Jump to content

Как и каквo Audi да си купя?


Recommended Posts

Едно форумно ауди на добра цена, на което да му сложиш газ Цък

Дори си го има газовият инжекцион! zustimm.gif

За този автомобил на колегата мога да потвърдя, че всичко е както е описано в офертата. Много гледана, поддържана и стегната.

Дори и аз съм я карал и останах очарован!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си вземи едно 2.4 с газов инжекцион.Сигурно ще харчи малко повече, обаче по-ниския разход на тръцко може да ти излезе солен след 1500лв за турбина като се изтръта, а той ще се изтръта, неизбежно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво бензиново АУДИ от 1998-2000г. А6-Ц5.Ще слагам газов инжекцион, и как да разбера ако е 1.8Турбо , че турбината се скапва .Благодаря, предварително за информацията! :):respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм,

Не искам да се изказвам неподготвен както и нямам против мотора 1.8Т , но според мене доста по безпроблемно по ред причини ще газифицирате шест цилиндровите 2.8 или 2.4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обаче по-ниския разход на тръцко може да ти излезе солен след 1500лв за турбина като се изтръта, а той ще се изтръта, неизбежно е.

Какви 1500лв., за турбина :bia: Да няма да купува още една кола за части :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове :zustimm:

Посъветвайте ме къде в София могат да прегледат Ауди и да ми дадат компетентно мнение относно състоянието му преди да го купя?

Признавам си, че не разбирам и много се дразня на пренебрежителното отношение към жените в повечето сервизи.

Благодаря Ви предварително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове :zustimm:

Посъветвайте ме къде в София могат да прегледат Ауди и да ми дадат компетентно мнение относно състоянието му преди да го купя?

Признавам си, че не разбирам и много се дразня на пренебрежителното отношение към жените в повечето сервизи.

Благодаря Ви предварително :hilezh:

Мисля, че колегата Raino може да ти помогне по този въпрос!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега от университета ми предлага Аudi 80 2.3 quattro. Страшно е запазено, и много ми хареса. Притеснява ме само, че годинките са му в повече колкото и добре да изглежда и да върви в момента :hilezh:

От друга страна ако го взема него, ще ми останат доста пари с които да подменя каквото е нужно.

Гледам и други модели и още мисля :zustimm:

П.П.

И да, ще чета още :gruebel:

Редактирано от Albena_sweet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колежке 2011г сме.Вярно, че това е от последните истински и здрави Ауди-та ама е дъртофелник.А колко ще харчи не ми се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът не ме притеснява, да не ме остави някъде е проблема. Собственикът ми се кълне, че ако в продължение на 1 година даде някакъв дефект, той ще го оправи за негова сметка. Външно няма дори драскотина, салонът е сменен, под какпака всичко свети, момчето е луд фен на марката и си я е гледал страшно много. Приятелче ми е но не знам.

Ако някой тук кара такова Ауди, с радост ще чуя съвета му :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви мнения ме интересуват :wall: Притеснявам се само, че наспамвам форума :bia:

За това ако някой иска, можем да коментираме и на скайп?

albena_sweet

:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си вземи едно 2.4 с газов инжекцион.Сигурно ще харчи малко повече, обаче по-ниския разход на тръцко може да ти излезе солен след 1500лв за турбина като се изтръта, а той ще се изтръта, неизбежно е.

Глупости.

Не искам да се изказвам неподготвен както и нямам против мотора 1.8Т , но според мене доста по безпроблемно по ред причини ще газифицирате шест цилиндровите 2.8 или 2.4.

Защо тогва се изказваш неподготвен? Дай една причина, поради която газифицирането на 1.8Т/150кс е по-сложно от 2.4/2.8.

Колата на nmm е комбинация куатро и автоматик. Има монтиран ГИ, обслужена е - окачване, спирачки, ремъци, кутия, гуми. Наистина е готова да се кара поне година без да се вкарват пари в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости.

Защо тогва се изказваш неподготвен? Дай една причина, поради която газифицирането на 1.8Т/150кс е по-сложно от 2.4/2.8.

Колата на nmm е комбинация куатро и автоматик. Има монтиран ГИ, обслужена е - окачване, спирачки, ремъци, кутия, гуми. Наистина е готова да се кара поне година без да се вкарват пари в нея.

Загряването на турбината и захранването с газ при високите времена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма връзка с А6/ц5.Просто колежката е регистрирана от 2 дена и още не знае къде да пита и как да ползва търсачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...