Kissman Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Колеги,решил съм да слагам това масло и държа да е пълна синтетика(досега съм бил все с 5 W 40 което гарантирано е такова) и не ми е много ясно защо 10 W 60 ще е пълна синтетика ( а дали наистина е така) а 10 W 40 е вече полусунтетика..? Аз мислх че цифрата преди W-то като например 0 или 5 е пълна синтетика а вече от 10 нагоре започва полусинтетиката...нещо не разбирам явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Пълна синтетика е....а цифрите са вискозитет на маслото при различни температури.....а и да ти кажа, че макар и рядко, но се среща 10W40 пълна синтетика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Какво е маслото се декларира от производителя. Цифрите не го показват. Може всякакви вискозитети да са синтетични или мешани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Колеги,решил съм да слагам това маслоAko си спортист -слагай го,това масло е мислено за високи натоварвания и температури,иначе няма особен смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 Ako си спортист -слагай го,това масло е мислено за високи натоварвания и температури,иначе няма особен смисъл Абсолютно точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taos Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 Pyrvo se izvinqvam za latinicata. Kolega naskoro i az se chudih kato teb nakraq go smenih s 10W60 Castrol. Pone tova koeto razbrah e che tova maslo ima mnogo po dobra izdrujlivost na masleniq klin pri visoka temperatura. Silnoto ti preporychvam da vidish ofertite na kolegata ACE mnogo korekten i izkluchitelno dobra cena. Kato cqlo ne vijdam problem da naleesh maslo koeto po-dobro ot tova koeto dava proizvoditelq. Edinstvenoto koeto mi pravi vpechetlenie za sega okolo 200 km e che ne iska da se capa tova maslo (kolata e dizel) s prednoto maslo dokato go naleq i veche beshe cherno dori i sled 2min rabota na motora. Neka razbirashtite da kajat zashto taka.A masloto e pylna sintetika ne se byrkai po vizkoziteta toi ne opredelq koe e sintetika koe mineralno. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 В случая 10w60 няма как да е по-добро от предписаното от производителя.Сипвайте подходящи масла и не чупете зорлем двигатели, които и без това са на незнайни километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 До колкото разбрах драмата на колегата е с 2.0 "маслояд"....и се чуди кво да направи за да спре харча на масло. Ма единствения вариант е да смени колата, а не маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 той може да опитва и с течнa грес EP00, резултатът ще е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 3 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 До колкото разбрах драмата на колегата е с 2.0 "маслояд"....и се чуди кво да направи за да спре харча на масло. Ма единствения вариант е да смени колата, а не маслото злобееш или така ми се струва...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 В смисъл??? Не е ли това целта на смяната на 5W40 с 10W60?? И правилния термин би бил "злорадстваш", а не "злобееш" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 15 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 и двете са производни на "злоба" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 16 Август 2011 Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 Което предполага наличие на такава, а това е заблуда възникнала в следствие раздразнението ти относно инженерната недомислица на VAG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Август 2011 Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 (Редактирано) В случая 10w60 няма как да е по-добро от предписаното от производителя.Сипвайте подходящи масла и не чупете зорлем двигатели, които и без това са на незнайни километри.+1Това масло е за тунинговани мотори, аз си карам с 5W40 или 0W40.А за горенето на масло е по-добре да смени марката Редактирано 16 Август 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 +1Това масло е за тунинговани мотори, аз си карам с 5W40 или 0W40.А за горенето на масло е по-добре да смени марката ако е така защо ми го дават това масло в списъка на препоръчаните от Кастрол за моя двигател а той не е нито спортен ,нито тунингован.... пък и чак да счупя зорлем двигателя с него май е меко казано пресилено... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 Което предполага наличие на такава, а това е заблуда възникнала в следствие раздразнението ти относно инженерната недомислица на VAG знаеш ли,не са ми нужни подобни мнения,анализи,размишления и т.н. когато да безмислени и напълно ненужни.Тези форуми са за да си помагаме един друг с съвети и решения на различни проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 16 Август 2011 Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 (Редактирано) Погледни коментари N 10 и N 12 от настоящата тема и сподели ако обичаш колко са нужни и смислени и с какво допринасят за форумната взаимопомощ Редактирано 16 Август 2011 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Август 2011 Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 ако е така защо ми го дават това масло в списъка на препоръчаните от Кастрол за моя двигател а той не е нито спортен ,нито тунингован.... пък и чак да счупя зорлем двигателя с него май е меко казано пресилено...Щото е маслояд. Ама това няма да го поправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 това че не ми тунингован двигателя а и не карам спортно (по-често съм в зоната между 2000 и 3000 оборота) би ли навредило с нещо ако сложа това масло -10/60 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Маслото е по-гъсто от това, за което е проектиран мотора. За това има вероятност самото масло да загрява повече от нормалното, понеже ще тече по-бавно. Според мен първо пробвай с 5W-50 ако искаш да си правиш експерименти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Маслото е по-гъсто от това, за което е проектиран мотора. За това има вероятност самото масло да загрява повече от нормалното, понеже ще тече по-бавно. Според мен първо пробвай с 5W-50 ако искаш да си правиш експерименти.каква ще е разликата с 5 W 40 с каквото съм в момента?а и го няма в препоръчителните от Castrol масла за моя мотор:Engine: ALTCapacity : LubeCap 4,2 liter Use : Normal Intervals : Change 15000 km / 12 months Products : Castrol EDGE 0W-30 : Castrol EDGE 5W-30 : Castrol EDGE Formula RS 0W-40 : Castrol EDGE Formula RS 10W-60 : Castrol MAGNATEC 5W-40 C3 Use : Extended drain (max) Intervals : Change 30000 km / 24 months Products : Castrol EDGE 5W-30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 (Редактирано) 5W- е по-добре от 10W- особено зимата при студен старт. Това е индекса за вискозитет при ниска температура, демек 5W- е по-рядко от 10W- когато не е загрято.Респективно 40 е по-рядко от 60. Това е индекса при 100 градуса по Целзий. Обаче 40 ти е заводски препоръчително, дори мисля, че заводски тоя мотор излиза с 5W-30, така че 5W-40 се явява вече по-гъстото. Ако скочиш на 60.. става доста интересно как ще се държи толкова гъсто масло.Та разликата ще е голяма - все едно на теб да ти сипят по-гъста кръв.10W-60 маслото ще се движи по-бавно в магистралите, ще държи по-голямо налягане. Това е добре за лагерите от една страна, но от друга ще почне да загрява повече от нормалното най-вероятно. Което обезсмисля това, че е гъсто до известна степен, щото ако загрее прекомерно се разрежда. Колата ти ще има малко по-висок разход, ще е малко по-бавна (едва ли ще забележиш разлика). А и както казах, 5W-40 е една степен по-гъсто от 5W-30Може да ти падне разхода на масло малко.При студен старт зимата ще е по-гъсто от 5W-40, което е по-лошо. А пак ти казвам: ако искаш по-добре пробвай първо с 5W-50 масло. Редактирано 17 Август 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Много странно, Flash Point на този Кастрол го дават 200 C. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 5W- е по-добре от 10W- особено зимата при студен старт. Това е индекса за вискозитет при ниска температура, демек 5W- е по-рядко от 10W- когато не е загрято.Респективно 40 е по-рядко от 60. Това е индекса при 100 градуса по Целзий. Обаче 40 ти е заводски препоръчително, дори мисля, че заводски тоя мотор излиза с 5W-30, така че 5W-40 се явява вече по-гъстото. Ако скочиш на 60.. става доста интересно как ще се държи толкова гъсто масло.Та разликата ще е голяма - все едно на теб да ти сипят по-гъста кръв.10W-60 маслото ще се движи по-бавно в магистралите, ще държи по-голямо налягане. Това е добре за лагерите от една страна, но от друга ще почне да загрява повече от нормалното най-вероятно. Което обезсмисля това, че е гъсто до известна степен, щото ако загрее прекомерно се разрежда. Колата ти ще има малко по-висок разход, ще е малко по-бавна (едва ли ще забележиш разлика). А и както казах, 5W-40 е една степен по-гъсто от 5W-30Може да ти падне разхода на масло малко.При студен старт зимата ще е по-гъсто от 5W-40, което е по-лошо. А пак ти казвам: ако искаш по-добре пробвай първо с 5W-50 масло.казваш:10W-60 маслото ще се движи по-бавно в магистралите, ще държи по-голямо налягане. Това е добре за лагерите от една страна, но от друга ще почне да загрява повече от нормалното най-вероятно. ........е че нали точно затова са рекламите за това масло 10 W 60 че е за ексремно каране което преполага и високи температури на маслото без да променя качествата си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 (Редактирано) Какво натоварване бе колега?130 коня на бензинов атмосферен мотор 2000 кубика? То дори 10W-40 ти е достатъчно за мотора, просто няма да може да караш с интервали за смяна от 30000 км. с него. Но само с 5W-30 лонглйаф може да караш по 30 000 км.Друг е въпроса относно флашпоинтовете и другите параметри: флашпоинта на EDGE 0W-40 ти е 244 градуса... Магнатек 5W-40 е 203 градуса...10W-60 и то е с 203 градуса... което наистина е странно, но факт Редактирано 17 Август 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване