Nuriev Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Здравеите колеги.Мисля,че и мене ме сполетя "нещастието" на клемореда.Та на кратко какво се случи:Днеска се качвам в колата и викам да запаля,НОООО конт.ключ се върти свободно без никакви признаци на запалване,в колата настана пьлна тишина,нито ми светва таблото,нито ми вьрти стартера.Едни миновачи ми се отзоваха на помощ и с тикане колата запали.След изваждане на ключа колата си работеше и се наложи да я изгася на скорост.Според Вас виновника за тази неловка ситуация клемореда ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Добре как е запалила като не е имало контакт ? Дори и с бутане 99.9 % е клемореда. Свали го и го огледай , лсено е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Може и да е опашката на патрона - щом се върти ключа свободно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 27 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Смешното е,че нито знам какво представлява клемореда,нито каде се намира.И да го намеря и сваля-на какво трябва да обьрна внимание при огледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Сваляш таблото с приборите ( километраж ) гледаш къде ти е ключа в него влиза една букса с кабели тя се нанизва на клемореда махаш я, а самия клеморед го държат 2 малки болта развиваш ги и го издърваш. Като го смъкнеш ще видиш дали е пукнат или нещо друго при един приятел беше пукнат и от там идваха куп проблеми като се губеха токове и акумолатора хващаше гората. След смяната всичко си дойде на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 Не е клеморед. На 100 % е счупено опашлето на патрона. Малко е зор свалянето и слагането, понеже се налага да развиеш болтчетата на таблото отстрани и да го издърпаш 5-6 см напред. За да можеш да свалиш целия патрон и евентуално да го дадеш някъде за ремонт. Но клемореда не барай, преди да видиш патрона. Ще си отвориш допълнителна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 И според мен не е клемореда. Проверката е проста. Сваляш клемореда и го завърташ с отверка, ако колата запали, най- вероятно е патрона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valbes Публикувано 27 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2011 не е клемореда от патрона е ако е клемореда като дадеш контакт ще светнат индикаторите на таблото обаче като завъртиш да палиш няма да завърти стартера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 28 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2011 (Редактирано) Та колеги ситуацията е следната-свалих клемореда и гледам че е пукнат Отидох взех друг,но се оказа че и опашката на патрона и тя е счупенаНе знам сега как ще стане номера със свалянето на патрона Редактирано 28 Ноември 2011 от Nuriev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 28 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2011 И такааа,преди малко преключи "сагата"-сваляне на патрона,смяната му с друг,благодарение на тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752&hl=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4Понеже стана късно и нямам време да прибера таблото и всичко друго останало,работата ще я довърша утре,но предполагам всичко ще е наред.и ето малко инфо за цените из Русе,които се интересува:1.Клеморед-30лв. марка ЕRA-нещо италианско,за първи път го чувам...Пък колко време ще изкара е пълна мъгла2.Патрон с два ключа в комплекта-16лв. марка TopranКато цяло това е всичко за сега,благодаря на всички отзовали се колеги.ЗЛАТНИ СТЕ,СЪЩО ТАКА И ФОРУМА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 28 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2011 Стискам палци всичко да е наред колеги.В този ред на мисли да попитам, при смяна на патрона и ключа, колите с имобилайзер как се справят с проблема след като новия патрон има нови ключове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 28 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2011 (Редактирано) Прехвърля се ампулата на новия ключ! Редактирано 28 Ноември 2011 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Прехвърля се ампулата на новия ключ!Би ли споделил как се прехвърля намотката за имобилайзера защото аз на моята се мъчих, гледах, гледах и стигнах до заключението че сглобката е капсалована и ваденето само на ампулата ( намотката ) е невъзможна? Става въпрос за А4 Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Принципно в ключа трябва май само ампула да има!Поне при мен е така(на VW)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 И на Б4 е като на VW, ключа се отваря на 2 половинки и вътре стои ампулката. Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 29 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Колеги всичко събрах без съществени проблеми,но две неща не ми харесаха от крайния резултат.Тези две неща са:1.Хода на патрона стана по-малък т.е. ключът изминава по малко разстояние доката включи на контакт и запали,с оригиналния ходът беше по-голям.2.Кормилото се заключва по трудно,въртя почти цял оборот докато се заключи,а преди няколко сантиметра бяха достатъчни.Ако изключа тези две неща,всичко друго останало си е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Заклщчването на волана е защото е ТопранА хода се определя от клемореда-пак не оригинален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) Знам , че темата е стара но имам едно бързо въпросче Някой може ли да ми каже кой от кабелите на клемореда е за захранване на запалването ( не за стартера ами за бобината ) . Мерси предварително Редактирано 30 Юли 2013 от Milanski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 9 Август 2013 Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 И аз сменях патрон и клеморед , клемореда ми е марка Вемо ,а патрона Топран и всичко си е като преди със заключването на волана, при мен паленето е изведено към копче, защото патрона както казах е Топран и да не сменям пак патрон и клеморед скоро, вече 4 месеца нещата са ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velkov_stz Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 (Редактирано) При мен се беше получил луфт, между патрона и клемореда в самата пластмаса на клемореда пак спря да пали, подложих му една метална пластина и се оправи, вече половин година карам така !! Редактирано 17 Декември 2013 от Velkov_stz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване