Jump to content

Различни размери гуми и quattro


Recommended Posts

Гледам по нета и повечето а8-ци и В8-ци отзад са с по-широки гуми :rolleyes: Некъде зачетох,че мойта колиба била с 2 торсен дифа и нямало никакъв проблем с това да се карат с по-широки отзад.Зимата примерно ако сложа 245/45/17 отзад и 225/235 /45/17 отпред може ли да изпадне некоя част от Куаттрото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне ги докарай еднакви по диаметър.

Твоя танк има ли някакви противобуксуващи и тем подобни щуротии. Да не реши, че единия мост буксува и да ти набие някоя спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копче за блокажи нема.Ама АБС-а е починал,както на всеко старо АУДИ включително и 90-та ми и според мен без него блокажи ме съмнява,че има.Таа поне събира 15-ки джанти и накрая 4 метални с 205/65/15 и ше съм кат багер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копче за блокажи нема.Ама АБС-а е починал,както на всеко старо АУДИ включително и 90-та ми и според мен без него блокажи ме съмнява,че има.Таа поне събира 15-ки джанти и накрая 4 метални с 205/65/15 и ше съм кат багер

Сигурен ли си,че предните спирачки ще влезнат в 15-ка джанта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали щеше да минеш да ти обеснявам некои неша :zustimm: ,та накратко,по широки може,но по високи или ниски не,имаш два торсена,но средния се чупи ако сложиш различни по диаметър гуми.Електроника по дифовете няма,требва им само масло.15ки джанти стават,но само някои, и мини да снимаме близнаците :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за летни съм от 3 години с 245/45/18-8,5J ET35 ,на зима 165/82/15 ,6J с шипове и си е супер....ма не съм куатро де .. :zustimm:

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я ма светнете коя е таз V8-ца с 2 торсена? 3.6 с ръчни скорости има ли? Аз мисля че само на 4.2 има такава опция.. щото хАфтомата съм около 90% сигурен че не е с торсен, а с виско в средата и торсен отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали щеше да минеш да ти обеснявам некои неша :lol: ,та накратко,по широки може,но по високи или ниски не,имаш два торсена,но средния се чупи ако сложиш различни по диаметър гуми.Електроника по дифовете няма,требва им само масло.15ки джанти стават,но само някои, и мини да снимаме близнаците :) .

немах време бат Жоро,а много трябва да се видим.Иначе щом ти казваш няма да си правя извращения с дифовете да не ги събирам :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quattro generation III

Used only on the Audi V8 starting from 1988 to 1994.

System type: Permanent four-wheel drive.

V8 with automatic transmission:

Planetary gear centre differential with electronically-controlled multi-plate locking clutch

Torsen type 1 differential rear.

Open differential front.

V8 with manual transmission:

Torsen type 1 centre differential.

Torsen type 1 rear differential.

Open front differential.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имеено и аз така съм чувал за автоматиците.. малко криво се изразих.. всмисъл че виско е блокировката на централния диференциал, а не че е виско в смисъла на synchro при Golf от онези години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...