baba Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Ти кажи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Ами не можеш да стигнеш 900 градуса на ЕГТ-то с тия милиграми на 2500мбар, а за 2300мбар колегата може да каже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Мойте мг колко са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Не мога да кажа с точност, защото ти е дигано налягането в рейла и калибрацията е променяна, но предполагам около 80-82мг.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Аз мислех, че не е повече от 75мг.А как се смята на какви смеси работи колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Аз пускам по 75мг на 2600мбар, когато някой иска да бяга 3.0tdi в повече...Значи 3000 кубика делиш на шестях цилиндри и се получава 500, 2.6бар умножаваш по 500, 1300 mm3 въздух можеш да вкараш и пускаш 70мг и се получава смес 18.5, върви добре без да пуши, можеш да свалиш до към 17-17.5 без много пушек, демек ~75мг. Но всичко е много относително, гледа се със сонда да не дава богати смеси и тунингосваш докато получиш вървеж без пушек и ЕГТ < 900 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Значи в моя случай, чрез тестдрайв с наблюдение на 35-и канал и пушека, бих могъл да настроя powerbox-а така, че да бъде безопасен за двигателя. Интересно, че до сега, дори и с много агресивни настройки, никога не съм видял колата да запуши, вероятно именно заради това рязане не горивото при надвишаване на EGT-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Или заради ЕГТ-то или ГНП-то ти е издухало и не може да дигне 1700-1750 бара налягане. Ако зориш много колата помпата ще сдуха бързо ... Махни го тоя powerbox... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) На кой канал мога да видя налягането в рейла? Цитиране на предходен пост! Редактирано 19 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 22ри, ама с powerbox няма да виждаш истинското налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Да бе, ясно Мерси Цитиране на предходен пост! Редактирано 19 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 (Редактирано) Аз пак се сетих за корекциите на дюзите. (+) (-) 30ms ли се смята като критерий за допустима граница при читави дюзи? Може би това се отнася само при ниското налягане, защото нали нещата са пропорционални и при високо налягане 30ms биха били доста. И защо дори при 50-60ms тази стойност си стои в зелено, което по принцип нали е знак, че е в граници!? Редактирано 20 Ноември 2014 от svenly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Или заради ЕГТ-то или ГНП-то ти е издухало и не може да дигне 1700-1750 бара налягане. Ако зориш много колата помпата ще сдуха бързо ... Махни го тоя powerbox... Днес правих тестдрайв без и със PowerBox:- без ГНП-то вдига около 1700 бара, със показва до около 1500 бара- без ЕГТ-то не надвишава 600 градуса, а със стига до около 700 градуса- турбото си надува до около 2500 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 1700 е високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) Ами стойностите които успях да видя общо взето бяха моментни, така че вероятно има някаква грешка ... Цитиране на предходен пост! Редактирано 23 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Пич разкарай таз глупост от автомобила си. Покатай 5-6к км и си виж дюзите пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 - турбото си надува до около 2500 бараГлупости пиша 2500 милибара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reachedP1018 - 001 - Upper Limit Exceeded Колеги, и на мен от време на време ми записва тази грешка, но е P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent.Лостчето е сменено. Пробвах други две моторчета (втора употреба) - с тях по-рядко записва грешката. Сега и клапи съм приготвил да сменям, но ми се струва, че не са те ... !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Ако няма да караш много колата, може да ги спрем вихровите клапи, за да не ти набива грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Ако няма да караш много колата, може да ги спрем вихровите клапи, за да не ти набива грешка Да, знам че могат да се спрат тези клапи, но не искам да ги спирам. Искам да си я оправя, още повече че имам две моторчета и две клапи, но не мога със сигурност да разбера от къде точно идва проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Тези от пред шофьора са bank 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svenly Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 (Редактирано) Знам я аз коя е клапата. По принцип ако втулките са износени се получава луфт и от там може да отчита грешка, но като я въртя на ръка ми се струва, че ходът е нормален и варира между ограничителите, които са външно. Две моторчета смених и с тях по-рядко дава грешката. Купих и запазена клапа, но не съм убеден, че проблемът идва от нея, и за това за сега няма да бързам да я сменям. Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 То освен лоста се сменя и ябълката при клапата.http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/swirl-flap-repair-for-2-7-3-0-tdi-inlet-intake-manifold.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Мисля че в Аутоплюс ги има налични и струваха около 24лв. оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Често налепите по колекторите пречат на пълния ход на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване