dido79 Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Здравейте колеги от доста време имам едни леки предусвания от мотора, като е запален на място. Преди време си мислех, че са от дем. маховик, но сега съм с чисто нов и вибрациите останаха. Не са постояни, появяват се от време на време, но се ме притесняват. Може да е от тампон, но дано да не е някоя дуза, карам така вече 2г. ......Също при палене и гасене на мотора някои път заклаща повече. P.S - Дюзите скоро ги гледахме маистора каза, че имат леки отклонения, но са в рамките на нормалното.... знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 А синхронизацията на валовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Какви са стойностите на дюзите и синхронизацията на валовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Вземи да дойдеш на гости в София и ще те заведа при Мишо да ти направи една диагностика и да си решиш всички проблеми Иначе най-вероятно е да от синхронизацията на валовете. Редактирано 6 Септември 2011 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Като чета така, и при мен е същото. На място от време на време има подобни вибрации. Дюзите ми дават нормални стойности.Най-скрития проблем и необичаен (поне за мен) са валовете. Явно се оказва, че и 131/150кс ТДИ страдат от този проблем. Колега от Сеат форума, на който валовете му сдадоха багажа на ARL-а описа проблема по същия начин, вибрации на празен ход, но не винаги.Други неща от които може да е са тампони на двг, синхронизация на валовете или меката връзка. При мен дори след синхронизацията проблема си остана.Да не се правим на специалисти, иди да кадърен майстор, който разбира от тези двигатели да ти даде диагноза. Иначе само налучкваме така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 6 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Колеги, като знам колко кадърни "майстори" има ме е страх да я занеса. Това за синхронизацията на валовете ми е много непознато, но ще се позаинтерисувам дали има изобщо кадърен маистор във Варна за това .... дори и в Ауди... До колкото разбрах се прави на комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Във Варна мисля, че беше ifidik, много добър бил.Аз лично съм разговарял с него само по телефона и имам много добри впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodiboy Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Здравейте колеги, имам същият проблем- леки вибрации само на празен ход и то не винаги. При мен се появяват като изключа климатроника. Не знам във Варна къде мога да я сервизирам изобщо. Ауди-сервиза отпада, нямам им никакво доверие. Пишете впечатления и координати на "ifidik".Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Здравейте колеги, имам същият проблем- леки вибрации само на празен ход и то не винаги. При мен се появяват като изключа климатроника. Не знам във Варна къде мога да я сервизирам изобщо. Ауди-сервиза отпада, нямам им никакво доверие. Пишете впечатления и координати на "ifidik".Благодаря предварителноПиши на лични на ifidik,а относно впечатенията ,едва ли има по добър от него в района ви /да не кажа чак до София/.При теб проблема е по горивоподаването - нерегулирана или пикаеща дюза най-вероятно. Редактирано 6 Септември 2011 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 За ТДИ-та във Варна това са хората 1. http://diesel-club.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5462. http://diesel-club.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nava6i Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Темата е малко стара,но ме интересува,някой откри ли от какво са вибрациите?Теориите за валове са малко плашещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Темата е малко стара,но ме интересува,някой откри ли от какво са вибрациите?Теориите за валове са малко плашещи.Аз лично не. Продължава да се усеща едно леко "подрусване" на празен ход. Не му се впрягам и не съм се занимавал да търся проблема. Ваг-кома казва, че всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 (Редактирано) Не се шашкайте с тия валове...Най-честите вибраций са от недобра центровка,пикаеща дюза или по рядко водачи...А ако колата пали трудно или е почнала да меша маслото с нафта ,то тогава вече има проблем с вал,О пръстени на дюзите и евентуално вкопаване на дюзите... Редактирано 29 Март 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 11 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 И аз за сега продължавам да я карам със същите симптоми и не съм ходил никъде. Всички от този модел правят така от дюзите според мен... Това като спреш клим. и при мен е така стават по силни вибрациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 И аз за сега продължавам да я карам със същите симптоми и не съм ходил никъде. Всички от този модел правят така от дюзите според мен... Това като спреш клим. и при мен е така стават по силни вибрациите.Колега ,та във вашия град е един от най-добрите майстори по тия мотори...Пиши на лични на ifidik и право при него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) да използвам темата съответно и за моят вибриращ моторжалко, че никой от вас не е оправил проблема, за да се насочакато тръгвах от работа обърнах внимание, че на студен двигател с богата смес почти няма никакви вибрации.....всичко започва като загрее. като пристигнах отворих капака, за да погледна мотора и чак се изненадах визуално колко отчетливо се вижда тресенето. при разлика студен/топъл това означава ли, че проблема е в дюзите? в допълнение мога да кажа, че като вдигна малко оборотите и тресенето или изчезва или просто честотата му се променя и не е толкова осезаемо.колеги, визуално по какво се познава, че тампон е за смяна? Редактирано 11 Април 2012 от Volodka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) при теб колега не е от дюзите,виж тампоните на мотора да не са здали багажа чест проблем при 2.5тди и да има разлика при топъл мотор и студен защото тампоните са електро хидравлични и в тях има масло което си променя вискозитета от топло и студено Редактирано 11 Април 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Утре след работа ще я вдигна на подемник, за да я погледна отдолу. Разбрах, че ако тампоните са скъсани трябва да са червени от маслото в тях?! По какво друго мога да позная дали са за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) ако видимо са омаслени,от тях изтича доста масло и ако има сменяй,а гумата не се вижда понеже има една тапа на самия тампон Редактирано 11 Април 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Не ми се вярва да е само от тампона, защото това предрусване не е постоянно в ритам. И при мен става така, като загрее мотора става все по често и по- силно, но се случва на случаен принцип, а не постоянно в ритам. Като се отвори мотора се вижда как работи нормално и изведнъж трепва за малко. Колегата ifidik му пуснах л.с. , но не ми отговори по темата за жалост и аз затова не пипам вече, че ми е писнало да ходя по сервизи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Не ми се вярва да е само от тампона, защото това предрусване не е постоянно в ритам. И при мен става така, като загрее мотора става все по често и по- силно, но се случва на случаен принцип, а не постоянно в ритам. Като се отвори мотора се вижда как работи нормално и изведнъж трепва за малко. Колегата ifidik му пуснах л.с. , но не ми отговори по темата за жалост и аз затова не пипам вече, че ми е писнало да ходя по сервизи...да, колега и при мен е точно така, както описваш. все пак днес ще погледна в какво състояние са тампоните. пиши ако при теб има развитие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 (Редактирано) Аз смених тампона на двигателя с датчика, смених и всички тампопнчета на кората над двигателя, където се захваща и около капачката на маслото, но при престой на светофари и аз усещам притрисане, каквото описвате и при пуснат климатик, като че ли работи по-неспокойно двигателя.При последното ми посещение при диагностик, не ми казаха нищо нередно относно дюзи и т.н. и ме съмнява маховик, понеже при потегляне също се получава едно по-усезаемо притрисане. Редактирано 12 Април 2012 от asenovb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 колега, ако е маховик не трябва ли при натиснат съединител да спира да вибрира или аз нещо грешно разбирам нещата?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Вие да не си помислихте, че аз ги разбирам, просто споделих симптоми, които няма как аз да определя от какво са. Каквото се счупи се прави и подменя, при някой от форумните майстори, според мен те най-добре могат да установят проблемите ни с автомобилите.Защото и да пиша някакви несигурни факти и да се гадае, не е ли да погледне човек, който разбира, няма как да се установи с точност и поправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 Не ми се вярва да е само от тампона, защото това предрусване не е постоянно в ритам. И при мен става така, като загрее мотора става все по често и по- силно, но се случва на случаен принцип, а не постоянно в ритам. Като се отвори мотора се вижда как работи нормално и изведнъж трепва за малко. Колегата ifidik му пуснах л.с. , но не ми отговори по темата за жалост и аз затова не пипам вече, че ми е писнало да ходя по сервизи...Звънни му. Не се надявай да ти дава точни диагнози на лс, въпреки че доста често познава проблема И при мен се появяват вибрациите на загрял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване