fucko79 Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Студен мотор.Запалвам и първите 10-15сек.изкарва наситено бял дим със странен мирис.Аз го оприличавам на “лют“.И нивото на антифриза в казанчето за 70-80км.градско каране пада от максимум до минимума???колата има мощност варви прекрасно.Имам я от 2месеца.В момента не сам в България,а диагностики и ремонт струват“един сак с пари“.Ако я карам нормално,наблюдаваики я.Ще ме изкара ли до отпуската Август месец.(което е много относително,но криза е).Моля,пишете!!!Ще бъда благодарен на всяко едно мнение.п.с.Благодаря,Ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Лично мнение, не я карай така колата че по-лошо ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Имаш лично fucko79 всеки с двигател 2.0 TDI от първите години трябва да прочете това в Шкода форума като най добре първо се регистрира, за да излизат нагледно всички снимки http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120 Редактирано 19 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Просто няма какво да наблюдаваш освен нивото на антифриза.Като смукне малко повечко течност и направи воден удар, няма да дочака до отпуската ти.Аз не бих си карал колата така, чакайки да разбия някое бутало.Ама пък къде си пльосна темата.... на най подходящото място. Редактирано 19 Юни 2011 от tita Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fucko79 Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Гарнитурата на главата ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 (Редактирано) Много често тези мотори от по-старата генерация пукат глави.Виж линка, който ти е дал колегата audiceco. Редактирано 19 Юни 2011 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fucko79 Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 или е спукана??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 или е спукана???Едно от двете.Като се свали главата,ще я надуят и ще се разбере дали е пукната..аз залагам,че е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cosatka Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Студен мотор.Запалвам и първите 10-15сек.изкарва наситено бял дим със странен мирис.Аз го оприличавам на “лют“.И нивото на антифриза в казанчето за 70-80км.градско каране пада от максимум до минимума???колата има мощност варви прекрасно.Имам я от 2месеца.В момента не сам в България,а диагностики и ремонт струват“един сак с пари“.Ако я карам нормално,наблюдаваики я.Ще ме изкара ли до отпуската Август месец.(което е много относително,но криза е).Моля,пишете!!!Ще бъда благодарен на всяко едно мнение.п.с.Благодаря,Ви предварително! ....ако държиш на колата в никакъв случай не я карай така в тези жеги ,защото сега е сигурно ,че е продухала гарнитура на главата ,но може да се спука , изкриви и тн. ,а това води до по сложни и скъпи ремонти.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fucko79 Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Живея в Габрово.да ми препоръчате специалист близо или далеч на които мога да се доверя???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 В началото на Плачковци,от лявата страна,след местната бензиностанция,собственика на сервиза се казва Иван. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 2.0 ТДИ особено 2005 и 2006г. имат проблеми с главите. Или износват леглата на дюзите или се пука главата между клапаните.Не карай колата така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 още един глас от мен за спукана глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fucko79 Публикувано 20 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 но колата е на 150000км.дефект би бил се появил доста по рано.или се лъжа?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 (Редактирано) Добре към всички се обръщам моля, който иска да разбере истината за мотора 2.0 TDI-PD кога и кои номера глави пука да влезе тук, ако иска да види и снимков материал нагледно да се регистрира във форума! Просто не знам някой да е описал и решавал по подробно проблема и насниман с изключително качествени и детайлни снимки! Извинявам се, че се повтарям, но истината я пише тук в 4 страници темата в Шкода форума е отворена, и не е гаранция, че ако колата е 2007 или 2008 година купена чисто нова, няма да е оборудвана със стара глава, също така има зависимост къде се пука главата, в зависимост, кой номер е! http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120 Редактирано 20 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1.8 T 20v AGU Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 провери си радиаторчето на парното може да е спукано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване