Jump to content

Audi Cabrio


alpine

Recommended Posts

Стига бе, за 400лв , какъв балък трябва да е бил :hilezh:

Един даскал от Русе,който беше купил RS2 с отрязан покрив и го разпродаваше...убеждавах го че това е златна оферта в продължение на 3 седмици и накрая склони да ми ги прати :rotcol: тамън си бях купил 2.2Т мотор ,иначе и неговия щях да купя за 2800лв :hilezh:

в последствие се оказа,че това е майсторски направена S2Avant реплика на RS2 :flehan:

п.п. линкът не бачка,защото е от "Абстракшън форума"

Тънкач! :hilezh:

а как ти звучи комплект спирачки от Cayenne за 450лв??? :hilezh:

S2 броня в ТОП състояние за 250лв :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS2 решетката е добрааа, доста при това... Дали ще се връзва с решетките на бронята, ще го мисля :lol::angry:

Според мен ако гюрука е здрав няма да имаш проблеми. Уплатненията по стъклата също е важно да са в добро състояние. Уплатненията на малките странични прозорчета ги "освежих" като ги извадих (при леко свалено прозорче уплатнението се вади нагоре), вкарах вътре подходящ маркуч (5-6мм) и така уплатнението се "наду" както е било някога :lol:

Ако радиаторчето е за смяна, задължително се сменя с ново и се правят клапите на вътрешното тяло и ще се радваш на топла и уютна кола през зимата :)

Планувах да се кара зимата, но предпочетох да купя кола която да го замести през лошото време да не се хаби :musik::angry:

Имам решетка от РС2 ако имаш интерес пиши.Имам и като на колегата НСОНСО :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, за 400лв , какъв балък трябва да е бил :musik: На какви цифри си намерил огледала от тт

Около 300лв могат да се вземат огледала от ТТ с подгрев, ако изобщо има без. Не бързам вече да ти кажа, ТТ-то е лесен и бърз вариант винаги е наличен така че до пролетта ще го измисля.

В почивките измежду работата по другите коли работя по детайли в интериора, надявам се тези дни да има резултати :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ме сърбят ръцете да сменям салона B) През зимата ще се мисли.

От известно време се занимавам с махагоновите лайсни и панели в кабриото.

Варианта да ги облепя с така популярното фолио 3D карбоново фолио не ме грабна, обичам истинските неща

и ги направих с истински карбон. Остана да им пръсна 2 ръце лак и да се полират след това. Бавно става

а и нямам много време да се занимавам с тях :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, че няма да пропуснеш да споделиш снимки с нас, след това ! :flehan:

Да разбирам ли, че искаш да направиш карбона гладък, без типичния за него релеф !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върху карбона се нанасят още 2-4 слоя смола. Минах момента с търкането на вода и сега остана финализирането. ВЪзможно е и директно да полирам смолата, но не съм сигурен колко време ще ми отнеме и ми е по лесно да пръсна лак който да пастирам B)

Ако времето позволи тези дни ще ги пръсна, ако не на пролет :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моите мисля да ги направя черен пиано лак... харесва ми как изглежда, а и в комбинация с кафеникава-жълто-бежава( звучи като лай.о) кожа е перфектно. Кога трябва да са готови твоите лайсни ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ги пръсна и изсъхнат B) Ще се опитам утре да го направя че и мен ми е интересен крайния резултат. Правя го за първи път и съм готов да приема неуспех :flehan:;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моите мисля да ги направя черен пиано лак...

С матовото табло гледаката ще е покъртително зле <_<

Имаше някъде из форума снимки на купе с пиано лак лайстни по таблото и беше мамата си джаса :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм виждал как седи такова изпълнение, но при мен отпадна <_<

Варианта който си обмислях беше да се прелакира махагона с по-тъмен лак просто и да се полира след това.

Така като гледам тези дни завивам аудито до напролет, тогава ще продължа с него, и лайсните сигурно тогава ще довърша :bia::bia::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Надявам се, че кабриото все още е в твой ръце, колега и ще продължиш да ни радваш с "тънките" :zustimm: ти подобрения по това бижу!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарах го още преди няколко дни :) Махнал съм мокета за да го изпера ей така профилактично. Wind stopper-a е монтиран и съм изкефен доста !

Скоро снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Разходихме се до пролетния VW събор на Крушунските водопади :D Вече е свалено . По стар личен обичай развих гайките на KW-то до долу с идеята да корегирам ако се наложи леко, но не се наложи корекция :dance: Колата вози уникално с това окачване, обира неравностите много стегнато и "послушно" :flehan::lol:

1010773254115470984413359089170L3n05ZHWQQoXnpd0TQr.JPG

14973439403870197801335908920nCfN5ea8JHWtRjYJZWsG.JPG

321411524128516895413359089213tRCPmfr3B1AW1lP173i.JPG

5891727222132741011335908924H0BDFwTVZYPPM0Iu6lrs.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях ти обещал снимки на височината ... това успях да докарам аз като колата може да се кара в този и вид без проблем. Не опира освен ако при обратни завои се влиза по-остро, но няма как да имаш това изнасяне и височина без опиране!

2671857166364778581336164293kYRHtdSq94s9a5CKtnJ6.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Точно този вид гоня и аз като изключим 18ките , които за София са равносилни на самоубийство. Още веднъж- прекрасна е! :littleangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърз пример- спортно окачване 40/40 и 18-ки - минаваш по бул. Монтевидео( особено пред НБУ) и гарантирано си разбиваш всички камъни в бъбреците, сваляш си пломбите и си причиняваш мозъчно сътресение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърз пример- спортно окачване 40/40 и 18-ки - минаваш по бул. Монтевидео( особено пред НБУ) и гарантирано си разбиваш всички камъни в бъбреците, сваляш си пломбите и си причиняваш мозъчно сътресение...

60/40 съм в момента и с 18" минавал съм от там доста пъти и чак да сваля пломби нема такова нещо ,както каза колега по горе начина на каране се променя пазиш я повече и така ..ако се кара селската и 15-ки ще направиш на дъфка :) .

По темата купето е уникално колега ,следя ти темите и в другия форум колите си та уникални :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...