benzinovfen Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Здравейте ! Искам да задам няколко въпроса относно " Клапите на парното " Ауди А4 Б5 1.8 АДР :1. Коя от клапите е за топлия въздух ?(ако може със снимка) 2. Мога ли да я отворя на ръка ?3. Ще има ли ефект ако е отворена на ръка , тоест компютъра ще се намеси ли ? Взе да става студено , а не е хич приятно да е студ по време на шофиране.. [в момента нема пари за ремонти и т.н. Да спомена , че входящата и изходящата тръба е много гореща! (За секунда мога да си задържа ръката)Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Като махнеш жабката и ще видиш това като на снимката. За топло и студено е тази с бялото лостче. За да я отвориш на ръка трябва да го откачиш, но най-лесно става като махнеш стъпковото моторче. На 3 болтчета е . Двете се виждат на снимката а третото е малко навътре и си е играчка. Клапата се отваря с рамото което е закачено към бялото лостче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 17 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Благодаря колега , ако я отворя/затворя ще влиза ли топъл въздух в купето ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 Ако не ти заяжда клапата а проблема може да е в моторчето - би трябвало да ти влиза топло след като я откачиш и я задвижиш на ръка. И аз имах подобен проблем но с другата клапа и като разглобих моторчето, смених четките и се оправи. Но при теб не знам къде е проблема. Може и да е в модула за управление на климатроника. Ако решиш да подаваш напрежение директно на моторчето - до колкото помня беше към 5-7 волта. Не е 12 волтово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 20 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2011 Временно си реших проблема по българския начин. Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. Колега благодаря ти за помощта ! Моля , темата да бъде изтрита ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocetoMR Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Не я триите че маи на доста хора ше е полезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Боянов Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Тук се включвам и аз колеги,а ето и проблема с моето парно:Парното духа наистина топло,но започва да духа едва когато колата загрее или по точно,като стигне 90 градуса....до тогава минава съвсем леко въздух от движението на автомобила, а когато е пълна колата даже и се запотява вътре...чудо става. Дано някой има мнение по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 7 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Тук се включвам и аз колеги,а ето и проблема с моето парно:Парното духа наистина топло,но започва да духа едва когато колата загрее или по точно,като стигне 90 градуса....до тогава минава съвсем леко въздух от движението на автомобила, а когато е пълна колата даже и се запотява вътре...чудо става. Дано някой има мнение по въпроса И аз го имах проблема с запотяването на стъклата , и го реших със смяната на филтъра на купето 10-15 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkovpl Публикувано 21 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 (Редактирано) здравейте, и аз искам да се включа, моя проблем е че не сменя духането от краката към прозореца, махнах жабката и гледах тия две клапи дето са на снимката, бялата наистина е за топло и студено но синята работи като натисна бутончето с решетката /бутона между двете стрелки/ дето е на климатроника, а когато дам към предния прозорец /стрелка нагоре/ никаква реакция, на тия двата клапана, махнах под волана кората за да видя третия клапан, видях но и той не мърда изобщо каквото и да натискам по таблото, и така пак не успях да пусна да духа към прозореца , и яко ми се самъгляват прозорците, на снимката е белязано че синия клапан е за това нещо, вярно ли е наистина, къде да търся причината, иначе имам запаметена грешка 13,5 , изтрих я с вак кома и пак се появява, аудито е а4 б5 97 , адр двигател Редактирано 21 Януари 2012 от petkovpl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 21 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 13.5 Клапата на /размразителя/ - постоянно блокирала.трябва да си оправиш моторчето в твоите крака,или да го смениш.успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 13.5 Клапата на /размразителя/ - постоянно блокирала.трябва да си оправиш моторчето в твоите крака,или да го смениш.успех.Къде точно е това моторче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkovpl Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 над педала за газта е, лостчето на моторчето е червено, трябва да свалиш кората под волана, голямо лягане ще пада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 За това ли става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Да точно това е,малко е зор но с малко нерви ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ridle Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Временно си реших проблема по българския начин. Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. Колега благодаря ти за помощта ! Моля , темата да бъде изтрита !ЗАщО да бъде изтрита......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ridle Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Временно си реших проблема по българския начин. Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. Колега благодаря ти за помощта ! Моля , темата да бъде изтрита !защо да баде изтритаВременно си реших проблема по българския начин. Откачих моторчето от пластмасата и "МОТОВИЛКАТА" на такова ми прилича , подадох ток от батерия за GSM (3.7v) и клапата се раздвижи. Временно я направих ръчно управляема с стоманен тел а моторчето си е свързано към съответната букса! Забелязах , че когато моторчето е със извадена букса , модулът може да превишава 29-Hi-31-32-33-34 по-висока температура не пробвах ,че да не стане някоя авария. Колега благодаря ти за помощта ! Моля , темата да бъде изтрита !защо да баде изтрита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 11 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Ако не върши работа да не заема място... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jenet_9103 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Като махнеш жабката и ще видиш това като на снимката. За топло и студено е тази с бялото лостче. За да я отвориш на ръка трябва да го откачиш, но най-лесно става като махнеш стъпковото моторче. На 3 болтчета е . Двете се виждат на снимката а третото е малко навътре и си е играчка. Клапата се отваря с рамото което е закачено към бялото лостче.а тая снимка, защо не мога да видя и аз? Защото имам сащия проблем с парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Ето http://prikachi.com/images/92/3937092p.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceman_stz Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 помогнете колеги стигнах до тук споделете какво да направя да почне да духа топло в тази колаот тук нататак помогнете какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 13 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Трудно е за обяснение , но...1-во - провери си термостата , виж дали двете тръби , който отиват от двиг. към купето са топли.Така както си я разглобил, дай на контакт и като си легнал долу до клапите, натискай бутоните за вдигане и сваляне на градусите от климатроникът , АКО клапите се движат - значи дунапренът , който е залепен за тях е литнал и сега зеят едни огромни дупки от клапите и така... - МНОГО РАБОТА ЗА РЕШАВАНЕТО НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ.Ако клапата не се движи - сваляш моторчето, разглобяваш , почистваш и смазваш. После с една батерия от 4,5В подаваш ток на моторчето след като го сглобиш де, ако издава признаци на живот - жив е , ако не - нов или от морга...=========Сваляне на моторчето:Нужни инструменти, който аз ползвах:Кръстата отвертка, пинцети по-големички, медицински пинцети /такива ,дето са като ножица/ ...Така: Клапата и моторчето са звързани с "мотовилка/биела", както виждаш. Стискаш с пинцета тази част, която влиза в "мотовилката" то е с горе-долу такава форма ( ) - свръх прост механизъм Ако не си ударен през ръцете ще се справиш, ако не тръгне - голям фииииилм...Нека , ако някой може да обясни по-добре, да ме допълни.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceman_stz Публикувано 15 Март 2014 Доклад Share Публикувано 15 Март 2014 моторчетата си работят и двете се местят климатика работи топло няма и двата ми маркуча са топли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 17 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 от въздуховодите да е летял дунапрен?ако е летял - ремонт на клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iceman_stz Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 как да разбера дали е летял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 възможно е радиатора на парното да ти е отишъл на кино. при мен това беше проблема. купих нов радиатор за парното и много разглабяне. след като го смених топлото дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване