Jump to content

Клеморед?


Nuriev

Recommended Posts

Здравеите колеги.Мисля,че и мене ме сполетя "нещастието" на клемореда.Та на кратко какво се случи:Днеска се качвам в колата и викам да запаля,НОООО конт.ключ се върти свободно без никакви признаци на запалване,в колата настана пьлна тишина,нито ми светва таблото,нито ми вьрти стартера.Едни миновачи ми се отзоваха на помощ и с тикане колата запали.След изваждане на ключа колата си работеше и се наложи да я изгася на скорост.

Според Вас виновника за тази неловка ситуация клемореда ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре как е запалила като не е имало контакт ? Дори и с бутане :zustimm:

99.9 % е клемореда. Свали го и го огледай , лсено е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешното е,че нито знам какво представлява клемореда,нито каде се намира.И да го намеря и сваля-на какво трябва да обьрна внимание при огледа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш таблото с приборите ( километраж ) гледаш къде ти е ключа в него влиза една букса с кабели тя се нанизва на клемореда махаш я, а самия клеморед го държат 2 малки болта развиваш ги и го издърваш. Като го смъкнеш ще видиш дали е пукнат или нещо друго при един приятел беше пукнат и от там идваха куп проблеми като се губеха токове и акумолатора хващаше гората. След смяната всичко си дойде на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е клеморед. На 100 % е счупено опашлето на патрона. Малко е зор свалянето и слагането, понеже се налага да развиеш болтчетата на таблото отстрани и да го издърпаш 5-6 см напред. За да можеш да свалиш целия патрон и евентуално да го дадеш някъде за ремонт. Но клемореда не барай, преди да видиш патрона. Ще си отвориш допълнителна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не е клемореда. Проверката е проста. Сваляш клемореда и го завърташ с отверка, ако колата запали, най- вероятно е патрона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е клемореда от патрона е ако е клемореда като дадеш контакт ще светнат индикаторите на таблото обаче като завъртиш да палиш няма да завърти стартера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та колеги ситуацията е следната-свалих клемореда и гледам че е пукнат

Отидох взех друг,но се оказа че и опашката на патрона и тя е счупена

Не знам сега как ще стане номера със свалянето на патрона :zustimm::hilezh:

Редактирано от Nuriev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И такааа,преди малко преключи "сагата"-сваляне на патрона,смяната му с друг,благодарение на тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752&hl=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4

Понеже стана късно и нямам време да прибера таблото и всичко друго останало,работата ще я довърша утре,но предполагам всичко ще е наред.

и ето малко инфо за цените из Русе,които се интересува:

1.Клеморед-30лв. марка ЕRA-нещо италианско,за първи път го чувам...Пък колко време ще изкара е пълна мъгла

2.Патрон с два ключа в комплекта-16лв. марка Topran

Като цяло това е всичко за сега,благодаря на всички отзовали се колеги.ЗЛАТНИ СТЕ,СЪЩО ТАКА И ФОРУМА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискам палци всичко да е наред колеги.

В този ред на мисли да попитам, при смяна на патрона и ключа, колите с имобилайзер как се справят с проблема след като новия патрон има нови ключове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърля се ампулата на новия ключ!

Би ли споделил как се прехвърля намотката за имобилайзера защото аз на моята се мъчих, гледах, гледах и стигнах до заключението че сглобката е капсалована и ваденето само на ампулата ( намотката ) е невъзможна? Става въпрос за А4 Б5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всичко събрах без съществени проблеми,но две неща не ми харесаха от крайния резултат.Тези две неща са:

1.Хода на патрона стана по-малък т.е. ключът изминава по малко разстояние доката включи на контакт и запали,с оригиналния ходът беше по-голям.

2.Кормилото се заключва по трудно,въртя почти цял оборот докато се заключи,а преди няколко сантиметра бяха достатъчни.

Ако изключа тези две неща,всичко друго останало си е нормално :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Знам , че темата е стара но имам едно бързо въпросче :) Някой може ли да ми каже кой от кабелите на клемореда е за захранване на запалването ( не за стартера ами за бобината ) . Мерси предварително  :bia:

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

            И аз сменях патрон и клеморед , клемореда ми е марка Вемо ,а патрона Топран и всичко си е като преди със заключването на волана, при мен паленето е изведено  към копче, защото патрона както казах е Топран и да не сменям пак патрон и клеморед скоро, вече 4 месеца нещата са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

При мен се беше получил луфт, между патрона и клемореда в самата пластмаса на клемореда пак спря да пали, подложих му една метална пластина и се оправи, вече половин година карам така !!

Редактирано от Velkov_stz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...