Тони Николов Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 Здравейте, имам въпрос относно температурата която ми достига колата. Та значи прави ми впечатление, че когато я карам извън града стрелката ми пада на 60 градуса, когато карам в града си загрява нормално на 90 градуса - това за лятото. Сега от както застудя ми прави впечатление, че загрява доста по-бавно в градски условия достига около 70-80 градуса за 10-15 мин. работа и повече неиска. Парното ми духа и колата си затопля нормално. Питам се дали ще съм за смяна на термостат и какъв да търся. Като разход на гориво ми дава 13 градско и 10 извън като аз съм куатро.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Разхода е малко над нормалното но зависи как си карал. Иначе сменяй термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimury Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Колега ако си паралия в Ауди оригиналния е 90 лв. Иначе не оригинален бих ти препоръчал wahler много са добри ще останеш доволен, а и цената е на 50% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Без значение градско или извънградско,работната температура е около 90.Всичко друго е проблем с термостата.Можеш да си провериш работната темперарура и на каналите на климатика.49 и 51 канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Без значение градско или извънградско,работната температура е около 90.Всичко друго е проблем с термостата.Можеш да си провериш работната темперарура и на каналите на климатика.49 и 51 каналKoлегата трябва да е на 58-ми канал щом е Ц5 Иначе тоя мотор си държи около 90-те градуса каквото и да правиш при здрав термостат. Моя примерно се движи само в диапазона 88-90. Преди и аз съм карал с издухан термостат на такъв двигател и никога не прескачаше 90, но надолу правеше каквото си иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Точно така ... на климатроника при мене варира също 94-92-90-88 когато смених термостата преди това падаше под 80 което си беше признак че не е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvalev Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Категорично - трябва да заковава на 90 независимо от атмосферни условия, начин на каране и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 19 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Добре много ви благодаря отново ми бяхте полезни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 19 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 (Редактирано) Имам едно допълнително питане - дали е възможно проблема да се дължи на някакъв датчик на термостата и как бих могъл да разбера или да взимам термостата. Днес карах около 4-5 км градско и стрелката отлепи много малко като наросхно не съм пускал парното.Пак благодаря. Редактирано 19 Октомври 2011 от Тони Николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Ако ти затопля и двата кръга в начолото когато е студена колата си за термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Николов Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Смених термостата и сега като, че ли е друга работа Един въпрос, но да не пускам нова тема - в жабката имам някаква ключалка с две положения на въртене / ON и OFF /. Предположения за какво служи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHKATA Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Смених термостата и сега като, че ли е друга работа Един въпрос, но да не пускам нова тема - в жабката имам някаква ключалка с две положения на въртене / ON и OFF /. Предположения за какво служи?Да изключваш пасажерския Airbag според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spairo Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Здравеите колеги съфорумци И аз имам едно малко питане отностно температурата на колятаЗначи като карам изванградско колати си качва на 90 градуса но ми прави впечатление например когато се спускам температурата ми пада до около 80 градуса (понякога е около 82-86). Същотото е и когато карам градко пак си загрява до 90 градуса но ако я пусна поинерция започва да дада температурата и варира около 85 плус минус!!! От изписаното до момента започвам да си мисля че и аз съм за термостат Дали е така ? п.с. колата е а6 1.8т 150к.с. на гас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Taка ще да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димишър Михайлов Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Здравейте , колеги като чета май и аз имам проблем с термостата , накратко , лятото съм ок а сега изминавам по 10-15км сутрин и вечер до работа и обратно а температурата е м/у 60 и 70градуса , та въпросът ми е дали и аз съ за смяна на термостатаКолата ми е С5 1,8Т АЕВ моторБлагодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Здравейте , колеги като чета май и аз имам проблем с термостата , накратко , лятото съм ок а сега изминавам по 10-15км сутрин и вечер до работа и обратно а температурата е м/у 60 и 70градуса , та въпросът ми е дали и аз съ за смяна на термостатаКолата ми е С5 1,8Т АЕВ моторБлагодаря предварителноОпределено си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasihp Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Здравейте, искам да попитам нормално ли е колата ми да държи около 90 - 95 градуса .Преди не мърдаше от 90,но след като смених датчика за температурата има моменти когато държи и 95.Колата е А3 1,8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spairo Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Скоро ще водя колицата на ремонт и ще информирам интересуващите се дали проблема идва от термостата или нещо друго BTW да не отжарям нова тема има ли някои коида да е имал проблеми с повдигачи на а6 ц5 да даде малко инфо колко парички е глатнала колата за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване