Jump to content

Бял пушек и загуба на антифриз


fucko79

Recommended Posts

Студен мотор.Запалвам и първите 10-15сек.изкарва наситено бял дим със странен мирис.Аз го оприличавам на “лют“.И нивото на антифриза в казанчето за 70-80км.градско каране пада от максимум до минимума???колата има мощност варви прекрасно.Имам я от 2месеца.В момента не сам в България,а диагностики и ремонт струват“един сак с пари“.Ако я карам нормално,наблюдаваики я.Ще ме изкара ли до отпуската Август месец.(което е много относително,но криза е:hilezh:).

Моля,пишете!!!Ще бъда благодарен на всяко едно мнение.

п.с.Благодаря,Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш лично fucko79 всеки с двигател 2.0 TDI от първите години трябва да прочете това в Шкода форума като най добре първо се регистрира, за да излизат нагледно всички снимки http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто няма какво да наблюдаваш освен нивото на антифриза.

Като смукне малко повечко течност и направи воден удар, няма да дочака до отпуската ти.

Аз не бих си карал колата така, чакайки да разбия някое бутало.

Ама пък къде си пльосна темата.... на най подходящото място.

Редактирано от tita
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много често тези мотори от по-старата генерация пукат глави.Виж линка, който ти е дал колегата audiceco.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студен мотор.Запалвам и първите 10-15сек.изкарва наситено бял дим със странен мирис.Аз го оприличавам на “лют“.И нивото на антифриза в казанчето за 70-80км.градско каране пада от максимум до минимума???колата има мощност варви прекрасно.Имам я от 2месеца.В момента не сам в България,а диагностики и ремонт струват“един сак с пари“.Ако я карам нормално,наблюдаваики я.Ще ме изкара ли до отпуската Август месец.(което е много относително,но криза е:hilezh:).

Моля,пишете!!!Ще бъда благодарен на всяко едно мнение.

п.с.Благодаря,Ви предварително!

....ако държиш на колата в никакъв случай не я карай така в тези жеги ,защото сега е сигурно ,че е продухала гарнитура на главата ,но може да се спука , изкриви и тн. ,а това води до по сложни и скъпи ремонти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТДИ особено 2005 и 2006г. имат проблеми с главите. Или износват леглата на дюзите или се пука главата между клапаните.

Не карай колата така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре към всички се обръщам моля, който иска да разбере истината за мотора 2.0 TDI-PD кога и кои номера глави пука да влезе тук, ако иска да види и снимков материал нагледно да се регистрира във форума! Просто не знам някой да е описал и решавал по подробно проблема и насниман с изключително качествени и детайлни снимки! Извинявам се, че се повтарям, но истината я пише тук в 4 страници темата в Шкода форума е отворена, и не е гаранция, че ако колата е 2007 или 2008 година купена чисто нова, няма да е оборудвана със стара глава, също така има зависимост къде се пука главата, в зависимост, кой номер е! http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...