Jump to content

Как да раздвижа делкото на В4-ката ?


SinisteR

Recommended Posts

Предложете ми ентелегентно решение, как да извадя или най-малкото да раздвижа делкото на кошера.

Бегуната е В4-ка с АВТ мотор. Делкото не помръдва.

Благодаря предварително за помощта на форумните бъбреци :P

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ще следя с интерес, че и при мен е така....Преди 2 год. като купих колата исках да ми врътнат делкото малко, но е запекло...биха с чук, ама ги скастрих майсторите, щото явно трябваше да го чупят. И така си карам и се моля да не пипам там, а исках да пробваме малко предварението да видим, че си е малко мудна колата. Иначе работи добре като цяло-АБК е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Искам да го раздвижа щото ми дава зверски разход (за 20 лева газ /100км.) и като ида на газаджия да не я подкарат с чука и секача, ако се наложи да пипат там :P

едит: някой нещо да каже по въпроса с повишения разход?

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо Владо,нацъцкай го със спирачна течност от казанчето че е най-близко,тя добре разкашква ръждата и окиса на алуминия,(проникващите спрейчета се изпаряват при първото загряване на маторя)после махни планката с болтчето и ден два я покарай така,после като се наредиш на някой тегав светофар първа кола и зад теб има още наредени 1000 ...и колата вземе че загуби центровка и изгасне и не можеш да я запалиш,да знаеш че делкото се е раздвижило... :P:lol::D

Няма да ти се разкашка и О-пръстенчето даже от спирачната течност... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо Владо,нацъцкай го със спирачна течност от казанчето че е най-близко,тя добре разкашква ръждата и окиса на алуминия,(проникващите спрейчета се изпаряват при първото загряване на маторя)после махни планката с болтчето и ден два я покарай така,после като се наредиш на някой тегав светофар първа кола и зад теб има още наредени 1000 ...и колата вземе че загуби центровка и изгасне и не можеш да я запалиш,да знаеш че делкото се е раздвижило... :lol::D:D

Няма да ти се разкашка и О-пръстенчето даже от спирачната течност... :)

Чиче, това си го мислех ама не ми се дупи по светофарите да ти кажа :P

Некакви други свежи идеи с разни ключове, може и хоум мейд :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз като чичка да дам предложение.

Спрей ВД-40 напръскай,после и спирачна течност.Да се кисне да го ева.Може да пробваш леко с раздвижни клещи тип "Гарги"да го развъртиш наляво-надясно.После може да минеш към по-тежкия инструмент като чешмеджийски ключ(някъде му казват мокс)например. :P

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскате с WD-40 сутрин и вечар 4-5 дни и се раздвижва без проблем. Аз на 4-тия ден го раздвижих без ключове и тем подобни, а с ръка.

Е това е правилния начин/Мишо ми го препоръча/.Поне при мен също подейства,а преди това го бяха били със секачи и други шансови инструменти.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК ще пробвам.

Да не пускам нова тема из газовия раздел, да питам тука. Къде да търся проблема с тоя разход или да я засилвам при тесен специалист ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос,поглеждал ли си цената на газта....що така и аз един ден се чудех,викам къв е тоя разход :P ....пак нещо бяха вдигали-сваляли цените рязко... А иначе ако не си бърникал-развивал тройника или "единник" по нея,виж си въздушния,ако е на повече от 30 000 го смени...Делкото явно не си въртял... :lol: с къв изпарител си,вакумен или с електрически клапан?

Ама пак да кажа че 20 кинта са 15 литра демек 15 на сто...колко ти е харчела по-принцип?

Тури му малко гумичка под петата на планката на делкото ,хем ще си се поклаща от вибрациите на мотора хем няма да се завърти

:D Леле,ся се сетих къв ти е мотора,че с тея буквички нещо съм ги позабравил,не че и някога добре съм ги знаел...

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВТ моно 90 предполагаеми кончета (никой не знае колко са живите)

по газовата инсталация не съм бърникал никогиш

филтъра сменям с маслото, или казано по-просто на 10 000 километра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези 16 л. на 100 км. е множко. Ама ако палиш директно на газ и караш на разстояния 3-4 км. само може. Най-добре е да минеш газ анализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

С тези 16 л. на 100 км. е множко. Ама ако палиш директно на газ и караш на разстояния 3-4 км. само може. Най-добре е да минеш газ анализатор.

Това при условие че карам само градско, нали :lol:

Днес я докарах на 12+ но извънградско, което пак си е въз множко :P

едит: определено ще се ходи при тесни специалисти но си подпитвам за да знам ориентировъчно, как да реагирам да глупостите които може би ще ми избълват :D

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно,направи си един тест,загаси я както си е на газ извади маркуча от изпарителя към тройника,и си го сложи на ухото ако съска тихичко, не трябва да е така,пак не каза с къв изпарител си смисъл кви винтове има по него...

тея коли са икономични и аз имах 80-ка пак 1.8 само че карбураторче...харчеше много разумно...извънградско не си спомням да е давала повече от 8...8.5

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно,направи си един тест,загаси я както си е на газ извади маркуча от изпарителя към тройника,и си го сложи на ухото ако съска тихичко, не трябва да е така,пак не каза с къв изпарител си смисъл кви винтове има по него...

Забравих го тоя изпарител в цялата картинка :P

BRC АТ90Е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха ,ясно не е вакумен,вероятно наистина си само за настройка,ако пък е на много хиляди,да речем над 80 000 значи вече си е и за мембранки и гуменяци разни,е поне ти разрешихме проблема с местенето на делкото... :P Предполагам че ако палеше лошо загряла ти щеше да си кажеш...

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха ,ясно не е вакумен,вероятно наистина си само за настройка,ако пък е на много хиляди,да речем над 80 000 значи вече си е и за мембранки и гуменяци разни,е поне ти разрешихме проблема с местенето на делкото... :lol: Предполагам че ако палеше лошо загряла ти щеше да си кажеш...

Иска повече въртене, след като е палена веднъж. Иначе при първото палене сутрин, не дава да я пипнеш... оса е :P

Виж и филтърчето на газовия клапан в какво състояние е, пи мен доста боклук излезна оттам.

Преди седмица го свалих-чисто беше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P в такъв случай.... Нещъ да те плаша,ама най вероятно си за (комплектче)...или по скоро за клапанчета,едни малки кръгли гумени вътре в изпарителя,идеята им е когато няма вакум да не изпускат газ към колектора,чак когато се създаде вакум мембраната на ниската страна ги задейства образно казано :lol: Значи няма смисъл да слухтиш....ще съска. За това и когато е загряла,като изгасиш колата,налягането което е останало в изпарителя го изпуска към мотора...и си сАкА въртене докато го здъвче ..а сутрин пали добре щото като поседи повече време тая същата изпусната газ си е заминала(разредила се достатъчно да не дави моторя) Ми в такъв случай не си раздвижвай делкото ако си бил доволен от предишния разход. :D

Ебаси он-лайн диагностиката! :D

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: в такъв случай.... Нещъ да те плаша,ама най вероятно си за (комплектче)...или по скоро за клапанчета,едни малки кръгли гумени вътре в изпарителя,идеята им е когато няма вакум да не изпускат газ към колектора,чак когато се създаде вакум мембраната на ниската страна ги задейства образно казано :D Значи няма смисъл да слухтиш....ще съска. За това и когато е загряла,като изгасиш колата,налягането което е останало в изпарителя го изпуска към мотора...и си сАкА въртене докато го здъвче ..а сутрин пали добре щото като поседи повече време тая същата изпусната газ си е заминала(разредила се достатъчно да не дави моторя) Ми в такъв случай не си раздвижвай делкото ако си бил доволен от предишния разход. :D

Ебаси он-лайн диагностиката! :D

И аз така си го мислех но реших да питам първо. Кач пара е пълния комплект за тоя изпарител?

пп: не я чувам да съска през маркуча, иначе понамирисва за известно време, след като го откача от вилицата :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пробата вместо да се ослушваш дали съска може да потопиш маркуча/изхода на изпарителя в бурканче с вода или да го пробваш със сапунена пяна,ако изпуска ще прави балончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги аз със същия изпарител със сменени мембрани имам сащия разход в града.

Редактирано от simpatqga11
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кач пара е пълния комплект за тоя изпарител?

пп: не я чувам да съска през маркуча, иначе понамирисва за известно време, след като го откача от вилицата :lol:

Грешка, аз не съм написал разбираемо,това е само симптом със съскането,от там да ти вдигне разхода трябва да я палиш по 100 пъти на ден за да усетиш увеличения разход от загубата на количеството в изпарителя,същинската проблемация е че почнат ли да се вкаменяват клапанчетата...мембраните и те начи са дървеняк и почват да се държът неадекватно,принципно мое да я обедниш малко от изпарителя и ще ти падне разхода,но като е студена може да почне да гасне,после като загрее даваш газ,пък тя не върви...като цяло това са страничните ефекти ...най-добре вземи нови,колкото и да са боклуци,все 20-30 000 ще избутат...

Иначе нямам представа колко струват,преди няколко месеца се бях ентусиазирал да сменя на мойто ловато....ама само с мерака си останах.....за ловатото имаше от 20 до 30 лева...ама си лъхат на евтино яко ...предполагам и твойте ще са там някъде.....да не почне сега изведнъж и на теб да не ти пречи разхода :P

п.п. тва си ти на аватара нали!? :D

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Намирам ги само на едно място тия мембрани на цена 29 пари и то в плоиф.Направо ще ги напазарувам и да видим къде ще му излезе края <_<

http://www.autogasmarket.com/shop/products/114.html

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...