Jump to content

AUDI 2.4 В 6 с газ


Recommended Posts

Здравейте момчета !!!!

имам приятел който е във Франция и е срешнал въпросния автомобил и ми се обади!!!!

става въпрос за Ауди А4 авант 2.4(165 к.с) с газова уредба 04.1999 с цял фар(фейс мисля).

колата е с нормален салон пишело за навигация .но той не я е видял в самата кола. не се е качвал в нея. ел. пакет и тем подобни щуроти ги има налице. не съм някой опционен маниак. кастофона бил оригинален с 6 тонколони на Б5 на брата има 4 (дали говорим за босче незнам)

за вървеж ще върви ама колко ли ще гори ?

ИНтересува ме как е подръжката на такъв автомобил!!!

обслужване на мотор и данъка видях че е към 300 лв в бургас.

колата с докарване смятъме че до около 2800-3300-3500 лв максимално ще дойди на ход до България .

въпроса е да не натскоча себе си . от Б4 АБТ на 2.4 кола и най-вече да не се вкарам в някой филм без край.

колата е ръчка да незабравя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от възможностите ти за подръжка.....Щото мисля сам се сещаш за разликата между Б4 АБТ и това 2.4....Иначе самата покупка е най-лесната част веднъж щом са приготвени парите.

Имам познат дето си купи Б6 2.0 бензин от Германия, ама тотален гроб. Преди около 2 год. му се върза около 14-15 000 хилки мисля....И като почнаха едни скъпи ремонти....О.ути му се п.тито :) Колата стои само пред блока или по сервизите, а през другото време се вози в на брат си Калибра-та....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз за това споделям защото и аз знам че да купиш една кола покупката лесна но масрафа тежък

защото колата за лично ползване за мен е 30% инвестиция за удобство и несъобразяване и 70% разход. просто ми стана интересно защото аз лично на много малко А4 съм го виждал този мотор

за Ц5 с този мотор само скептични коментари съм чувал!!!!

незнам тази газова как се отразила на мотора а тама надали ще е ефтинийка като АБТ-то!!!

и аджаба с заплата около 700- 1200 лева средно ако я сложим 850 - 900 впреджит фактора криза при шефа винаги има може ли да си задоволя крастата или да се почеша там дето не ме сърби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1999-та не е B6 :dance: Даже може и B5 лифт да не е. :dance:

Не, че това трябва да има определящо значение де. Просто да знаеш, че това си е B5. Иначе точно този мотор е толкова рядък, че на практика никой не може да ти каже, читав ли е, не е ли :bia: Газовата сложена във Франция значи, че поне като монтаж е направено по правилата. Имай предвид обаче, че подобни чуждоземни газови уредби, често се оказват екзотики, които нашите майстори не могат да подържат и настройват!

Иначе колите във Франция като цяло са добре подържани, но и много скъпи (по-скъпи от Германия). Точно тази цена е притеснително ниска като за Франция, имай едно много голямо съмнение на ум!

Относно цените - не знам какви са данъците в Бургас, но в София, само данъка ще ти е над 200лв. Така, че да вкараш в 300лв. заедно с обслужване на мотора е НЕВЪЗМОЖНО! На тоя мотор, само масло + филтър му е 100лв. Ремък (ремъци), ролки, филтри (въздух, купе, гориво). Аз бих заложил поне 300-500лв. за обслужване (без данъка). Евентуално накладки, дискове. Гуми. Не дай си боже съединител... Всичко зависи какво разбираш под обслужване :hilezh: В лошия случай обслужването може да е колкото ти струва цялата b4-ка. Отделно 200+лв ГО, 100+лв регистрация в КАТ и разходи по прехвърляне. Винетка.

Горенето на гориво е параметър с неизвестна величина. Зависи от тежестта на крака. Със сигурност осезаемо повече от АБТ.

Накрая - ако ще я карате на ход, убедете се че колата е безупречна. Риска с подобни клас коли е, че счупи ли се по пътя, най-доброто което можеш да направиш е да я предадеш за скраб още там (и затова се плаща :hilezh: )

Редактирано от Цецо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе точно този мотор е толкова рядък, че на практика никой не може да ти каже, читав ли е, не е ли :bia:

- нещо се обърка . По улиците вече ги има доста , ест не колкото ТДИ , но пак са достатъчно за да ти кажат , че мотора е много добър .

обслужване на мотор и данъка видях че е към 300 лв в бургас.

- ако говориш за свещи , масло и филтри - толкова е . Ангренаж , ролки , обтегачи , водна помпа - там е мааалко повече :dance:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- нещо се обърка . По улиците вече ги има доста , ест не колкото ТДИ , но пак са достатъчно за да ти кажат , че мотора е много добър .

- ако говориш за свещи , масло и филтри - толкова е . Ангренаж , ролки , обтегачи , водна помпа - там е мааалко повече :bia:

Възможно е колега, аз поне човек с такова не познавам, а има поне 15 тина А4ки покрай мен. Всичкото е 1.8Т или 2.0 от бензина. 2.4 поне за мен е абсолютно непознат мотор, та можа и да греша.

Относно обслужването.... абе да купиш кола, точно от Франция, където пак казвам - обикновенно са по скъпи от Германия, за тия смешни пари и да разчиташ, че ще минеш само с масло, филтри и свещи... Незнам, вярно че има късметлии на тоя свят, ама чак пък толкоз. Интересно какъв ще тоя французин, дето ще им обслужи колата (което там струва 1000+ евро) и ще им я продаде за 1000 евро :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената на колата е 750 евро да съм честен ,но неможах днеска да се свържа с приятелчето и незнам дали е карал колата.

продава я часно лице.

не съм назор за кола момчета просто колата изглежда много добре по снимки който гледах.

имам ги парите ,но имам по -важни неща ,но се замислих сериозно впредвит това че евентуално мога да оставя за една година Б4 в гаража да оправя тази кола а Б4 да я метна на жената.

класа си е клас но гледам да не се вкарам в филма на малчо палчо да взема кола която немога да подържам и да я гледам като паметник.

колата като плюс за мен е ръчката защото мразя тия автоматици и темподобни!!!!!

колата ако все пак се вземе ще се смени всичко: ремъци ролки антифризи масло филтри говорим че ще дойде около 5000 хилки +- 2-300+ евентуално каско 500-600 лв.

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се плашиш аз имам такава,разходите са ,като на всяка А4-ка,е ако сравняваме 1,6 примерно нещата са други ама нали се сещаш,че кефа цена няма.Обслужването,ремъци,филтри,обтегачи,масла,помпа и т.н. са около 700лв. с труда в Бургас,на мен ми излезе 500 щото ..познати :bia: .Градско лапа към 15 ама си я стъпквам редовно,извън града съм я свалял на 8 със 110 на темпомат,засега съм рециклирал рейка и това е,да чукам на дърво да не изскача друго,ама за тия пари си е жива далавера взимай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами навихте ме горе долу сега чакам да видя моя човек какво ще ми каже ,че все пак да няма изненади.

пък неизключвам варианта и тойда си я купи за него че онази вечер като говорихме само за това ауди ми говореше и май се е позапалил.

а й аз по принцип към друг модел ауди искам да вземам, това е нещо приемливо и ме задоволява за момтта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги колата ще е надявам се форумна ако се регистрира френда.

купил я за себе си ,но каза че по- късно може да размисли за продажба най-вероятно като си тръгне наобратно за франция!!!!

да е жив и здрав сега чакам да се похвали на живо.

колата при покупката са му взели 50 евро за проверка по съвет на колегата АЧО ,но му казах че е за добре да не е да остани след 5 дена без кола.

много ми се видя тази такса ама знам ли :respekt: !!!!!!

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...