Jump to content

Въпрос за клапите на парното , ауди а4 АДР


benzinovfen

Recommended Posts

Здравейте ! Искам да задам няколко въпроса относно " Клапите на парното " Ауди А4 Б5 1.8 АДР :

1. Коя от клапите е за топлия въздух ?(ако може със снимка)

2. Мога ли да я отворя на ръка ?

3. Ще има ли ефект ако е отворена на ръка , тоест компютъра ще се намеси ли ?

Взе да става студено , а не е хич приятно да е студ по време на шофиране.. :bia::)

[в момента нема пари за ремонти и т.н. :flehan:

Да спомена , че входящата и изходящата тръба е много гореща! (За секунда мога да си задържа ръката)

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като махнеш жабката и ще видиш това като на снимката. За топло и студено е тази с бялото лостче. За да я отвориш на ръка трябва да го откачиш, но най-лесно става като махнеш стъпковото моторче. На 3 болтчета е . Двете се виждат на снимката а третото е малко навътре и си е играчка. Клапата се отваря с рамото което е закачено към бялото лостче.

3937092p.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти заяжда клапата а проблема може да е в моторчето - би трябвало да ти влиза топло след като я откачиш и я задвижиш на ръка. И аз имах подобен проблем но с другата клапа и като разглобих моторчето, смених четките и се оправи. Но при теб не знам къде е проблема. Може и да е в модула за управление на климатроника. Ако решиш да подаваш напрежение директно на моторчето - до колкото помня беше към 5-7 волта. Не е 12 волтово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Временно си реших проблема по българския начин. :rolleyes: Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. :)

Колега благодаря ти за помощта ! :)

Моля , темата да бъде изтрита !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се включвам и аз колеги,а ето и проблема с моето парно:

Парното духа наистина топло,но започва да духа едва когато колата загрее или по точно,като стигне 90 градуса....до тогава минава съвсем леко въздух от движението на автомобила, а когато е пълна колата даже и се запотява вътре...чудо става. Дано някой има мнение по въпроса :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тук се включвам и аз колеги,а ето и проблема с моето парно:

Парното духа наистина топло,но започва да духа едва когато колата загрее или по точно,като стигне 90 градуса....до тогава минава съвсем леко въздух от движението на автомобила, а когато е пълна колата даже и се запотява вътре...чудо става. Дано някой има мнение по въпроса :hilezh:

И аз го имах проблема с запотяването на стъклата , и го реших със смяната на филтъра на купето 10-15 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

здравейте, и аз искам да се включа, моя проблем е че не сменя духането от краката към прозореца, махнах жабката и гледах тия две клапи дето са на снимката, бялата наистина е за топло и студено но синята работи като натисна бутончето с решетката /бутона между двете стрелки/ дето е на климатроника, а когато дам към предния прозорец /стрелка нагоре/ никаква реакция, на тия двата клапана, махнах под волана кората за да видя третия клапан, видях но и той не мърда изобщо каквото и да натискам по таблото, и така пак не успях да пусна да духа към прозореца , и яко ми се самъгляват прозорците, на снимката е белязано че синия клапан е за това нещо, вярно ли е наистина, къде да търся причината, иначе имам запаметена грешка 13,5 , изтрих я с вак кома и пак се появява, аудито е а4 б5 97 , адр двигател

Редактирано от petkovpl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.5 Клапата на /размразителя/ - постоянно блокирала.трябва да си оправиш моторчето в твоите крака,или да го смениш.успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.5 Клапата на /размразителя/ - постоянно блокирала.трябва да си оправиш моторчето в твоите крака,или да го смениш.успех.

Къде точно е това моторче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Временно си реших проблема по българския начин. :rolleyes: Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. :)

Колега благодаря ти за помощта ! :)

Моля , темата да бъде изтрита !

ЗАщО да бъде изтрита.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Временно си реших проблема по българския начин. :rolleyes: Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. :)

Колега благодаря ти за помощта ! :)

Моля , темата да бъде изтрита !

защо да баде изтрита

Временно си реших проблема по българския начин. :rolleyes: Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. :)

Колега благодаря ти за помощта ! :)

Моля , темата да бъде изтрита !

защо да баде изтрита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Като махнеш жабката и ще видиш това като на снимката. За топло и студено е тази с бялото лостче. За да я отвориш на ръка трябва да го откачиш, но най-лесно става като махнеш стъпковото моторче. На 3 болтчета е . Двете се виждат на снимката а третото е малко навътре и си е играчка. Клапата се отваря с рамото което е закачено към бялото лостче.

3937092p.jpg

а тая снимка, защо не мога да видя и аз? Защото имам сащия проблем с парното :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помогнете колеги стигнах до тук споделете какво да направя да почне да духа топло в тази кола



от тук нататак помогнете какво да правя

post-87286-0-45295500-1394562639_thumb.j

post-87286-0-95579100-1394562650_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е за обяснение , но...
1-во - провери си термостата , виж дали двете тръби , който отиват от двиг. към купето са топли.


Така както си я разглобил, дай на контакт и като си легнал долу до клапите, натискай бутоните за вдигане и сваляне на градусите от климатроникът , АКО клапите се движат - значи дунапренът , който е залепен за тях е литнал и сега зеят едни огромни дупки от клапите и така... - МНОГО РАБОТА ЗА РЕШАВАНЕТО НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ.
Ако клапата не се движи - сваляш моторчето, разглобяваш  , почистваш  и  смазваш. После с една батерия от 4,5В подаваш ток на моторчето след като го сглобиш де, ако издава признаци на живот - жив е , ако не - нов или от морга...

=========
Сваляне на моторчето:
Нужни инструменти, който аз ползвах:
Кръстата отвертка, пинцети по-големички, медицински пинцети /такива ,дето са като ножица/ ...

Така: 
Клапата и моторчето са звързани с "мотовилка/биела", както виждаш. Стискаш с пинцета тази част, която влиза в "мотовилката" то е с горе-долу такава форма (   ) - свръх прост механизъм :D
Ако не си ударен през ръцете ще се справиш, ако не тръгне - голям фииииилм...

Нека , ако някой може да обясни по-добре, да ме допълни.

Поздрави!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е радиатора на парното да ти е отишъл на кино. при мен това беше проблема. купих нов радиатор за парното и много разглабяне. след като го смених топлото дойде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...