ИСО Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 http://www..org.org/...ile.php?id=5807Линкчето не работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Стига бе, за 400лв , какъв балък трябва да е бил Един даскал от Русе,който беше купил RS2 с отрязан покрив и го разпродаваше...убеждавах го че това е златна оферта в продължение на 3 седмици и накрая склони да ми ги прати тамън си бях купил 2.2Т мотор ,иначе и неговия щях да купя за 2800лв в последствие се оказа,че това е майсторски направена S2Avant реплика на RS2 п.п. линкът не бачка,защото е от "Абстракшън форума"Тънкач! а как ти звучи комплект спирачки от Cayenne за 450лв??? S2 броня в ТОП състояние за 250лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 RS2 решетката е добрааа, доста при това... Дали ще се връзва с решетките на бронята, ще го мисля Според мен ако гюрука е здрав няма да имаш проблеми. Уплатненията по стъклата също е важно да са в добро състояние. Уплатненията на малките странични прозорчета ги "освежих" като ги извадих (при леко свалено прозорче уплатнението се вади нагоре), вкарах вътре подходящ маркуч (5-6мм) и така уплатнението се "наду" както е било някога Ако радиаторчето е за смяна, задължително се сменя с ново и се правят клапите на вътрешното тяло и ще се радваш на топла и уютна кола през зимата Планувах да се кара зимата, но предпочетох да купя кола която да го замести през лошото време да не се хаби Имам решетка от РС2 ако имаш интерес пиши.Имам и като на колегата НСОНСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 16 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Стига бе, за 400лв , какъв балък трябва да е бил На какви цифри си намерил огледала от ттОколо 300лв могат да се вземат огледала от ТТ с подгрев, ако изобщо има без. Не бързам вече да ти кажа, ТТ-то е лесен и бърз вариант винаги е наличен така че до пролетта ще го измисля. В почивките измежду работата по другите коли работя по детайли в интериора, надявам се тези дни да има резултати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Давай снимки за да черпя инфо и идеи, че на пролет и при мен предстоят малко промени по кабриото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Май ме сърбят ръцете да сменям салона През зимата ще се мисли. От известно време се занимавам с махагоновите лайсни и панели в кабриото.Варианта да ги облепя с така популярното фолио 3D карбоново фолио не ме грабна, обичам истинските неща и ги направих с истински карбон. Остана да им пръсна 2 ръце лак и да се полират след това. Бавно става а и нямам много време да се занимавам с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Надявам се, че няма да пропуснеш да споделиш снимки с нас, след това ! Да разбирам ли, че искаш да направиш карбона гладък, без типичния за него релеф !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Върху карбона се нанасят още 2-4 слоя смола. Минах момента с търкането на вода и сега остана финализирането. ВЪзможно е и директно да полирам смолата, но не съм сигурен колко време ще ми отнеме и ми е по лесно да пръсна лак който да пастирам Ако времето позволи тези дни ще ги пръсна, ако не на пролет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Аз моите мисля да ги направя черен пиано лак... харесва ми как изглежда, а и в комбинация с кафеникава-жълто-бежава( звучи като лай.о) кожа е перфектно. Кога трябва да са готови твоите лайсни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Когато ги пръсна и изсъхнат Ще се опитам утре да го направя че и мен ми е интересен крайния резултат. Правя го за първи път и съм готов да приема неуспех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 23 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Аз моите мисля да ги направя черен пиано лак...С матовото табло гледаката ще е покъртително зле Имаше някъде из форума снимки на купе с пиано лак лайстни по таблото и беше мамата си джаса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 23 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 е то остава само облепване...или просто да си останат същите с някакво освежаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 23 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Аз не съм виждал как седи такова изпълнение, но при мен отпадна Варианта който си обмислях беше да се прелакира махагона с по-тъмен лак просто и да се полира след това.Така като гледам тези дни завивам аудито до напролет, тогава ще продължа с него, и лайсните сигурно тогава ще довърша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Мисля че не съм пускал снимки, последните за миналата 2011 Вече ми липсва хубавото време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Надявам се, че кабриото все още е в твой ръце, колега и ще продължиш да ни радваш с "тънките" ти подобрения по това бижу!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 Айде,колега...кабрио тайм идва ,давай снимки на карбоните и разни нови ефекти по колата ако има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 13 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 Изкарах го още преди няколко дни Махнал съм мокета за да го изпера ей така профилактично. Wind stopper-a е монтиран и съм изкефен доста ! Скоро снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 1 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Разходихме се до пролетния VW събор на Крушунските водопади Вече е свалено . По стар личен обичай развих гайките на KW-то до долу с идеята да корегирам ако се наложи леко, но не се наложи корекция Колата вози уникално с това окачване, обира неравностите много стегнато и "послушно" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Голяма красавица! Поздравления! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 4 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 Бях ти обещал снимки на височината ... това успях да докарам аз като колата може да се кара в този и вид без проблем. Не опира освен ако при обратни завои се влиза по-остро, но няма как да имаш това изнасяне и височина без опиране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 Благодаря ти. Точно този вид гоня и аз като изключим 18ките , които за София са равносилни на самоубийство. Още веднъж- прекрасна е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 Никакъв проблем няма в София с 18ки, въпрос до маниер на шофиране е. Варненските булеварди са по гадни от Софийските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 Бърз пример- спортно окачване 40/40 и 18-ки - минаваш по бул. Монтевидео( особено пред НБУ) и гарантирано си разбиваш всички камъни в бъбреците, сваляш си пломбите и си причиняваш мозъчно сътресение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 6 Май 2012 Доклад Share Публикувано 6 Май 2012 Бърз пример- спортно окачване 40/40 и 18-ки - минаваш по бул. Монтевидео( особено пред НБУ) и гарантирано си разбиваш всички камъни в бъбреците, сваляш си пломбите и си причиняваш мозъчно сътресение...60/40 съм в момента и с 18" минавал съм от там доста пъти и чак да сваля пломби нема такова нещо ,както каза колега по горе начина на каране се променя пазиш я повече и така ..ако се кара селската и 15-ки ще направиш на дъфка .По темата купето е уникално колега ,следя ти темите и в другия форум колите си та уникални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alpine Публикувано 8 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Зарадваха ме със снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване