Jump to content

A4 ABS


Recommended Posts

Добър вечер колеги, историята е следната: в понеделник карах колата (А4 ADR quattro 1996) да и сменят предните носачи.

Така и така е при майсторите им казах да извадят и вкарат заден десен датчик на ABS, защото имах проблем като някой се излашка на задната седалка светваше лампата(но само толкова ABS като не свети лампата си работеше).

Та взех си колата понеделник след обяд и усетих, че при плавно спиране точно преди да спре педала започва да вибрира(като леко подритване но не точно) прочетох няколко теми и си помислих че много са го вкарали и "стърже" и реших да го изкарам малко, голям зор беше докато излезе, но го изкарахме.

Челото на датчика беше повредено(беше раздран корпуса) и си помислихме че е прецакан взехме друг от моргата който беше добре и започна гласеното като го вкараме навътре почва да дере и вибрира като го изкараме светва лампата и така 2 дена.

Днес към нас се присъедини и монтьор комшия каза "това е нормално така трябва да е да дере гребена по датчика, не е от това".

Свалихме предна гума да видим дали не задържат накладките и да дере, но не всичко беше добре след това каза трябва си смениш спирачна течност и така може да е от това може да е от онова и накрая нищо.

Утре продължавам ще я карам на тези дето я развалиха да я гледат и вече се изчерпах.

Предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да дере гривната по датчика!

Този монтьор го надери хубаво.

Защо не хвърлите едно око на главините в някоя морга?

Виж разстоянията между гривна и датчик.

Възможно е самата гривна да е крива или да не е легнала

хубаво към главината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същия проблем имах със старото ми Ауди след смяна на предни дискове и носачи на предницата.

След смяната точно преди да спра ми тракаше педала и ми повдигаше крака нагоре съвсем леко (много коварно, може да се набиеш в предния)

Ходих къде ли не... На 2 диагностики ми казаха, че датчика бил изгорял та нов да съм си купувал, не знам си какво...

Накрая отидох при един приятел който разбира от автомобили (няма сервиз, прави колите в двора си) точно за 3 минути работа беше:

Свали предното ляво колело намести и почисти датчика и всичко се оправи. Когато монтьора ми е слагал дисковете е разместил датчика.

Ако не беше тоя човек, сигурно и аз щях да сменям датчици и да се занимавам с глупости при положение, че всичко си работеше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е задължително да е от задно колело, все пак са ти разглобявали предницата, нищо чудно да са разбутали някои преден датчик!!!

Поздрави и дано съм бил полезен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Отивам да им я карам

Благодаря на всички, после ще пиша.

Редактирано от daniel.genchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък винаги са ми били така спирачките. Бях в VW сервиз и казаха, че е заден десен датчик. Чукаха го, вадиха го, чистиха го .. не стана нищо и казаха, че трябва да свалят главината. От тогава спрях да се занимавам - предполагам, че ще е трудоемък и скъпоструващ процес.. пък и свикнах вече..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти хубаво си свикнал ама на мокро и зимно време този проблем ще ти изиграе много кофти шега и ше се удариш за една бройка ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издран датчик в повечето случаи не представлява проблем, стига да е свалена само малка част от неръждаемата капсуловка отпред, в случай че е наяден яко, на боклука.При тези датчици има две тънкости за монтажа и правилната работа, първата е пружинната втулка с която датчика се куплира в главината, тази втулка трябва да е стегната при вкарването по диаметъра и да има в единия край периферните "спирачки" (едни огънати навън ламаринки, които фиксират втулката до определено положение при вкарване), второ при вкарването датчика трябва първо да опре в гривната, след това се издърпва навън на около два-три милиметра, което си е и работното му положение.Пак повтарям, не е сериозен проблема с леко изтрит отпреде датчик, моите и четирите са си така, но ABS-а си бачка перфектно.

И още нещо, понеже в хидравличния блок на системата има доста клапанчета и все финни и лесни за блокиране от мръсотий, задължително спирачната течност се сменя ВСЕКИ две години, независимо че при проверка уреда дава добър вискозитет и майстора "съветва" -"отлична е, няма за кво да я сменяш, карай си тъй!".Преди дни абееса на зет ми си отиде завинаги поради простата причина, че странно, но не е сменял спирачната течност от пет години, същата беше станала на рядък, ръждив туткал.Сега естествено няма абеес.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така след като я взех събота след обяд бяха сменили 3-датчика от други коли и при всичките го е правело(но нито един не е бил като моя 8AO927807C). Сега е добре при мен още не го е правила но майстора каза, че рядко но пак се случвало ще видим.

Ще търся датчик като моя.

Благодаря на всички за мненията.

Нико на моя датчик челото беше изпилено до бубината вътре целият корпус отред го нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...