Jump to content

Recommended Posts

Така, намислил съм нещо за общото благо и ми трябва мнението на компетентните в тая област. Интересуват ме масово кои модели турбини се предпочитат и на какви цени биха желали да ги купуват !

Като заначало аз искам да питам за тия К03 и К04 ?

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти колега баш на най-смотаните си се спрял. Такава турбина си заслужава само здрава, втора ръка и на безценица.

Сподели все пак какво си намислил. :hilezh: Отделно, че от тия двете има една камара разновидности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за слагане :hilezh: Споменах тия, щото само тях знам :hilezh: К04 не беше ли от S3, защо да е смотана ?

Става въпрос за чисто нови турбини и не за мен, а за вас, затова искам да ми се каже масово кое се търси, както и естествено така наречените "мечтани" големи турбота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Става въпрос за чисто нови турбини и не за мен, а за вас ....

Що ве? Искаш да ни подариш по една турбинка ли? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересуват две турбини GTX3071 и GTX3076r. Виж примерно и цени за IHI-VF30,34,35.

Редактирано от shefa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е намислил да вкарва китайки според мен.

Ако е така по-добре го премисли добре, защото китайките са с доста лоша слава и то заслужена.

Аз лично имам опит с Китайско К04 и беше доста зле работата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами надявам се да си попаднал на качествени турбини, но не знам какво точно да ти кажа относно турбините. Тук има 10-тина проекта и всеки е с различна идея, съответно турбина. Няма две еднакви, ако може така да се каже. Ако се целиш точно в този форум, а не в цялото тунинг пространство, ми се струва че най-добре биха паснали турбинки със сравнително ранен спуул, които са в диапазон 250-320кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц,бех с GT3076,но един ден може да спретна един 5тко с GTX3076 :zustimm:

GT35 не се доказа като добра турбина при 5таците :bia: виж,40ката е друга работа,ама там всичко идва умножено х3 :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц,бех с GT3076,но един ден може да спретна един 5тко с GTX3076 :zustimm:

GT35 не се доказа като добра турбина при 5таците :bia: виж,40ката е друга работа,ама там всичко идва умножено х3 :D

Понеже като сме си говорили с Ники ми е казвал че последно стария му мотор е бил гт35 и затова се очудих

иначе си 100% прав за гт40 както и гт42 :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сме точни, беше GT3082R заради големия чугун ,нещо не сте се разбрали :bia:

42ката трудно се върти,иначе безспорно е машина.

Най-добри ръчки съм виждал с 40ки обаче :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сме точни, беше GT3082R заради големия чугун ,нещо не сте се разбрали :bia:

42ката трудно се върти,иначе безспорно е машина.

Най-добри ръчки съм виждал с 40ки обаче :unsure:

Значи не съм толкова запознат особено с турбинте

но едно пояснение по въпроса.

Така значи една оригинална турбина приемрно гт3076 със сменена топла част се превръща 82р ?

Малко ако може да поясните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не съм толкова запознат особено с турбинте

но едно пояснение по въпроса.

Така значи една оригинална турбина приемрно гт3076 със сменена топла част се превръща 82р ?

Малко ако може да поясните

За GT30 има различни като големина чугуни ,те също са си оригинални.

С по-малък чугун-колата ти тръгва по-рано,защото турбото спуулва в по-ниски обороти,но на високите тъпче и не можеш повече.

Обратното,с по-големия чугун вървиш храбро във високите обороти,за сметка на това ,че си надул с 500-700об/мин по-късно...горе долу тва е постановката....та с тоя чугун колата ми над 200 ускоряваше ,както и преди това :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За GT30 има различни като големина чугуни ,те също са си оригинални.

С по-малък чугун-колата ти тръгва по-рано,защото турбото спуулва в по-ниски обороти,но на високите тъпче и не можеш повече.

Обратното,с по-големия чугун вървиш храбро във високите обороти,за сметка на това ,че си надул с 500-700об/мин по-късно...горе долу тва е постановката....та с тоя чугун колата ми над 200 ускоряваше ,както и преди това :zustimm:

А не е верно... 200-280 ги правеше така,както всеки един средностатистически кенеф 200 коня на предно прави 0-100 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За GT30 има различни като големина чугуни ,те също са си оригинални.

С по-малък чугун-колата ти тръгва по-рано,защото турбото спуулва в по-ниски обороти,но на високите тъпче и не можеш повече.

Обратното,с по-големия чугун вървиш храбро във високите обороти,за сметка на това ,че си надул с 500-700об/мин по-късно...горе долу тва е постановката....та с тоя чугун колата ми над 200 ускоряваше ,както и преди това :gruebel:

Мерси Явка :hilezh::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе по същество разликата м/у GT3076 и GT3082 е в компресора :zustimm:

при garrett последните 2 цифри са диаметъра на ексдюсъра на компресора в милиметри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе по същество разликата м/у GT3076 и GT3082 е в компресора :zustimm:

при garrett последните 2 цифри са диаметъра на ексдюсъра на компресора в милиметри.

Съответно, този гареет гт3082 ще се развърта във високите повече от колкото 76

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съответно, този гареет гт3082 ще се развърта във високите повече от колкото 76

Точно така.... колкото е по голям ексдюсъра толкова по късно ще надува охлюва

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сме по-точни модела е GT3076R и може да се поръча с какъвто искащ А/R - 0.63,0.82,1.03...... и каквито искаш фланци T4,T4,T25...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...