Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Гледам по нета и повечето а8-ци и В8-ци отзад са с по-широки гуми Некъде зачетох,че мойта колиба била с 2 торсен дифа и нямало никакъв проблем с това да се карат с по-широки отзад.Зимата примерно ако сложа 245/45/17 отзад и 225/235 /45/17 отпред може ли да изпадне некоя част от Куаттрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Поне ги докарай еднакви по диаметър.Твоя танк има ли някакви противобуксуващи и тем подобни щуротии. Да не реши, че единия мост буксува и да ти набие някоя спирачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Копче за блокажи нема.Ама АБС-а е починал,както на всеко старо АУДИ включително и 90-та ми и според мен без него блокажи ме съмнява,че има.Таа поне събира 15-ки джанти и накрая 4 метални с 205/65/15 и ше съм кат багер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Копче за блокажи нема.Ама АБС-а е починал,както на всеко старо АУДИ включително и 90-та ми и според мен без него блокажи ме съмнява,че има.Таа поне събира 15-ки джанти и накрая 4 метални с 205/65/15 и ше съм кат багерСигурен ли си,че предните спирачки ще влезнат в 15-ка джанта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Нали щеше да минеш да ти обеснявам некои неша ,та накратко,по широки може,но по високи или ниски не,имаш два торсена,но средния се чупи ако сложиш различни по диаметър гуми.Електроника по дифовете няма,требва им само масло.15ки джанти стават,но само някои, и мини да снимаме близнаците . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) за летни съм от 3 години с 245/45/18-8,5J ET35 ,на зима 165/82/15 ,6J с шипове и си е супер....ма не съм куатро де .. Редактирано 9 Септември 2011 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 я ма светнете коя е таз V8-ца с 2 торсена? 3.6 с ръчни скорости има ли? Аз мисля че само на 4.2 има такава опция.. щото хАфтомата съм около 90% сигурен че не е с торсен, а с виско в средата и торсен отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Има 3.6 с ръчни скорости,а V8+виско нямат нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Нали щеше да минеш да ти обеснявам некои неша ,та накратко,по широки може,но по високи или ниски не,имаш два торсена,но средния се чупи ако сложиш различни по диаметър гуми.Електроника по дифовете няма,требва им само масло.15ки джанти стават,но само някои, и мини да снимаме близнаците .немах време бат Жоро,а много трябва да се видим.Иначе щом ти казваш няма да си правя извращения с дифовете да не ги събирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 quattro generation IIIUsed only on the Audi V8 starting from 1988 to 1994.System type: Permanent four-wheel drive.V8 with automatic transmission:Planetary gear centre differential with electronically-controlled multi-plate locking clutchTorsen type 1 differential rear.Open differential front.V8 with manual transmission:Torsen type 1 centre differential.Torsen type 1 rear differential.Open front differential. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 имеено и аз така съм чувал за автоматиците.. малко криво се изразих.. всмисъл че виско е блокировката на централния диференциал, а не че е виско в смисъла на synchro при Golf от онези години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 11 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 а най-лошо е кат кутията неще да движи дифовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване