Jump to content

Recommended Posts

Колеги,решил съм да слагам това масло и държа да е пълна синтетика(досега съм бил все с 5 W 40 което гарантирано е такова) и не ми е много ясно защо 10 W 60 ще е пълна синтетика ( а дали наистина е така) а 10 W 40 е вече полусунтетика..? Аз мислх че цифрата преди W-то като например 0 или 5 е пълна синтетика а вече от 10 нагоре започва полусинтетиката...нещо не разбирам явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна синтетика е....а цифрите са вискозитет на маслото при различни температури.....а и да ти кажа, че макар и рядко, но се среща 10W40 пълна синтетика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е маслото се декларира от производителя. Цифрите не го показват. Може всякакви вискозитети да са синтетични или мешани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,решил съм да слагам това масло

Ako си спортист -слагай го,това масло е мислено за високи натоварвания и температури,иначе няма особен смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako си спортист -слагай го,това масло е мислено за високи натоварвания и температури,иначе няма особен смисъл

:zustimm:

Абсолютно точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pyrvo se izvinqvam za latinicata.

Kolega naskoro i az se chudih kato teb nakraq go smenih s 10W60 Castrol.

Pone tova koeto razbrah e che tova maslo ima mnogo po dobra izdrujlivost na masleniq klin pri visoka temperatura.

Silnoto ti preporychvam da vidish ofertite na kolegata ACE mnogo korekten i izkluchitelno dobra cena.

Kato cqlo ne vijdam problem da naleesh maslo koeto po-dobro ot tova koeto dava proizvoditelq. Edinstvenoto koeto mi pravi vpechetlenie za sega okolo 200 km e che ne iska da se capa tova maslo (kolata e dizel) s prednoto maslo dokato go naleq i veche beshe cherno dori i sled 2min rabota na motora. Neka razbirashtite da kajat zashto taka.

A masloto e pylna sintetika ne se byrkai po vizkoziteta toi ne opredelq koe e sintetika koe mineralno.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая 10w60 няма как да е по-добро от предписаното от производителя.

Сипвайте подходящи масла и не чупете зорлем двигатели, които и без това са на незнайни километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах драмата на колегата е с 2.0 "маслояд"....и се чуди кво да направи за да спре харча на масло. Ма единствения вариант е да смени колата, а не маслото :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах драмата на колегата е с 2.0 "маслояд"....и се чуди кво да направи за да спре харча на масло. Ма единствения вариант е да смени колата, а не маслото :steinigung:

злобееш или така ми се струва...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Което предполага наличие на такава, а това е заблуда възникнала в следствие раздразнението ти относно инженерната недомислица на VAG :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая 10w60 няма как да е по-добро от предписаното от производителя.

Сипвайте подходящи масла и не чупете зорлем двигатели, които и без това са на незнайни километри.

+1

Това масло е за тунинговани мотори, аз си карам с 5W40 или 0W40.

А за горенето на масло е по-добре да смени марката :flehan:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

Това масло е за тунинговани мотори, аз си карам с 5W40 или 0W40.

А за горенето на масло е по-добре да смени марката :flehan:

ако е така защо ми го дават това масло в списъка на препоръчаните от Кастрол за моя двигател :flehan: а той не е нито спортен ,нито тунингован.... пък и чак да счупя зорлем двигателя с него май е меко казано пресилено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което предполага наличие на такава, а това е заблуда възникнала в следствие раздразнението ти относно инженерната недомислица на VAG :flehan:

знаеш ли,не са ми нужни подобни мнения,анализи,размишления и т.н. когато да безмислени и напълно ненужни.Тези форуми са за да си помагаме един друг с съвети и решения на различни проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни коментари N 10 и N 12 от настоящата тема и сподели ако обичаш колко са нужни и смислени и с какво допринасят за форумната взаимопомощ :zustimm:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е така защо ми го дават това масло в списъка на препоръчаните от Кастрол за моя двигател :zustimm: а той не е нито спортен ,нито тунингован.... пък и чак да счупя зорлем двигателя с него май е меко казано пресилено...

Щото е маслояд. Ама това няма да го поправи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че не ми тунингован двигателя а и не карам спортно (по-често съм в зоната между 2000 и 3000 оборота) би ли навредило с нещо ако сложа това масло -10/60 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е по-гъсто от това, за което е проектиран мотора. За това има вероятност самото масло да загрява повече от нормалното, понеже ще тече по-бавно.

Според мен първо пробвай с 5W-50 ако искаш да си правиш експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е по-гъсто от това, за което е проектиран мотора. За това има вероятност самото масло да загрява повече от нормалното, понеже ще тече по-бавно.

Според мен първо пробвай с 5W-50 ако искаш да си правиш експерименти.

каква ще е разликата с 5 W 40 с каквото съм в момента?

а и го няма в препоръчителните от Castrol масла за моя мотор:

Engine: ALT

Capacity : LubeCap 4,2 liter

Use : Normal

Intervals : Change 15000 km / 12 months

Products : Castrol EDGE 0W-30

: Castrol EDGE 5W-30

: Castrol EDGE Formula RS 0W-40

: Castrol EDGE Formula RS 10W-60

: Castrol MAGNATEC 5W-40 C3

Use : Extended drain (max)

Intervals : Change 30000 km / 24 months

Products : Castrol EDGE 5W-30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5W- е по-добре от 10W- особено зимата при студен старт. Това е индекса за вискозитет при ниска температура, демек 5W- е по-рядко от 10W- когато не е загрято.

Респективно 40 е по-рядко от 60. Това е индекса при 100 градуса по Целзий. Обаче 40 ти е заводски препоръчително, дори мисля, че заводски тоя мотор излиза с 5W-30, така че 5W-40 се явява вече по-гъстото. Ако скочиш на 60.. става доста интересно как ще се държи толкова гъсто масло.

Та разликата ще е голяма - все едно на теб да ти сипят по-гъста кръв.

10W-60 маслото ще се движи по-бавно в магистралите, ще държи по-голямо налягане. Това е добре за лагерите от една страна, но от друга ще почне да загрява повече от нормалното най-вероятно. Което обезсмисля това, че е гъсто до известна степен, щото ако загрее прекомерно се разрежда.

Колата ти ще има малко по-висок разход, ще е малко по-бавна (едва ли ще забележиш разлика). А и както казах, 5W-40 е една степен по-гъсто от 5W-30

Може да ти падне разхода на масло малко.

При студен старт зимата ще е по-гъсто от 5W-40, което е по-лошо. А пак ти казвам: ако искаш по-добре пробвай първо с 5W-50 масло.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5W- е по-добре от 10W- особено зимата при студен старт. Това е индекса за вискозитет при ниска температура, демек 5W- е по-рядко от 10W- когато не е загрято.

Респективно 40 е по-рядко от 60. Това е индекса при 100 градуса по Целзий. Обаче 40 ти е заводски препоръчително, дори мисля, че заводски тоя мотор излиза с 5W-30, така че 5W-40 се явява вече по-гъстото. Ако скочиш на 60.. става доста интересно как ще се държи толкова гъсто масло.

Та разликата ще е голяма - все едно на теб да ти сипят по-гъста кръв.

10W-60 маслото ще се движи по-бавно в магистралите, ще държи по-голямо налягане. Това е добре за лагерите от една страна, но от друга ще почне да загрява повече от нормалното най-вероятно. Което обезсмисля това, че е гъсто до известна степен, щото ако загрее прекомерно се разрежда.

Колата ти ще има малко по-висок разход, ще е малко по-бавна (едва ли ще забележиш разлика). А и както казах, 5W-40 е една степен по-гъсто от 5W-30

Може да ти падне разхода на масло малко.

При студен старт зимата ще е по-гъсто от 5W-40, което е по-лошо. А пак ти казвам: ако искаш по-добре пробвай първо с 5W-50 масло.

казваш:

10W-60 маслото ще се движи по-бавно в магистралите, ще държи по-голямо налягане. Това е добре за лагерите от една страна, но от друга ще почне да загрява повече от нормалното най-вероятно.

........е че нали точно затова са рекламите за това масло 10 W 60 че е за ексремно каране което преполага и високи температури на маслото без да променя качествата си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво натоварване бе колега?

130 коня на бензинов атмосферен мотор 2000 кубика?

То дори 10W-40 ти е достатъчно за мотора, просто няма да може да караш с интервали за смяна от 30000 км. с него. Но само с 5W-30 лонглйаф може да караш по 30 000 км.

Друг е въпроса относно флашпоинтовете и другите параметри: флашпоинта на EDGE 0W-40 ти е 244 градуса... Магнатек 5W-40 е 203 градуса...

10W-60 и то е с 203 градуса... което наистина е странно, но факт :zustimm:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...