Jump to content

Здравейте на всички !!!


Str.AhiL

Recommended Posts

Здравейте !!! Първо да се представя , казвам се Страхил,от Варна съм и от 2 дена съм горд собственик на Ауди Купе 2.0 16в 137 конски сили(мисля,че 6А се води мотора) колата е 1992 година.

Такааа приключих с представянето ми за сега и да мина малко на въпроса.Първо ако може някои да ми даде малко информация за този тип кола и двигател (чел съм из форума доста теми,но все пак ще ми е от полза ако и тук някои ако сподели нещо).Колата има газова уредба и работи само на газ.Четох из форума,че му пречи когато е пусната бензиновата помпа,но в моя случай няма проблем понеже тя е изгоряла и .... нямам такава ( за сега,смятам да купя по-нататъка,че е хубаво да я препалвам и на бензинец). Искам да попитам някой колега с такъв автомобил да ме ориентира за разхода с нормално каране в градски и извънградски условия :P

Такаа ето дойде време и за проблемите ми с количката . Първо имам малко проблем с хидравликата,смисъл работи си супер,но малко вие....някъде из форума имаше един колега дето го имаше същия проблем ,вие си и колкото повече газ давам толкова по-силно си вие ... някакви идеи ?????

Имам и един въпрос за музиката,взех колата без ЦД,но имам доста стандартни тонколони в купето,а също така и една туба в багажника с вграден усилвател,не съм някакъв супер голям фен на тези неща,но ми харесва да чувам бас,макар и не да думти.А че мисълта ми е мога ли с норлано ЦД да ги захраня всичките тези неща,че умувам за евтино ЦД,че все пак е криза :hilezh:

Ами това е в общи линии за сега.Надявам се и да се запознаем с някой колеги на някое събиране из Варна :huh:

Поздрави !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става само с СД. 4 колони,4 пищялки и 1 туба захранвам аз и си е много добре. Хидравликата вие ако няма достатъчно масло в нея или ако рейката тече.

Честито много километри ти пожелавам.Хубави коли са и най-важното здрави и непретенциозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела утре на Варненската среща имаме колега с купе LUD S AUDI :huh:

За огромно съжаление няма да мога да присъствам :hilezh:

Става само с СД. 4 колони,4 пищялки и 1 туба захранвам аз и си е много добре. Хидравликата вие ако няма достатъчно масло в нея или ако рейката тече.

Честито много километри ти пожелавам.Хубави коли са и най-важното здрави и непретенциозни.

Ами първата ми работа беше да проверя казанчето на хидравликата,беше пълно .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в ауди общността. Тогава проблема с хидравликата е самата хидравлична помпа в малко случай се оправя с промивка и ново хидр. масло но пак казвам в малко случай, зависи от това колко ти е износена помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги да питам,има ли възможност да бучи,ако е с повече хидравлично масло от необходимото ....демек ако е препълнено казанчето ?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега никога не съм виждал казанче пълно до горе. Но ако е пълно премахни малко от течността и пробвай пак, късмет zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :bia: Уф тази хидравлика трябва да я видя какво да я правя,че доколкото се запознах там си е цифра ако стане нещо ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,колеги забравих да спомена още един косур на Аудака ;) Имам изгорял датчик за налягането на маслото,съответно нищо не отчита долу на уреда и аналогично на това само ми мига лампичката на таблото,че даже и попява като запаля :bia: Има ли опасност нещо да се случи докато не го сменя този датчик иииии също така ще съм много благодарен,ако някой ми покаже на снимка къде по-точно се намира този гад :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. Първо имам малко проблем с хидравликата,смисъл работи си супер,но малко вие.......

Имам и един въпрос за музиката,взех колата без ЦД,но имам доста стандартни тонколони в купето,а също така и една туба в багажника с вграден усилвател,не съм някакъв супер голям фен на тези неща,но ми харесва да чувам бас,макар и не да думти.А че мисълта ми е мога ли с норлано ЦД да ги захраня всичките тези неща,че умувам за евтино ЦД,че все пак е криза :bia:

....

За хидравликата - може и да е помпата - може и да е маркуча към нея - стандартно в него има клапан - ако е сменян този маркуч - може да е менте някъв.

А за плеара - тубата неможе да я закрани - ще я захранва вградения усилвател - просто ще взимаш сигнала от плеара.

Към него връзваш 4 говорителя и ще свири горе-долу - все пак, 15-18 вата на канал не са кой знае какво.

За датчика на маслото - може да е здрав - може да имаш прекъснат кабел или проблем в уреда до ск. лост.

Връзваш един манометър, да провериш налягането на маслото първо - после може да пробваш да си го смениш датчика, ако искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си дошъл, колега ;) Ами за помпата в най-лошия случай , ако се окаже за смяна търсиш оферти в раздела за части втора ръка. Щом си от Варна, най-вероятно колегата more е твоя герой. Човека е много коректен и работи с куриер, има морга само за АУДИ. Цените са му добри.

Сега тази твоята кола щом не е работила на бензин може да има неприятни изненади по системата като подкараш- запушена дюза например или нещо друго....абе с пари всичко се прави :D

Само да те предупредя, ако не знаеш за един малък, но гаден недостатък на тези коли....разваля се често километража за изминато разстояние и е кофти ремонта, а е стотинки....За целта, не си нулирай дневния киломертаж в движение и може да избегнеш или отложиш този момент.

За газовата уредба....ходи само на читав майстор, а настройките задължително през газ-анализатор. В противен случай рискуваш гръм и от там много кофти проблем с дебитомер, потенциометъра му, въздуховода към инжекциона....Прегледай си от сега тоците и при най-малко съмнение подменяй- свещи, капачка, палец, кабели....може и да няма нужда, но си ги виж нещата.

Като цяло тези коли все още са доста приятни, ако са гледани съвестно, дано извадиш късмет :bia:

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа,ето ме пак мен с моите въпроси ;) Само,че днес съм приготвил и снимков материал от преди минути :D))

На първите 3 снимки съм показал някакъв датчик който не ми прилича да е в добро здраве и малко е сложен на ... да не казвам как,че трябва да спазвам добрия език :bia: А,че този мошенник ли е въпросния датчик за налягането на маслото ???? И като се погледне от зад на този датчик се вижда нещо друго пак наподобяващо датчик който ми се видя мааалко умаслен ....

На 4-тата снимка съм снимал нещо което не знам какво е и ще съм благодарен,ако някой ми каже какво е и за какво се бори :D

И на последната снимка съм снимал казанчето с хидравличното масло и искам да питам при това положение на маслото може ли от него да ми вие хидравликата,че ми се вижда на минимума,а и какво масло да купя за да долея ?????

Айде оставих малко въпроси за размисъл,ще се радвам някои да сподели мнението си ;)

Ааа забравих още 1 снимка на 2 маркуча които излизат от някъде и не влизат никъде ,а просто си стоят :D да ми кажете нормално ли е ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на пьрвите 3 снимки не е датчик за масло според мен-виждам маркуч за вода да влиза в трьбата кьдето е монтиран датчика

на 4-тата снимка е бушон най-вероятно за активната ти туба в багажника

на 5-тата снимка си показал серво апарата с казанчето за течност на спирачките

казанчето за хидравличното масло е зад левия фар монтирано за подкалника. на него си има разграфено мин. макс. най-добре е хидравличната течност да е между двете разграфения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Колега датчика ти за маслото е пълен мармалад, даже немога да разбера какво е правено по него, на 99% имаш проблеми с него. Има и много неща които не са ми ясни за какво са ти около дроселовата клапа и смукателния колектор, предполагам за газта ама и там ми е тъмна индия, да не говорим че моторчето за оборотите на празен ход е вързано към маркуч който е срязан, направо нямам думи...

На 4-та снимка това което си снимал е предпазен бушон за музиката на + кабел към усилвателя, ако ще си ползваш музиката трябва да стои, просто провери изправността му.

Това, което си снимал като казанче за хидравликата, всъщност е спирачната течност и човече не искам да те плаша, но цвета и е такъв, че се нуждаеш от спешна смяна на цялото спирачно масло с продухване на системата и после хубаво обезвъздушване, понеже вътре сигурно е мухлясало всичко, да не говорим че може уплътненията на спирачната помпа да са се разяли.

Прилагам ти 2 снимки да видиш долу-горе как трябва да изглеждат нещата (и моя е 6а двигател, при това на около 600000км), със забележката че нямам газ а се кара само на бензин, но поне ще видиш как трябва да изглежда датчика. В червено съм ти оградил казанчето на хидравличната течност да си видиш твоето, спираш на равно и със изправен волан, трябва да е точно по средата ли малко нагоре, като завъртиш на едната страна изпразва а на другата пълни течността, гледай да е така че в едното положение да не е под минимма а в другото над максимума :bia:

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф луда работа,май ще трябва да се видим някой път да ми дадеш един първичен урок(въведение),че вече се побърквам... Поне си ми селски :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито първо от мен първо за колицата :zustimm: Да се слушате! Драснете кога са ви срещите в Варна,че и аз съм 2-3 бързи въпроса,белкем някой от колегите по в час,обясни това онова :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито първо от мен първо за колицата :hilezh: Да се слушате! Драснете кога са ви срещите в Варна,че и аз съм 2-3 бързи въпроса,белкем някой от колегите по в час,обясни това онова :zustimm:

Във раздел клубни срещи > регион изток > варненски срещи можеш да научиш мястото и часа на срещите, по-принцип са в неделя като през седмицата се доуточняваме за часа и мястото, всеки с интерес към марката е добре дошъл и никой колега няма да откаже да помогне със съвет или каквто му е по силите. Ако си купил пък червеното кабрио 2.3 с многото 8-мици в номера мога да ти кажа това онова, че преди година и половина го караше мой приятел, а и всички бихме се радвали да идва и кабрио на срещите :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,помагайте :lol: Взех си днес едно CD - LG TCH-M550R от колегата IliqnSkiqq .Та свързах тонколоните на колата нормално,но в багажника на моето купенце си спи един ей такъв звяр http://www.thunder.bg/product_info.php?cPath=3_13&products_id=251 ,а че някой има ли идея която да сподели с мен как да го подкарам това животно и то да засвири??? Има пуснати кабели от акомулатора до тубичката и от тубичката до CD-то,ама нещо не се сабужда,явно нещо не правя както трябва. Аз сложих CD-то,свързах му тонколоните.За тубата имам 2 чинча и 1 кабелче,мушнах 2-та чинчаа ама нищо не се получава.Това 3-тото кабелче дето върви с тези чинчове не го знам каква роля играе .... Ще съм благодарен за малко помощ :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 3-тото кабелче дето върви с тези чинчове не го знам каква роля играе .... Ще съм благодарен за малко помощ :lol:

Пусков кабел за усилвателя, би трябвало да е. Да работи усилвателя, когато колата е на контакт, запалена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това кабелче трябва ли да е всързано някъде,защото си стой изолирано.А аз сега като се замисля може да съм малко тъп,ама не пробвах на запалена кола да видя дали ще се включи тая туба .........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти усилвател - да захранва това нещо.

С двата чинча ще взимаш сигнал от Лж-то за усилвателя, а тъндъра го връзваш за него.

А кабелите от акумулатора хранят усилвателя.

А ето го и усилвателя за таз туба.

http://www.thunder.bg/product_info.php?cPath=5&products_id=427

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...