m_a_r_t_o Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Изведнъж започна да го прави, преди около две-три седмици. Паля си на бензин пред вкъщи, спирам след стотина метра и оставям колата да работи на място и тя взе че изгасна. Запалих отново на бензин, оборотите играят надоло непрекъснато, после пак се закрепват в нормално положение. Другото свързано с това, е че в движение, когато закрепя педалана газта в едно положение и се почва едно сецане и лашкане, забавя за секунда все едно и връщам газта, после пак си тръгва нормално и така постояно.Трябва да ускорявам или намалям, че да спре да сеца. Работи равномерно единствено сега в по-хладните сутрини, в първата една минута-две и после пак почва с магариите. Да отбележа, че на газ(с обикновено АГУ съм) не го прави, там работи перфектно.Четох из форума за подобни проблеми, мисля да се насоча към ТПС, регулатора на налягането(налягането в рейката), или да пробвам със смяна на горивен филтър, че скоро не съм го сменял. Мисля си дали проблема може да е свързан и с петата дюза, нещо да не спира да подава, ама колата забива нос и тръгва, все едно не и стига гориво, та май няма да е от петата дюза?Някой да знае в Плевен човек, който ги чува тези инжекциони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Провери си синия температурен датчик на пластмасовия фланец на главата.Да е гърмяла на газ и от там да е повредила дебитомера? Виж дали клапата му се движи свободно без да задира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Или му е заминал потенциометъра на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Аз имах същият проблем и се оправи след смяна на регулатора на налягането в рейката. Там обаче лесно се проверява: Откачащ мъркучето от колектора, ако потече бензин значи нещата отиват на смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 9 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2011 Гърмяла ми е един-два пъти в началото, когато сложих газта, това преди 20хил.км и повече. Освен това имам и предпазна клапа, втория път беше изкривило леко предпазната клапа. Но не съм имал проблеми след това.Мисля да почна с първото най-лесно, само че не ми стана съвсем ясно- при угасена кола ли трябва да извадя маркучето и за кой колектор става въпрос, на самата рейката ли?После ще отворя кутията на филтъра, да погледна клапата на дебитомера, дали се движи свободно.Накрая сменям температурния датчик и ако няма промяна, пращам дебитомера по Еконт-а, на колегата RaDi_B4 да го отремонтира.Че си иде зима и все по-често и за по-дълго ще карам на бензин в студа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 9 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2011 (Редактирано) За горивната реика става въпрос.В задния й край има има горивен регулатор,от него излиза едно вакуумче и отива в всмукателния колектор. Като изадиш вакумчето от колектора не трябва да има бензин ( ако има значи е спукана мембраната на горивния регулатор).На запалена кола по добре, тогава има нялагане в горивната реика и ще се види дали е ОК.Преиди да купуваш синият датчик можеш да му премериш съпротивлението със мултиклец.Има доста процедури които трябва да се извършат преди,замахването на лека ръка и купуването на ненужни части.Ето ти табличка със стойностите,само ти трябва мултиКлец. Успех! Редактирано 9 Октомври 2011 от HCOHCO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 9 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2011 Такова лашкане при мен имаше преди години и се оказа реле номер 30 мисля беше под волана.Когато карах със някаква скорост и идва един момент когато се изравнява оборотите и караш с малко газ и се получава лашкането.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 9 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2011 (Редактирано) Много точно инфо, ще имам база за опити. Благодаря за информацията! Сега слизам долу при колата, да тествам.Открих, че това въпросното маркуче е леко закъсано, точно там където влиза в колектора. Като бутам с пръст(защото е доста завряно) колата мени оборотите и даже се опитва да изгасне на моменти.Ще го подменя и ако сецането остане, продължавама нататък по ред на номерата. Редактирано 9 Октомври 2011 от m_a_r_t_o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Много точно инфо, ще имам база за опити. Благодаря за информацията! Сега слизам долу при колата, да тествам.Открих, че това въпросното маркуче е леко закъсано, точно там където влиза в колектора. Като бутам с пръст(защото е доста завряно) колата мени оборотите и даже се опитва да изгасне на моменти.Ще го подменя и ако сецането остане, продължавама нататък по ред на номерата.Извадих маркучето от към колектора само и бензин не потече, даже си беше идеално сухо. Резнах го до здраво и го мушнах, но скобата е от тези дето със спец. клещи се поставят и за сега е без скоба. Влиза доста плътно, не зная дали може да губи вакуум по този начин?Това реле №30 не го открих никъде, разглобих лавицата под волана и също около лостчето фарове мигачи, но не видях никъде.Замерих синия датчик с мултицет, абсолютно в нормите се движат показанията.Колата продължава на тихи обороти да прекъсва за части от секундата, а в движение да сеца.Как може да проверя дали проблема е в дебитомера? Ако му откача буксата и да покарам така? Редактирано 11 Октомври 2011 от m_a_r_t_o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) http://www.1600i.de/1600i-elektronik/relais-steuergeraet Разгледаи тази тема./CheckingandrepairingtheECUrelay.htmИзвадих маркучето от към колектора само и бензин не потече, даже си беше идеално сухо. Резнах го до здраво и го мушнах, но скобата е от тези дето със спец. клещи се поставят и за сега е без скоба. Влиза доста плътно, не зная дали може да губи вакуум по този начин?Това реле №30 не го открих никъде, разглобих лавицата под волана и също около лостчето фарове мигачи, но не видях никъде.Замерих синия датчик с мултицет, абсолютно в нормите се движат показанията.Колата продължава на тихи обороти да прекъсва за части от секундата, а в движение да сеца.Как може да проверя дали проблема е в дебитомера? Ако му откача буксата и да покарам така?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78444&view=findpost&p=1180833&hl=%2B%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%2B%D0%BD%D0%B0+%2B%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0+%2B%D0%90%D0%91%D0%9A&fromsearch=1http://www.1600i.de/1600i-elektronik/relais-steuergeraet/CheckingandrepairingtheECUrelay.htm Редактирано 11 Октомври 2011 от homs12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Виж релето, ще се ориентираш от темата която колегата е дал линк.Най добре ще е да е от реленцето едно презапояване или смяната му.Нищо не каза за дебитомера? Как се движи клапата ? Да не опира в корпуса му ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Ето го къде точно е реле 30 при Б4 с АБК мотор/при 100-те и А6 с този мотор е под жабката/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 А да, забравих и това да спомена. Свалих горната част на филтърната кутия, заедно с дебитомера, но не съм разглабял дебитомера. С пръст през отвора побутнах клапата и видимо се движеше с лекота, без да запъва никъде.Колега jordanik, извинявам се за невежеството, може би непознавам все още добре колата си. Къде се намира това място, изобщо не се ориентирам така. Като гледам какво е чистичко, някъде в купето ще да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Това е стойката на допълнителните релета под волана.За да стигнеш до тях трябва да свалиш полицата под волана и ще ги видиш.Освен това,като ти гледам симптомите,не е лошо да видиш в какво сътояние ти е ламбда-сондата.Тя е много важен датчик за Didgifant-a и сбърква работата му точно по начин подобен на твоя проблем.При студено палене,тя не играе и всичко е наред,щом обаче загрее до необходимата за работа температура,ЕКУ-то почва да я чете и ако тя се е ошашкала от газта,шашка се и ЕКУ-то.Пробвай да и откачиш сигналния кабел/буксата се намира на корпуса на делкото и е с едничен кабел/ при неравномерна работа на двигателя и виж какво ще се получи. Редактирано 11 Октомври 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Наистина докато е студена колата добре си работи, стабилно държи ускорения празен ход и след като паднат оборотите и темп. на охладителната течност достигне 30-40С и се почва с номерата. Задължително ще пробвам да откача кабелчето от делкото.Значи вчера може би не съм огледал добре, като свалях тази лавичка, отдоло се показа единствено едно голямо кече(изолация), което стига от педалите до волана изцяло. Днес ще го разглобя пак, да се поразровя повече, дано не се окаже че моя екземпляр е някъв различен.Благодаря за пояснението.Има много хора в този форум, които разбират и са готови да помогнат на такива незапознати, като мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване