SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Предложете ми ентелегентно решение, как да извадя или най-малкото да раздвижа делкото на кошера. Бегуната е В4-ка с АВТ мотор. Делкото не помръдва. Благодаря предварително за помощта на форумните бъбреци Редактирано 30 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Хм ще следя с интерес, че и при мен е така....Преди 2 год. като купих колата исках да ми врътнат делкото малко, но е запекло...биха с чук, ама ги скастрих майсторите, щото явно трябваше да го чупят. И така си карам и се моля да не пипам там, а исках да пробваме малко предварението да видим, че си е малко мудна колата. Иначе работи добре като цяло-АБК е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Искам да го раздвижа щото ми дава зверски разход (за 20 лева газ /100км.) и като ида на газаджия да не я подкарат с чука и секача, ако се наложи да пипат там едит: някой нещо да каже по въпроса с повишения разход? Редактирано 30 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Чичо Владо,нацъцкай го със спирачна течност от казанчето че е най-близко,тя добре разкашква ръждата и окиса на алуминия,(проникващите спрейчета се изпаряват при първото загряване на маторя)после махни планката с болтчето и ден два я покарай така,после като се наредиш на някой тегав светофар първа кола и зад теб има още наредени 1000 ...и колата вземе че загуби центровка и изгасне и не можеш да я запалиш,да знаеш че делкото се е раздвижило... Няма да ти се разкашка и О-пръстенчето даже от спирачната течност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Чичо Владо,нацъцкай го със спирачна течност от казанчето че е най-близко,тя добре разкашква ръждата и окиса на алуминия,(проникващите спрейчета се изпаряват при първото загряване на маторя)после махни планката с болтчето и ден два я покарай така,после като се наредиш на някой тегав светофар първа кола и зад теб има още наредени 1000 ...и колата вземе че загуби центровка и изгасне и не можеш да я запалиш,да знаеш че делкото се е раздвижило... Няма да ти се разкашка и О-пръстенчето даже от спирачната течност... Чиче, това си го мислех ама не ми се дупи по светофарите да ти кажа Некакви други свежи идеи с разни ключове, може и хоум мейд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Пръскате с WD-40 сутрин и вечар 4-5 дни и се раздвижва без проблем. Аз на 4-тия ден го раздвижих без ключове и тем подобни, а с ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Хайде и аз като чичка да дам предложение.Спрей ВД-40 напръскай,после и спирачна течност.Да се кисне да го ева.Може да пробваш леко с раздвижни клещи тип "Гарги"да го развъртиш наляво-надясно.После може да минеш към по-тежкия инструмент като чешмеджийски ключ(някъде му казват мокс)например. Редактирано 30 Юли 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Дума да не става за клещи и тръбен ключ Нема место да влезе нищо конвенционално там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Пръскате с WD-40 сутрин и вечар 4-5 дни и се раздвижва без проблем. Аз на 4-тия ден го раздвижих без ключове и тем подобни, а с ръка.Е това е правилния начин/Мишо ми го препоръча/.Поне при мен също подейства,а преди това го бяха били със секачи и други шансови инструменти. Редактирано 30 Юли 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 ОК ще пробвам.Да не пускам нова тема из газовия раздел, да питам тука. Къде да търся проблема с тоя разход или да я засилвам при тесен специалист ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Един тъп въпрос,поглеждал ли си цената на газта....що така и аз един ден се чудех,викам къв е тоя разход ....пак нещо бяха вдигали-сваляли цените рязко... А иначе ако не си бърникал-развивал тройника или "единник" по нея,виж си въздушния,ако е на повече от 30 000 го смени...Делкото явно не си въртял... с къв изпарител си,вакумен или с електрически клапан?Ама пак да кажа че 20 кинта са 15 литра демек 15 на сто...колко ти е харчела по-принцип?Тури му малко гумичка под петата на планката на делкото ,хем ще си се поклаща от вибрациите на мотора хем няма да се завърти Леле,ся се сетих къв ти е мотора,че с тея буквички нещо съм ги позабравил,не че и някога добре съм ги знаел... Редактирано 30 Юли 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 АВТ моно 90 предполагаеми кончета (никой не знае колко са живите) по газовата инсталация не съм бърникал никогишфилтъра сменям с маслото, или казано по-просто на 10 000 километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 С тези 16 л. на 100 км. е множко. Ама ако палиш директно на газ и караш на разстояния 3-4 км. само може. Най-добре е да минеш газ анализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) С тези 16 л. на 100 км. е множко. Ама ако палиш директно на газ и караш на разстояния 3-4 км. само може. Най-добре е да минеш газ анализатор.Това при условие че карам само градско, нали Днес я докарах на 12+ но извънградско, което пак си е въз множко едит: определено ще се ходи при тесни специалисти но си подпитвам за да знам ориентировъчно, как да реагирам да глупостите които може би ще ми избълват Редактирано 30 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Аха ясно,направи си един тест,загаси я както си е на газ извади маркуча от изпарителя към тройника,и си го сложи на ухото ако съска тихичко, не трябва да е така,пак не каза с къв изпарител си смисъл кви винтове има по него...тея коли са икономични и аз имах 80-ка пак 1.8 само че карбураторче...харчеше много разумно...извънградско не си спомням да е давала повече от 8...8.5 Редактирано 30 Юли 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Аха ясно,направи си един тест,загаси я както си е на газ извади маркуча от изпарителя към тройника,и си го сложи на ухото ако съска тихичко, не трябва да е така,пак не каза с къв изпарител си смисъл кви винтове има по него...Забравих го тоя изпарител в цялата картинка BRC АТ90Е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) аха ,ясно не е вакумен,вероятно наистина си само за настройка,ако пък е на много хиляди,да речем над 80 000 значи вече си е и за мембранки и гуменяци разни,е поне ти разрешихме проблема с местенето на делкото... Предполагам че ако палеше лошо загряла ти щеше да си кажеш... Редактирано 30 Юли 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Виж и филтърчето на газовия клапан в какво състояние е, пи мен доста боклук излезна оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 аха ,ясно не е вакумен,вероятно наистина си само за настройка,ако пък е на много хиляди,да речем над 80 000 значи вече си е и за мембранки и гуменяци разни,е поне ти разрешихме проблема с местенето на делкото... Предполагам че ако палеше лошо загряла ти щеше да си кажеш...Иска повече въртене, след като е палена веднъж. Иначе при първото палене сутрин, не дава да я пипнеш... оса е Виж и филтърчето на газовия клапан в какво състояние е, пи мен доста боклук излезна оттам.Преди седмица го свалих-чисто беше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) в такъв случай.... Нещъ да те плаша,ама най вероятно си за (комплектче)...или по скоро за клапанчета,едни малки кръгли гумени вътре в изпарителя,идеята им е когато няма вакум да не изпускат газ към колектора,чак когато се създаде вакум мембраната на ниската страна ги задейства образно казано Значи няма смисъл да слухтиш....ще съска. За това и когато е загряла,като изгасиш колата,налягането което е останало в изпарителя го изпуска към мотора...и си сАкА въртене докато го здъвче ..а сутрин пали добре щото като поседи повече време тая същата изпусната газ си е заминала(разредила се достатъчно да не дави моторя) Ми в такъв случай не си раздвижвай делкото ако си бил доволен от предишния разход. Ебаси он-лайн диагностиката! Редактирано 30 Юли 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 в такъв случай.... Нещъ да те плаша,ама най вероятно си за (комплектче)...или по скоро за клапанчета,едни малки кръгли гумени вътре в изпарителя,идеята им е когато няма вакум да не изпускат газ към колектора,чак когато се създаде вакум мембраната на ниската страна ги задейства образно казано Значи няма смисъл да слухтиш....ще съска. За това и когато е загряла,като изгасиш колата,налягането което е останало в изпарителя го изпуска към мотора...и си сАкА въртене докато го здъвче ..а сутрин пали добре щото като поседи повече време тая същата изпусната газ си е заминала(разредила се достатъчно да не дави моторя) Ми в такъв случай не си раздвижвай делкото ако си бил доволен от предишния разход. Ебаси он-лайн диагностиката! И аз така си го мислех но реших да питам първо. Кач пара е пълния комплект за тоя изпарител?пп: не я чувам да съска през маркуча, иначе понамирисва за известно време, след като го откача от вилицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 За пробата вместо да се ослушваш дали съска може да потопиш маркуча/изхода на изпарителя в бурканче с вода или да го пробваш със сапунена пяна,ако изпуска ще прави балончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simpatqga11 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Здравеите колеги аз със същия изпарител със сменени мембрани имам сащия разход в града. Редактирано 30 Юли 2011 от simpatqga11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Кач пара е пълния комплект за тоя изпарител?пп: не я чувам да съска през маркуча, иначе понамирисва за известно време, след като го откача от вилицата Грешка, аз не съм написал разбираемо,това е само симптом със съскането,от там да ти вдигне разхода трябва да я палиш по 100 пъти на ден за да усетиш увеличения разход от загубата на количеството в изпарителя,същинската проблемация е че почнат ли да се вкаменяват клапанчетата...мембраните и те начи са дървеняк и почват да се държът неадекватно,принципно мое да я обедниш малко от изпарителя и ще ти падне разхода,но като е студена може да почне да гасне,после като загрее даваш газ,пък тя не върви...като цяло това са страничните ефекти ...най-добре вземи нови,колкото и да са боклуци,все 20-30 000 ще избутат...Иначе нямам представа колко струват,преди няколко месеца се бях ентусиазирал да сменя на мойто ловато....ама само с мерака си останах.....за ловатото имаше от 20 до 30 лева...ама си лъхат на евтино яко ...предполагам и твойте ще са там някъде.....да не почне сега изведнъж и на теб да не ти пречи разхода п.п. тва си ти на аватара нали!? Редактирано 30 Юли 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 31 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2011 (Редактирано) Намирам ги само на едно място тия мембрани на цена 29 пари и то в плоиф.Направо ще ги напазарувам и да видим къде ще му излезе края http://www.autogasmarket.com/shop/products/114.html Редактирано 1 Август 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване