Jump to content

Recommended Posts

Та понеже малко ме уплашихте с мотора 2.5 ТДИ на А4 от 2001 г.пък и нямам голям избор в комбинация авант,куатро и 150 кс взех да се заглеждам по А6 нещо та питам-същите ли са рисковете и при А6 с мотор 2.5?!Изобщо същия ли мотор е и при А4 99-2001г и при А6 от съшите години!питам за мотора 150 к.с че гледам има един 180?май ше мина на вариант 1998-99 А4 1.8Т куатро авант без феислифт ми се струва.вече месец търся а от феислифтовите А4 масови са 1,9 и 2.5,а искам мотор 150 к.с.но на бензин нямам избор,а за дизеловия 2.5 нещо ме е шубе.....или ще е седан.или ще е авант пък без куатро...или ще е и 2те които искам пък ще е 125 к.с.бензиновия мотор....абе тегло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11308478764151795 - 1 (1.8T quattro Avant-Facelift)

http://www.mobile.bg/11308118709187079 - 2 (1.8T quattro Avant-Facelift)

http://www.cars.bg/u402014 - 3 (1.9TDI quattro Avant-Facelift)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/11308478764151795 - 1 (1.8T quattro Avant-Facelift)

http://www.mobile.bg/11308118709187079 - 2 (1.8T quattro Avant-Facelift)

http://www.cars.bg/u402014 - 3 (1.9TDI quattro Avant-Facelift)

първото го имам в предвид въпреки че цената му е дебела и няма борд компютър..но е вариант ....Второто е кочина салона е мн зле,а 3-то е 1.9-110 к.с. ми е слабо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първото го имам в предвид въпреки че цената му е дебела и няма борд компютър..но е вариант ....Второто е кочина салона е мн зле,а 3-то е 1.9-110 к.с. ми е слабо!

На второто и двигателя му е кочина.... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си отделна тема , кажи какви са ти приоритети за една кола , за какво ще я ползваш и може да ти дадем съвет . Аз бих гласувал за А6 2.8 Куатро ръчка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За Бога,не си вземай такава кола.Нямаш си на идея за какво става на въпрос!Аз имам това чудо и просто съм пред разруха!Няма нещо ,което не се строши и не съм сменил.Като започна от издухване на гарнитура на двигателя /1200лв./миналото лято ми се строши автомата/3000лв./.След като го поправиха мина седмица и се строши разпределителен вал-нали се сешташ ,че е В образен и сменях и двата/1200 лв/,момчетата от сервиза казаха ,че се е прецакал защото предните където ми ремонтирали това със гарнитурата не са били стегнали нещо не знам какво си и валът се бил износил .Между тези "приключения" съм сменял филтър на турбината който ми излезе около 700 лв.Преди 10 дни ми изпищя турбината за която платих 450 лв.,сменях и перка на климатроника -300 лв.А няма да ти кажа колко пъти съм сменял разни гарнитури и О-пръстени и какво ли още не за да спра тази "лейка"да пуска масло.Не споменавам дребните неща за които съм дал куп пари,но вече просто не ги помня или просто не ми се иска.С нетърпение чакам да свърши лятото и да се отърва от тази кола-прахосник!!!Дано съм ти помогнал с моите неволи да вземеш решение!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Бога,не си вземай такава кола.Нямаш си на идея за какво става на въпрос!Аз имам това чудо и просто съм пред разруха!Няма нещо ,което не се строши и не съм сменил.Като започна от издухване на гарнитура на двигателя /1200лв./миналото лято ми се строши автомата/3000лв./.След като го поправиха мина седмица и се строши разпределителен вал-нали се сешташ ,че е В образен и сменях и двата/1200 лв/,момчетата от сервиза казаха ,че се е прецакал защото предните където ми ремонтирали това със гарнитурата не са били стегнали нещо не знам какво си и валът се бил износил .Между тези "приключения" съм сменял филтър на турбината който ми излезе около 700 лв.Преди 10 дни ми изпищя турбината за която платих 450 лв.,сменях и перка на климатроника -300 лв.А няма да ти кажа колко пъти съм сменял разни гарнитури и О-пръстени и какво ли още не за да спра тази "лейка"да пуска масло.Не споменавам дребните неща за които съм дал куп пари,но вече просто не ги помня или просто не ми се иска.С нетърпение чакам да свърши лятото и да се отърва от тази кола-прахосник!!!Дано съм ти помогнал с моите неволи да вземеш решение!!!

Това за кои мотор колега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2.5 TDI V6 започваш да се радваш малките неща, като това сутрин да запали, да не светне таблото, като коледна елха и всякакви такива благинки, общо взето започваш да цениш дребните радости :hilezh: Казвам това след изсипани над 10к. в колата, аз си я харесвам, макар да е доста мазохистично..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...