Jump to content

Б4 АВК


m_a_r_t_o

Recommended Posts

Изведнъж започна да го прави, преди около две-три седмици. Паля си на бензин пред вкъщи, спирам след стотина метра и оставям колата да работи на място и тя взе че изгасна. Запалих отново на бензин, оборотите играят надоло непрекъснато, после пак се закрепват в нормално положение. Другото свързано с това, е че в движение, когато закрепя педалана газта в едно положение и се почва едно сецане и лашкане, забавя за секунда все едно и връщам газта, после пак си тръгва нормално и така постояно.Трябва да ускорявам или намалям, че да спре да сеца. Работи равномерно единствено сега в по-хладните сутрини, в първата една минута-две и после пак почва с магариите. Да отбележа, че на газ(с обикновено АГУ съм) не го прави, там работи перфектно.

Четох из форума за подобни проблеми, мисля да се насоча към ТПС, регулатора на налягането(налягането в рейката), или да пробвам със смяна на горивен филтър, че скоро не съм го сменял. Мисля си дали проблема може да е свързан и с петата дюза, нещо да не спира да подава, ама колата забива нос и тръгва, все едно не и стига гориво, та май няма да е от петата дюза?

Някой да знае в Плевен човек, който ги чува тези инжекциони?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си синия температурен датчик на пластмасовия фланец на главата.

Да е гърмяла на газ и от там да е повредила дебитомера? Виж дали клапата му се движи свободно без да задира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същият проблем и се оправи след смяна на регулатора на налягането в рейката. Там обаче лесно се проверява:

Откачащ мъркучето от колектора, ако потече бензин значи нещата отиват на смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърмяла ми е един-два пъти в началото, когато сложих газта, това преди 20хил.км и повече. Освен това имам и предпазна клапа, втория път беше изкривило леко предпазната клапа. Но не съм имал проблеми след това.

Мисля да почна с първото най-лесно, само че не ми стана съвсем ясно- при угасена кола ли трябва да извадя маркучето и за кой колектор става въпрос, на самата рейката ли?

После ще отворя кутията на филтъра, да погледна клапата на дебитомера, дали се движи свободно.

Накрая сменям температурния датчик и ако няма промяна, пращам дебитомера по Еконт-а, на колегата RaDi_B4 да го отремонтира.

Че си иде зима и все по-често и за по-дълго ще карам на бензин в студа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За горивната реика става въпрос.В задния й край има има горивен регулатор,от него излиза едно вакуумче и отива в всмукателния колектор. Като изадиш вакумчето от колектора не трябва да има бензин ( ако има значи е спукана мембраната на горивния регулатор).

На запалена кола по добре, тогава има нялагане в горивната реика и ще се види дали е ОК.

Преиди да купуваш синият датчик можеш да му премериш съпротивлението със мултиклец.

Има доста процедури които трябва да се извършат преди,замахването на лека ръка и купуването на ненужни части.Ето ти табличка със стойностите,само ти трябва мултиКлец. Успех!

res.JPG

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова лашкане при мен имаше преди години и се оказа реле номер 30 мисля беше под волана.Когато карах със някаква скорост и идва един момент когато се изравнява оборотите и караш с малко газ и се получава лашкането.Успех :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно инфо, ще имам база за опити. Благодаря за информацията! :gruebel:

Сега слизам долу при колата, да тествам.

Открих, че това въпросното маркуче е леко закъсано, точно там където влиза в колектора. Като бутам с пръст(защото е доста завряно) колата мени оборотите и даже се опитва да изгасне на моменти.

Ще го подменя и ако сецането остане, продължавама нататък по ред на номерата.

Редактирано от m_a_r_t_o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно инфо, ще имам база за опити. Благодаря за информацията! :zustimm:

Сега слизам долу при колата, да тествам.

Открих, че това въпросното маркуче е леко закъсано, точно там където влиза в колектора. Като бутам с пръст(защото е доста завряно) колата мени оборотите и даже се опитва да изгасне на моменти.

Ще го подменя и ако сецането остане, продължавама нататък по ред на номерата.

Извадих маркучето от към колектора само и бензин не потече, даже си беше идеално сухо. Резнах го до здраво и го мушнах, но скобата е от тези дето със спец. клещи се поставят и за сега е без скоба. Влиза доста плътно, не зная дали може да губи вакуум по този начин?

Това реле №30 не го открих никъде, разглобих лавицата под волана и също около лостчето фарове мигачи, но не видях никъде.

Замерих синия датчик с мултицет, абсолютно в нормите се движат показанията.

Колата продължава на тихи обороти да прекъсва за части от секундата, а в движение да сеца.

Как може да проверя дали проблема е в дебитомера? Ако му откача буксата и да покарам така?

Редактирано от m_a_r_t_o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.1600i.de/1600i-elektronik/relais-steuergeraet Разгледаи тази тема./CheckingandrepairingtheECUrelay.htm

Извадих маркучето от към колектора само и бензин не потече, даже си беше идеално сухо. Резнах го до здраво и го мушнах, но скобата е от тези дето със спец. клещи се поставят и за сега е без скоба. Влиза доста плътно, не зная дали може да губи вакуум по този начин?

Това реле №30 не го открих никъде, разглобих лавицата под волана и също около лостчето фарове мигачи, но не видях никъде.

Замерих синия датчик с мултицет, абсолютно в нормите се движат показанията.

Колата продължава на тихи обороти да прекъсва за части от секундата, а в движение да сеца.

Как може да проверя дали проблема е в дебитомера? Ако му откача буксата и да покарам така?

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78444&view=findpost&p=1180833&hl=%2B%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%2B%D0%BD%D0%B0+%2B%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0+%2B%D0%90%D0%91%D0%9A&fromsearch=1

Редактирано от homs12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж релето, ще се ориентираш от темата която колегата е дал линк.Най добре ще е да е от реленцето едно презапояване или смяната му.

Нищо не каза за дебитомера? Как се движи клапата ? Да не опира в корпуса му ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да, забравих и това да спомена. Свалих горната част на филтърната кутия, заедно с дебитомера, но не съм разглабял дебитомера. С пръст през отвора побутнах клапата и видимо се движеше с лекота, без да запъва никъде.

Колега jordanik, извинявам се за невежеството, може би непознавам все още добре колата си. Къде се намира това място, изобщо не се ориентирам така. Като гледам какво е чистичко, някъде в купето ще да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стойката на допълнителните релета под волана.За да стигнеш до тях трябва да свалиш полицата под волана и ще ги видиш.Освен това,като ти гледам симптомите,не е лошо да видиш в какво сътояние ти е ламбда-сондата.Тя е много важен датчик за Didgifant-a и сбърква работата му точно по начин подобен на твоя проблем.При студено палене,тя не играе и всичко е наред,щом обаче загрее до необходимата за работа температура,ЕКУ-то почва да я чете и ако тя се е ошашкала от газта,шашка се и ЕКУ-то.Пробвай да и откачиш сигналния кабел/буксата се намира на корпуса на делкото и е с едничен кабел/ при неравномерна работа на двигателя и виж какво ще се получи.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина докато е студена колата добре си работи, стабилно държи ускорения празен ход и след като паднат оборотите и темп. на охладителната течност достигне 30-40С и се почва с номерата. Задължително ще пробвам да откача кабелчето от делкото.

Значи вчера може би не съм огледал добре, като свалях тази лавичка, отдоло се показа единствено едно голямо кече(изолация), което стига от педалите до волана изцяло. Днес ще го разглобя пак, да се поразровя повече, дано не се окаже че моя екземпляр е някъв различен.

Благодаря за пояснението.

Има много хора в този форум, които разбират и са готови да помогнат на такива незапознати, като мен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...