Ra1mN Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Здравеите колеги преди 1 седмица почнаха да ми падат оборотите като спра на място.И по стара народна традиция свалих дросела изчистих го процедура правена многократно сглабям адаптирам всичко ок.Колата вече не тресе ня място тръгвам да я пробвам и колата въври като 80-90 кончета ?Понеже имам бууст метър гледам налягане няма ?Свалих пак всичко и един по един прегледах всички маркучи докато видя че на този от пластмасовата тръба на картерните газове които преминава в едно гумено Т-образно разклонение маркуча които излиза от средата и отива във всмукателния колектор се е цепнал.Смених го и мислех че съм решил проблема .Обаче в момента прави пик на 0.6 и холд на 0.5 и колата пак не върви свалих отново и прегледах всеки един маркуч дори доло от кулера до турбото и друг сцепен невиждам.От къде може да губи налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 ... в момента прави пик на 0.6 и холд на 0.5 ...Ако няма чип, то това е стоковото налягане на това турбинче. Какво повече да искаш от него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Самоче има по принцип прави пик на 1.3 и холд на 1.1 и дори и без чип пак вървеше повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Е кво да и е ?Вчера имаше налягане днес не все си мисля че ако е турбината ще разбера де да знам?Неми се вярва еи така изведнъж да се преебе и то или я има или я няма ама да прави наполовина налягане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Откачи упрвалението на гейта - вакуумчето към актуатора и виж дали прави налягане.Ако прави - имаш проблем с електроника, примерно дебитомер, лошо запалване, лошо горивоподаване.Ако не прави - проблем с турбо пътищата или турбината.Турбопътищата си ги проверяваш още по-внимателно.Турбината може да е със заял гейт - пробваш да движиш лосчето на актуатора (буренцето под турбината) и пак пробваш.Ако си е заминала самата турбина си намираш втора употреба за 300-400лв и продължаваш да си караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 колега какво имаш впредвид под лошо горивоподаване или проблем с електроника ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 ...един по един прегледах всички маркучи докато видя че на този от пластмасовата тръба на картерните газове които преминава в едно гумено Т-образно разклонение маркуча които излиза от средата и отива във всмукателния колектор се е цепнал.Смених го и мислех че съм решил проблема .От къде може да губи налягане?Може да не е решен проблема с тройника.Вътре в него има клапан,който отваря при вакум за да смуче картерните газове и трябва да е затворен при отворен дросел ,за да не изпуска налягането от турбото. С годините се замърсява и се случва да не затваря/уплътнява добре.Трябва да се свали тройника ,за да се изкара.Другия вариант е да запушиш мястото където влиза маркуча в смукателния колектор и да видиш дали ще се дигне буста.Но маркуча задължително го остави незапушен да си виси докато пробваш.Ако се оправи налягането търси спукано в тройника или провери клапанчето в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 колега какво имаш впредвид под лошо горивоподаване или проблем с електроника ?горивоподаване - запушени дюзи, помпа, която не прави налягане, скъсан регулатор на горивото....електроника - дебитомер, дросел, изгорял Н75, свещи...... вагкома ги хваща лесно проблемите тук.Първо си изолирай системата за картерна вентилация, както е написал autorazsipnik. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 15 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 на вага няма грешки Н75 е сменян преди година клапанчето още вчера го пробвах и работеше ама тая работа с геита ме заинтересува и ще я пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 15 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 (Редактирано) трябва ли да може да се движи на ръка геита ?геита грам немръдва дали не е блокирал отворен и как се процедира в този случаи турбото долу и чистене и смазване на геита ?как да разбера дали актоатора работи и може ли тои да блокира геита такаче да неможе да да се движи? Редактирано 17 Август 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Август 2011 Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 Може. Но понеже колектора и чугуна на тия турбини са склонни към пукане се обърни към сервиз, който да поеме отговорност при сваляне на турбината.Гейта обикновено блокира в някакво средно положение или не се затваря докрай.Може да пробваш с помпа и манометър дали се движи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 16 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2011 често ли се случва тая работа с геита при тея варели или аз съм си карък .колега мислех си направо с компресора да го надуя ма ме хвана шубе да не прееба нещо и реших да не експериментирам утре сутринта я карам в сервиз да я гледат.Само дано не трябва да се сваля торбалан че неме кефи тоя вариант.Кажете някои сервиз или човек които наистина разбира от тия коли да установи прболема че ми писна всеки да изказва мнения от опит с други коли и марки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване