Jump to content

3.0 тди Ауди А6 2005г.


alosi

Recommended Posts

Ами не можеш да стигнеш 900 градуса на ЕГТ-то с тия милиграми на 2500мбар, а за 2300мбар колегата може да каже... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа с точност, защото ти е дигано налягането в рейла и калибрацията е променяна, но предполагам около 80-82мг..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пускам по 75мг на 2600мбар, когато някой иска да бяга 3.0tdi в повече...:)

Значи 3000 кубика делиш на шестях цилиндри и се получава 500, 2.6бар умножаваш по 500, 1300 mm3 въздух можеш да вкараш и пускаш 70мг и се получава смес 18.5, върви добре без да пуши, можеш да свалиш до към 17-17.5 без много пушек, демек ~75мг. Но всичко е много относително, гледа се със сонда да не дава богати смеси и тунингосваш докато получиш вървеж без пушек и ЕГТ < 900 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в моя случай, чрез тестдрайв с наблюдение на 35-и канал и пушека, бих могъл да настроя powerbox-а така, че да бъде безопасен за двигателя. Интересно, че до сега, дори и с много агресивни настройки, никога не съм видял колата да запуши, вероятно именно заради това рязане не горивото при надвишаване на EGT-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или заради ЕГТ-то или ГНП-то ти е издухало и не може да дигне 1700-1750 бара налягане. Ако зориш много колата помпата ще сдуха бързо ... Махни го тоя powerbox...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кой канал мога да видя налягането в рейла?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак се сетих за корекциите на дюзите. (+) (-) 30ms ли се смята като критерий за допустима граница при читави дюзи? Може би това се отнася само при ниското налягане, защото нали нещата са пропорционални и при високо налягане 30ms биха били доста. И защо дори при 50-60ms тази стойност си стои в зелено, което по принцип нали е знак, че е в граници!?

Редактирано от svenly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или заради ЕГТ-то или ГНП-то ти е издухало и не може да дигне 1700-1750 бара налягане. Ако зориш много колата помпата ще сдуха бързо ... Махни го тоя powerbox...

 

Днес правих тестдрайв без и със PowerBox:

- без ГНП-то вдига около 1700 бара, със показва до около 1500 бара

- без ЕГТ-то не надвишава 600 градуса, а със стига до около 700 градуса

- турбото си надува до около 2500 бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами стойностите които успях да видя общо взето бяха моментни, така че вероятно има някаква грешка ...

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached

P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded

 

Колеги, и на мен от време на време ми записва тази грешка, но е P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent.

Лостчето е сменено. Пробвах други две моторчета (втора употреба) - с тях по-рядко записва грешката. Сега и клапи съм приготвил да сменям, но ми се струва, че не са те ... !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да караш много колата, може да ги спрем вихровите клапи, за да не ти набива грешка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да караш много колата, може да ги спрем вихровите клапи, за да не ти набива грешка :)

 

Да, знам че могат да се спрат тези клапи, но не искам да ги спирам. Искам да си я оправя, още повече че имам две моторчета и две клапи, но не мога със сигурност да разбера от къде точно идва проблемът. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Знам я аз коя е клапата. По принцип ако втулките са износени се получава луфт и от там може да отчита грешка, но като я въртя на ръка ми се струва, че ходът е нормален и варира между ограничителите, които са външно. Две моторчета смених и с тях по-рядко дава грешката. Купих и запазена клапа, но не съм убеден, че проблемът идва от нея, и за това за сега няма да бързам да я сменям.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...