LockSyst Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Така, намислил съм нещо за общото благо и ми трябва мнението на компетентните в тая област. Интересуват ме масово кои модели турбини се предпочитат и на какви цени биха желали да ги купуват !Като заначало аз искам да питам за тия К03 и К04 ? Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е ти колега баш на най-смотаните си се спрял. Такава турбина си заслужава само здрава, втора ръка и на безценица.Сподели все пак какво си намислил. Отделно, че от тия двете има една камара разновидности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Слагай к04 и не се замисляй, е погледни в раздела с проектите удря си 300 коня. Едва ли ще ти трябват повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LockSyst Публикувано 1 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Не става въпрос за слагане Споменах тия, щото само тях знам К04 не беше ли от S3, защо да е смотана ?Става въпрос за чисто нови турбини и не за мен, а за вас, затова искам да ми се каже масово кое се търси, както и естествено така наречените "мечтани" големи турбота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 ......Става въпрос за чисто нови турбини и не за мен, а за вас .... Що ве? Искаш да ни подариш по една турбинка ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 (Редактирано) Мен ме интересуват две турбини GTX3071 и GTX3076r. Виж примерно и цени за IHI-VF30,34,35. Редактирано 2 Септември 2011 от shefa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Колегата е намислил да вкарва китайки според мен.Ако е така по-добре го премисли добре, защото китайките са с доста лоша слава и то заслужена.Аз лично имам опит с Китайско К04 и беше доста зле работата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LockSyst Публикувано 2 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Не става въпрос за китайки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Ами надявам се да си попаднал на качествени турбини, но не знам какво точно да ти кажа относно турбините. Тук има 10-тина проекта и всеки е с различна идея, съответно турбина. Няма две еднакви, ако може така да се каже. Ако се целиш точно в този форум, а не в цялото тунинг пространство, ми се струва че най-добре биха паснали турбинки със сравнително ранен спуул, които са в диапазон 250-320кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Аз имам интерес към точно тази : 06F 145 702 C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Намери ми EFR6758 на добра цена и я отнясам веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 GTX3076 ми харесва много ,вързана към един 5так с 20 клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 GTX3076 ми харесва много ,вързана към един 5так с 20 клапана Не беше ли с гт35 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Тц,бех с GT3076,но един ден може да спретна един 5тко с GTX3076 GT35 не се доказа като добра турбина при 5таците виж,40ката е друга работа,ама там всичко идва умножено х3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Тц,бех с GT3076,но един ден може да спретна един 5тко с GTX3076 GT35 не се доказа като добра турбина при 5таците виж,40ката е друга работа,ама там всичко идва умножено х3 Понеже като сме си говорили с Ники ми е казвал че последно стария му мотор е бил гт35 и затова се очудихиначе си 100% прав за гт40 както и гт42 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 За да сме точни, беше GT3082R заради големия чугун ,нещо не сте се разбрали 42ката трудно се върти,иначе безспорно е машина.Най-добри ръчки съм виждал с 40ки обаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 За да сме точни, беше GT3082R заради големия чугун ,нещо не сте се разбрали 42ката трудно се върти,иначе безспорно е машина.Най-добри ръчки съм виждал с 40ки обаче Значи не съм толкова запознат особено с турбинте но едно пояснение по въпроса. Така значи една оригинална турбина приемрно гт3076 със сменена топла част се превръща 82р ? Малко ако може да поясните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Аз имам интерес към точно тази : 06F 145 702 Chttp://www.ebay.co.uk/itm/Audi-S3-TT-S-Seat-Leon-K04-Turbo-charger-06F145702C-/230662967236?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35b4958fc4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Значи не съм толкова запознат особено с турбинте но едно пояснение по въпроса. Така значи една оригинална турбина приемрно гт3076 със сменена топла част се превръща 82р ? Малко ако може да пояснитеЗа GT30 има различни като големина чугуни ,те също са си оригинални.С по-малък чугун-колата ти тръгва по-рано,защото турбото спуулва в по-ниски обороти,но на високите тъпче и не можеш повече.Обратното,с по-големия чугун вървиш храбро във високите обороти,за сметка на това ,че си надул с 500-700об/мин по-късно...горе долу тва е постановката....та с тоя чугун колата ми над 200 ускоряваше ,както и преди това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 За GT30 има различни като големина чугуни ,те също са си оригинални.С по-малък чугун-колата ти тръгва по-рано,защото турбото спуулва в по-ниски обороти,но на високите тъпче и не можеш повече.Обратното,с по-големия чугун вървиш храбро във високите обороти,за сметка на това ,че си надул с 500-700об/мин по-късно...горе долу тва е постановката....та с тоя чугун колата ми над 200 ускоряваше ,както и преди това А не е верно... 200-280 ги правеше така,както всеки един средностатистически кенеф 200 коня на предно прави 0-100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 За GT30 има различни като големина чугуни ,те също са си оригинални.С по-малък чугун-колата ти тръгва по-рано,защото турбото спуулва в по-ниски обороти,но на високите тъпче и не можеш повече.Обратното,с по-големия чугун вървиш храбро във високите обороти,за сметка на това ,че си надул с 500-700об/мин по-късно...горе долу тва е постановката....та с тоя чугун колата ми над 200 ускоряваше ,както и преди това Мерси Явка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 иначе по същество разликата м/у GT3076 и GT3082 е в компресора при garrett последните 2 цифри са диаметъра на ексдюсъра на компресора в милиметри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 иначе по същество разликата м/у GT3076 и GT3082 е в компресора при garrett последните 2 цифри са диаметъра на ексдюсъра на компресора в милиметри.Съответно, този гареет гт3082 ще се развърта във високите повече от колкото 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Съответно, този гареет гт3082 ще се развърта във високите повече от колкото 76Точно така.... колкото е по голям ексдюсъра толкова по късно ще надува охлюва Редактирано 7 Септември 2011 от AuDi_RuLzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik0las Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Да сме по-точни модела е GT3076R и може да се поръча с какъвто искащ А/R - 0.63,0.82,1.03...... и каквито искаш фланци T4,T4,T25... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване