Велислав Калчев Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 Пробвайте с дебитомер.В първата морга която намерите, плащате го с уговорката,че не се ли оправи го връщате.Моята е със същия проблем.Докато не загрее до 50-60гр. пука,забива муцуната.Когато прехвърли на газ се оправя.Сменил съм свещи,бобина,кабели,ламбда сонда,чистил съм дросел.На дневен ред е дебитомера.Няма да е датчика на вала,защото нямаше изобщо да запали.Благодаря колега , ще го имам в предвид и след като ми погледнат газовата ще го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fakir666 Публикувано 26 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 (Редактирано) Колега дебитомера беше първото нещо което смених с разликата че си взех чисто нов който струваше един чувал пари добре че имам мой човек в магазина за авточасти и ми върна парите Като го занесох в сервиза ми казаха че трябва да се сложи и после да се адаптира и след като преспа навън една нощ колата на сутринта беше същата работа Пича в сервиза ( който е също мой човек ) ми каза че на тея коли дебитомерите натрупвали някви грешки но си работели винаги. Редактирано 26 Юни 2011 от fakir666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fakir666 Публикувано 29 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 (Редактирано) Колеги изключително много се радвам да се похваля че си реших проблема с колата Та истината при мен се оказаха свещите и дроселовата клапа при това сложих клапа втора употреба и сега колата направо откача на пътя цялата тая далавера със труда ми седна 120 лева,но като се качих на колата не можах да я позная Редактирано 29 Юни 2011 от fakir666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Ай честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fakir666 Публикувано 30 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Мерси цял ден не съм слязъл от колата още не мога да и се нарадвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велислав Калчев Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Аз пък няма с какво хубаво да се похваля понеже ходих да ми погледнат газовата и нищо . Пак тресе гасне и нормалните си неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fakir666 Публикувано 1 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2011 (Редактирано) Сигурен ли си че от газовата ти го прави проблема ? на бензин как върви ? Редактирано 1 Юли 2011 от fakir666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велислав Калчев Публикувано 3 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Значи тя като загрее рядко прекъсва по скоро не ще да върви .Прекъсването е в началото когато е на бензин и е студена после го няма това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaki 83 Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Значи тя като загрее рядко прекъсва по скоро не ще да върви .Прекъсването е в началото когато е на бензин и е студена после го няма това Колега не съм толкова компетентен но според мен щом има разлика топла студена провери някои от температурните датчици мисля ,че са два. единия се намира след дросела на колектора за другия не знам. Виж и свещите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 (Редактирано) Fakir, има една приказка, че ако крокодил те захапе за ръката, режи ръката и бягай, иначе жив няма да се отървеш. Ако си набутал много пари в тая кола и въпреки всичко нещата не вървят, хвърляй я и си гледай живота. Колата е да ни служи, не обратното. Това е моето мнение.Явно не съм прочел всички коментари. Дано това е последния ти решен проблем с метлата, колега! Карай си я със здраве Редактирано 5 Юли 2011 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велислав Калчев Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Колега не съм толкова компетентен но според мен щом има разлика топла студена провери някои от температурните датчици мисля ,че са два. единия се намира след дросела на колектора за другия не знам. Виж и свещите!Благодаря колега ще ги проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fakir666 Публикувано 6 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Ами за сега това е последният ми проблем останаха някой козметични неща които трябва да оправя но те не са спешни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велислав Калчев Публикувано 9 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 Значи включихме колата на компютър когато е студена и прекъсва .Оказа се ,че първи цилиндър не работи правилно и прекъсва от където идва целия проблем и тресенето да двигателя и от там на колата . Дава грешка датчик детонация . След покачване на температурата двигателя се успокоява и цилиндъра започва да работи , като другите три. Майстора каза ,че това може да породено от много неща като на чело посочи дросел,дюзи и клапани .И до там ??? Моля ако някои има поне малка представа какво да правя да каже . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 10 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2011 (Редактирано) Значи тя като загрее рядко прекъсва по скоро не ще да върви .Прекъсването е в началото когато е на бензин и е студена после го няма товаМоята на диагностика показа датчих на Хол.За сега само пръснах буксата със спрей за добър контакт и се оправи.. Редактирано 10 Юли 2011 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boris Ivanov Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) Колеги,аз имам сущия проблем с пурвия студен старт на ауди а3 1,6 акл пали и при -20 но ако не подавам гас гасне,това е около 1 минута,след това спирам да подавам гас притриса и тругвам,като позагрее малко няма проблем.Нямам проблем със загуба на мошност и забиване на муцуната,колата си вурви прилично и гори 10-11газ сега на това студено времеЛятото нямаше никакъв проблем,сега като сменях маслото и нулирахме испекцията показа грешка датчик на Хол.Лятото имах проблем една сутрин вуртях и не пали,после запали ходихме в сервиз на Бош излезе само датчик на хидравликата смених го с оригинален.Преди това и сложих и газов инжекцион(работи си перфектно).Смених бобината кабелите,температурния датчик с 4-те крачета,маркуча които от вуздушния филтур минава през дебитомера и дроселовата клапа щото беше скъсан.Оттогава нямам проблем с паленето но пак трябжа да подавам гас около минута за да не изгасне после притиса леко но не гасне и като позагрее се управя на 45 градуса ми прехвурля на гас и така.Понейе не ми се купуват датчици напразно сум решил тези дни да откача + на акумулатора и да напрускам обилно всички датчици играещи значение в запалителната система.За целта съм си взел много качествен контактен спреи на Wurht(Вюрт)17,50лв за 0,300мл,надявам се да има ефект.Всички тези мърсотии,влага,сол могат да причинят лош контакт и оттам да доведът до проблеми.Дано има ефект,ще пиша какъв е резултата. Редактирано 19 Февруари 2012 от Boris Ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Big Bo Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 (Редактирано) Здравейте колеги. С баща ми докарахме от Германия Пасат B5.5 1.6 ALZ мотор. Веднага след това му сложихме газ със хубав комп на СТАГ 300 премиум с ОБД за да няма ядове. Така де обаче след 600/700 километра перфектна работа на колата една сутрин преди една седмица запали зле тресене иска да гасне, аз я угасих и после запали добре. И така до сега всяка сутрин го прави. Колата я обслужихме напълно само кабелите не сме ги сменяли а свещи сложихме такива еднополюсни газ/бензин дали те могат да направят проблем въпреки че са нови ? На ваг кома изписа недобро палене на 1-ви цилиндър прекъсва. твърде бедна смес пак на първи цилиндър. Не знам от какво е газов инжекцион ли е или по датчици или ? Дайте жокер, на газаднията не му се вярва да е от газовото. Редактирано 2 Юни 2014 от Big Bo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване