Jump to content

Не светят уредите на таблото


dr-niki

Recommended Posts

Здравейте колеги, по време на движение спряха да светят уредите на таблото–километраж, оборотомер и т.н, светят единствено контролните лампи-за масло ,ръчна, мигачи.Къде може да е проблемът, гледах бушоните но те са здрави.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите - разместени, платката на арматурното табло - напукани спойки, сваляне и оглеждане, ако имаш познат сменете ги да видиш дали другото работещо ще работи ли при теб :hilezh: също в търсачката има много теми за таблото на Б3/Б4 може да потърсиш

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите ще са разместени, ако преди това е било сваляно таблото и буксите не са били здраво захванати.

На мен по скоро ми намирисва на спукани спойки. Разглобявай го и търси. И аз съм минал по същия път, знам какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега без да искащ да не си намалил светлината на таблото от врътката под часовника, или ако не си я пипал врътката тогава самият димер да се прецакал нещо, защото да ти изгорят всички крушки едновременно си е голям случайност. А подсветката на врътките за парното свети ли ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с пускането на фаровете имаш ли проблем? Гледах една тема на един колега с ауди 100, който по собствено желание е пипал ръчката за пускане на фаровете, за да я смени с такава с копчета за темпомат и разбира се е получил фал след, който едно от последствията е, че не му работи осветлението на арматурното табло. А при теб може ей така с времето да се е случило нещо, знам ли, на мен например не ми работи светкавицата, обаче като бутна напред лоста ми светят дългите и ми предстои разглобяване. Та и това може да е причина като си помисля.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон №14..............Всичко е ок...........

Нищо не е ОК и смяната на бушона не ти решава проблема.Ориентирай се,възможно най-скоро,към задния си капак и кабелите там,че иде зима,а едва ли искаш да се пробваш да сменяш този кабел при -15 градуса.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...