georgetachev Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 (Редактирано) Здравейте, имам следния странен проблем с моята Б4 115к.с.АВК, когато я запаля и тръгна след известно време се вдигат малко оборотите, започва да губи мощност и разхода се увеличава, това до прави на газ, но и на бензин е така тромава. Когато я спра и изключа двигателя и запаля на ново нещата се оправят и вървенето на колата се възстановява както преди това. Тези опити ги направих когато ходих до морето и разликата в горивото. Ако някой има някакви идеи от какво може да е това, моля за помощ. Благодаря ви предварително Редактирано 13 Август 2011 от Един_Луд заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Най-вероятно е грешка породена от датчик или ламбда сондата.Двигателят преминава в авариен режим и затова вдига леко оборотите /до към 1200/ а като се изгаси и наново се пали компютъра се ресетва и,за момента нещата се стабилизират.Трябва да се направи диагностика,за да се разбере къде е проблема.Имаш ли ламбда симулатор при работа на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Смени си синия датчик-на тройника.Там са син и сив.На блока вдясно.Позната история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Би ми било интересно, някой да потвърди това с ресетването ... При мен си беше записала knock sensor и air mass meter ... Не знам дали е вярно това с ресетването ... Синият датчик - ако чибурашката при вентилатора реши че го инфото е грешно, го приема за неадекватно и го забива в авариен ... Обаче тогава приема стойността от него за -40 градуса, и блъска колкото се може повече бензин ... Колата започва да се дави ... Нека колегата го смени наистина, и да пише дали се е оправила !Обаче !Ако колата е с обикновенна газова, в този режим на работа не го интересуват много неща ... Имам предвид че с АГУ двигателя е незаинтересован от данните на дебитомер,ТПС,син датчик,ламбда сонда !Имам предвид, че възможностите за реакция са му ограничени единствено до т. нар. моторче за ПХ ! А от там няма как да понижи мощността ! Редактирано 10 Септември 2011 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Това с ресетването е вярно и има ефект, когато проблема е непостоянен или се проявява след време - при гасене/палене нещата се оправят за определено време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Мхм ... Полезно инфо ... Демек ако нещо се е оакало за сек. и после пак се е оправило (което клони към 0 ), като я запаля тя си вика всичко си ОК ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Не, грешката остава записана в ЕКУ-то просто нулира "броячите" ако мога така да се изразя. Често има повреди, които са непостоянни, за тях при четене на грешки присъства и думичката "intermittent" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване