Jump to content

Тресе при студен двигател


Recommended Posts

Пробвайте с дебитомер.В първата морга която намерите, плащате го с уговорката,че не се ли оправи го връщате.

Моята е със същия проблем.Докато не загрее до 50-60гр. пука,забива муцуната.Когато прехвърли на газ се оправя.Сменил съм свещи,бобина,кабели,ламбда сонда,чистил съм дросел.На дневен ред е дебитомера.Няма да е датчика на вала,защото нямаше изобщо да запали.

Благодаря колега , ще го имам в предвид и след като ми погледнат газовата ще го сменя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега дебитомера беше първото нещо което смених :respekt: с разликата че си взех чисто нов който струваше един чувал пари :) добре че имам мой човек в магазина за авточасти и ми върна парите :blink:Като го занесох в сервиза ми казаха че трябва да се сложи и после да се адаптира и след като преспа навън една нощ колата на сутринта беше същата работа B) Пича в сервиза ( който е също мой човек ) ми каза че на тея коли дебитомерите натрупвали някви грешки но си работели винаги.

Редактирано от fakir666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги изключително много се радвам да се похваля че си реших проблема с колата :steinigung: Та истината при мен се оказаха свещите и дроселовата клапа :bia: при това сложих клапа втора употреба и сега колата направо откача на пътя :bia:цялата тая далавера със труда ми седна 120 лева,но като се качих на колата не можах да я позная B)

Редактирано от fakir666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък няма с какво хубаво да се похваля понеже ходих да ми погледнат газовата и нищо . :hilezh: Пак тресе гасне и нормалните си неща :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тя като загрее рядко прекъсва по скоро не ще да върви .Прекъсването е в началото когато е на бензин и е студена после го няма това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тя като загрее рядко прекъсва по скоро не ще да върви .Прекъсването е в началото когато е на бензин и е студена после го няма това :zustimm:

Колега не съм толкова компетентен но според мен щом има разлика топла студена провери някои от температурните датчици мисля ,че са два. единия се намира след дросела на колектора за другия не знам. Виж и свещите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fakir, има една приказка, че ако крокодил те захапе за ръката, режи ръката и бягай, иначе жив няма да се отървеш. Ако си набутал много пари в тая кола и въпреки всичко нещата не вървят, хвърляй я и си гледай живота. Колата е да ни служи, не обратното. Това е моето мнение.

Явно не съм прочел всички коментари. Дано това е последния ти решен проблем с метлата, колега! Карай си я със здраве :zustimm:

Редактирано от cnr07
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм толкова компетентен но според мен щом има разлика топла студена провери някои от температурните датчици мисля ,че са два. единия се намира след дросела на колектора за другия не знам. Виж и свещите!

Благодаря колега ще ги проверя :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи включихме колата на компютър когато е студена и прекъсва .Оказа се ,че първи цилиндър не работи правилно и прекъсва от където идва целия проблем и тресенето да двигателя и от там на колата . Дава грешка датчик детонация . След покачване на температурата двигателя се успокоява и цилиндъра започва да работи , като другите три. Майстора каза ,че това може да породено от много неща като на чело посочи дросел,дюзи и клапани .И до там ??? Моля ако някои има поне малка представа какво да правя да каже .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тя като загрее рядко прекъсва по скоро не ще да върви .Прекъсването е в началото когато е на бензин и е студена после го няма това
Моята на диагностика показа датчих на Хол.За сега само пръснах буксата със спрей за добър контакт и се оправи.. Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колеги,аз имам сущия проблем с пурвия студен старт на ауди а3 1,6 акл пали и при -20 но ако не подавам гас гасне,това е около 1 минута,след това спирам да подавам гас притриса и тругвам,като позагрее малко няма проблем.Нямам проблем със загуба на мошност и забиване на муцуната,колата си вурви прилично и гори 10-11газ сега на това студено времеЛятото нямаше никакъв проблем,сега като сменях маслото и нулирахме испекцията показа грешка датчик на Хол.Лятото имах проблем една сутрин вуртях и не пали,после запали ходихме в сервиз на Бош излезе само датчик на хидравликата смених го с оригинален.Преди това и сложих и газов инжекцион(работи си перфектно).Смених бобината кабелите,температурния датчик с 4-те крачета,маркуча които от вуздушния филтур минава през дебитомера и дроселовата клапа щото беше скъсан.Оттогава нямам проблем с паленето но пак трябжа да подавам гас около минута за да не изгасне после притиса леко но не гасне и като позагрее се управя на 45 градуса ми прехвурля на гас и така.Понейе не ми се купуват датчици напразно сум решил тези дни да откача + на акумулатора и да напрускам обилно всички датчици играещи значение в запалителната система.За целта съм си взел много качествен контактен спреи на Wurht(Вюрт)17,50лв за 0,300мл,надявам се да има ефект.Всички тези мърсотии,влага,сол могат да причинят лош контакт и оттам да доведът до проблеми.Дано има ефект,ще пиша какъв е резултата.

Редактирано от Boris Ivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги. С баща ми докарахме от Германия Пасат B5.5 1.6 ALZ мотор. Веднага след това му сложихме газ със хубав комп на СТАГ 300 премиум с ОБД за да няма ядове. Така де обаче след 600/700 километра перфектна работа на колата една сутрин преди една седмица запали зле тресене иска да гасне, аз я угасих и после запали добре. И така до сега всяка сутрин го прави. Колата я обслужихме напълно само кабелите не сме ги сменяли а свещи сложихме такива еднополюсни газ/бензин дали те могат да направят проблем въпреки че са нови ? На ваг кома изписа недобро палене на 1-ви цилиндър прекъсва. твърде бедна смес пак на първи цилиндър. Не знам от какво е газов инжекцион ли е или по датчици или ? Дайте жокер, на газаднията не му се вярва да е от газовото.

Редактирано от Big Bo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...