daniel.genchev Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Добър вечер колеги, историята е следната: в понеделник карах колата (А4 ADR quattro 1996) да и сменят предните носачи.Така и така е при майсторите им казах да извадят и вкарат заден десен датчик на ABS, защото имах проблем като някой се излашка на задната седалка светваше лампата(но само толкова ABS като не свети лампата си работеше).Та взех си колата понеделник след обяд и усетих, че при плавно спиране точно преди да спре педала започва да вибрира(като леко подритване но не точно) прочетох няколко теми и си помислих че много са го вкарали и "стърже" и реших да го изкарам малко, голям зор беше докато излезе, но го изкарахме.Челото на датчика беше повредено(беше раздран корпуса) и си помислихме че е прецакан взехме друг от моргата който беше добре и започна гласеното като го вкараме навътре почва да дере и вибрира като го изкараме светва лампата и така 2 дена. Днес към нас се присъедини и монтьор комшия каза "това е нормално така трябва да е да дере гребена по датчика, не е от това".Свалихме предна гума да видим дали не задържат накладките и да дере, но не всичко беше добре след това каза трябва си смениш спирачна течност и така може да е от това може да е от онова и накрая нищо.Утре продължавам ще я карам на тези дето я развалиха да я гледат и вече се изчерпах.Предложения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Не трябва да дере гривната по датчика!Този монтьор го надери хубаво.Защо не хвърлите едно око на главините в някоя морга?Виж разстоянията между гривна и датчик.Възможно е самата гривна да е крива или да не е легналахубаво към главината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiryakov Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Точно същия проблем имах със старото ми Ауди след смяна на предни дискове и носачи на предницата. След смяната точно преди да спра ми тракаше педала и ми повдигаше крака нагоре съвсем леко (много коварно, може да се набиеш в предния) Ходих къде ли не... На 2 диагностики ми казаха, че датчика бил изгорял та нов да съм си купувал, не знам си какво...Накрая отидох при един приятел който разбира от автомобили (няма сервиз, прави колите в двора си) точно за 3 минути работа беше: Свали предното ляво колело намести и почисти датчика и всичко се оправи. Когато монтьора ми е слагал дисковете е разместил датчика. Ако не беше тоя човек, сигурно и аз щях да сменям датчици и да се занимавам с глупости при положение, че всичко си работеше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaf4e Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Колега не е задължително да е от задно колело, все пак са ти разглобявали предницата, нищо чудно да са разбутали някои преден датчик!!!Поздрави и дано съм бил полезен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.genchev Публикувано 18 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2011 (Редактирано) Отивам да им я карамБлагодаря на всички, после ще пиша. Редактирано 18 Юни 2011 от daniel.genchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 18 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2011 имаш разместен датчик. Затова вибрира педала и светва АБС-а само когато натиснеш рязко спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 18 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2011 На мен пък винаги са ми били така спирачките. Бях в VW сервиз и казаха, че е заден десен датчик. Чукаха го, вадиха го, чистиха го .. не стана нищо и казаха, че трябва да свалят главината. От тогава спрях да се занимавам - предполагам, че ще е трудоемък и скъпоструващ процес.. пък и свикнах вече.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 ти хубаво си свикнал ама на мокро и зимно време този проблем ще ти изиграе много кофти шега и ше се удариш за една бройка .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Издран датчик в повечето случаи не представлява проблем, стига да е свалена само малка част от неръждаемата капсуловка отпред, в случай че е наяден яко, на боклука.При тези датчици има две тънкости за монтажа и правилната работа, първата е пружинната втулка с която датчика се куплира в главината, тази втулка трябва да е стегната при вкарването по диаметъра и да има в единия край периферните "спирачки" (едни огънати навън ламаринки, които фиксират втулката до определено положение при вкарване), второ при вкарването датчика трябва първо да опре в гривната, след това се издърпва навън на около два-три милиметра, което си е и работното му положение.Пак повтарям, не е сериозен проблема с леко изтрит отпреде датчик, моите и четирите са си така, но ABS-а си бачка перфектно.И още нещо, понеже в хидравличния блок на системата има доста клапанчета и все финни и лесни за блокиране от мръсотий, задължително спирачната течност се сменя ВСЕКИ две години, независимо че при проверка уреда дава добър вискозитет и майстора "съветва" -"отлична е, няма за кво да я сменяш, карай си тъй!".Преди дни абееса на зет ми си отиде завинаги поради простата причина, че странно, но не е сменял спирачната течност от пет години, същата беше станала на рядък, ръждив туткал.Сега естествено няма абеес. Редактирано 19 Юни 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Това ритане на педала преди спиране е отдалечен датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.genchev Публикувано 20 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Така след като я взех събота след обяд бяха сменили 3-датчика от други коли и при всичките го е правело(но нито един не е бил като моя 8AO927807C). Сега е добре при мен още не го е правила но майстора каза, че рядко но пак се случвало ще видим.Ще търся датчик като моя.Благодаря на всички за мненията.Нико на моя датчик челото беше изпилено до бубината вътре целият корпус отред го нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 всички датчици са едни и същи.... с изключение на задните на куатрото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Това ритане на педала преди спиране е отдалечен датчикИли завъртян малко на някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Или завъртян малко на някъде.Завъртането е без значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.genchev Публикувано 20 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 всички датчици са едни и същи.... с изключение на задните на куатрото!мда точно такъв ми трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 всъщност и те са еднакви като датчици, само че требе да им се преправи захващането ...чел съм че става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts