виж дали имаш грешки на 01с на климатроника в диагностичен режим. Ако има 22.х няма да тръгне компресора без да изтриеш грешките с VAG-COM. Предполагам, че сега като натиснеш "снежинката" - не светва на дисплея? Термометъра за външната температура работи ли ти коректно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feliksto Публикувано 6 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 Проблема с климатика е решен, беше от защитата, един датчик, който не пускаше ток към релето, бушона, до компресора на климатика. Остана проблема с ел стъклата и люка. Изобщо не стига ток до тях, всички бушони и релета са здрави...Да точно от ляво долу до крака на шофьора е модула за стъклата. Голям е колкото двойно голямо реле. Отваря се, и се презапоява, макар да не се вижда проблем. Там има и бушони, провери ги. После отпред при буксите за диагностика разгледай внимателно описа на релетата. Там беше и за компресора на климатика, но кое е не се сещам сега. Къде се намира този модул, не мога да го намеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 Под волана има едно място за слагане на джуджурии. Това цялото се сваля. Захванато е май с 5 болта. Под него има доста релета. Ако не го нямериш там, отляво на колонката има една пластмаса, тумбеста, сваля се и отдолу също има такива работи. Точно до левия крак на шофьора. Ама кое е точно аз не мога да ти кажа. Люкът също сигурно управлява от този модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feliksto Публикувано 7 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Проблема с климатика се върна... просто това трябва да се смени но не мога да го намеря.. някой да знае нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 В оригиналния климатик няма такъв терморегулатор. Има го в италианските , монтирани в последствие или нещо е побългарявано. В магазините за резервни части за хладилна техника ще намериш такъв термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feliksto Публикувано 7 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 В оригиналния климатик няма такъв терморегулатор. Има го в италианските , монтирани в последствие или нещо е побългарявано. В магазините за резервни части за хладилна техника ще намериш такъв термостат. Колата е от Испания, възможно е да е монтиран там в последствие. Голямо благодарско , в магазините за авточасти ме гледаха много странно днес и никой незнаеше къде да ме прати и какво е това, което им нося. Колега, като го свалих този термостат, му свързах букстите през един бушон и той си заработи, но не знам мога ли така да прецакам компресора или нещо друго? Надявам се утре или в близките 2-3 дни да го намеря и да го сменя, но не мога да карам в тая температура със затворени стъкла– още не се отварят...... Мога ли да направя по-голяма беля така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feliksto Публикувано 8 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 Това ли е модула за стъклата и люка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts