Jump to content

А4 1.8Т няма налягане


Ra1mN

Recommended Posts

Здравеите колеги преди 1 седмица почнаха да ми падат оборотите като спра на място.

И по стара народна традиция свалих дросела изчистих го процедура правена многократно сглабям адаптирам всичко ок.

Колата вече не тресе ня място тръгвам да я пробвам и колата въври като 80-90 кончета ?

Понеже имам бууст метър гледам налягане няма ?

Свалих пак всичко и един по един прегледах всички маркучи докато видя че на този от пластмасовата тръба на картерните газове които преминава в едно гумено Т-образно разклонение маркуча които излиза от средата и отива във всмукателния колектор се е цепнал.

Смених го и мислех че съм решил проблема .Обаче в момента прави пик на 0.6 и холд на 0.5 и колата пак не върви свалих отново и прегледах всеки един маркуч дори доло от кулера до турбото и друг сцепен невиждам.

От къде може да губи налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... в момента прави пик на 0.6 и холд на 0.5 ...

Ако няма чип, то това е стоковото налягане на това турбинче.

Какво повече да искаш от него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво да и е ?

Вчера имаше налягане днес не все си мисля че ако е турбината ще разбера де да знам?

Неми се вярва еи така изведнъж да се преебе и то или я има или я няма ама да прави наполовина налягане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи упрвалението на гейта - вакуумчето към актуатора и виж дали прави налягане.

Ако прави - имаш проблем с електроника, примерно дебитомер, лошо запалване, лошо горивоподаване.

Ако не прави - проблем с турбо пътищата или турбината.

Турбопътищата си ги проверяваш още по-внимателно.

Турбината може да е със заял гейт - пробваш да движиш лосчето на актуатора (буренцето под турбината) и пак пробваш.

Ако си е заминала самата турбина си намираш втора употреба за 300-400лв и продължаваш да си караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-42205-0-79937300-1313354694_thumb.j

...един по един прегледах всички маркучи докато видя че на този от пластмасовата тръба на картерните газове които преминава в едно гумено Т-образно разклонение маркуча които излиза от средата и отива във всмукателния колектор се е цепнал.

Смених го и мислех че съм решил проблема .

От къде може да губи налягане?

Може да не е решен проблема с тройника.Вътре в него има клапан,който отваря при вакум за да смуче картерните газове и трябва да е затворен при отворен дросел ,за да не изпуска налягането от турбото. С годините се замърсява и се случва да не затваря/уплътнява добре.Трябва да се свали тройника ,за да се изкара.Другия вариант е да запушиш мястото където влиза маркуча в смукателния колектор и да видиш дали ще се дигне буста.Но маркуча задължително го остави незапушен да си виси докато пробваш.Ако се оправи налягането търси спукано в тройника или провери клапанчето в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега какво имаш впредвид под лошо горивоподаване или проблем с електроника ?

горивоподаване - запушени дюзи, помпа, която не прави налягане, скъсан регулатор на горивото....

електроника - дебитомер, дросел, изгорял Н75, свещи...... вагкома ги хваща лесно проблемите тук.

Първо си изолирай системата за картерна вентилация, както е написал autorazsipnik.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на вага няма грешки Н75 е сменян преди година клапанчето още вчера го пробвах и работеше ама тая работа с геита ме заинтересува и ще я пробвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ли да може да се движи на ръка геита ?

геита грам немръдва дали не е блокирал отворен и как се процедира в този случаи турбото долу и чистене и смазване на геита ?

как да разбера дали актоатора работи и може ли тои да блокира геита такаче да неможе да да се движи?

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. Но понеже колектора и чугуна на тия турбини са склонни към пукане се обърни към сервиз, който да поеме отговорност при сваляне на турбината.

Гейта обикновено блокира в някакво средно положение или не се затваря докрай.

Може да пробваш с помпа и манометър дали се движи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

често ли се случва тая работа с геита при тея варели или аз съм си карък .

колега мислех си направо с компресора да го надуя ма ме хвана шубе да не прееба нещо и реших да не експериментирам утре сутринта я карам в сервиз да я гледат.

Само дано не трябва да се сваля торбалан че неме кефи тоя вариант.

Кажете някои сервиз или човек които наистина разбира от тия коли да установи прболема че ми писна всеки да изказва мнения от опит с други коли и марки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...