kalinat28 Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Отскоро при студено палене ми изсвирва таблото и светва за сек удивителна/червена лампа. После гасне и уж всичко е ок.Наскоро сменях казана на антифриза и още не съм закачил датчика за нивото-за този казан не пасва оригиналния. Води се за по-новото поколение а4/а6.На ваг-ком не показа грешки?? Или поне в модулите, които гледах.(вкл. Мотора).Същата лампа светна преди година от абс на задна гума- при сядане на задната седалка се разместил кабел към датчика-лампата светна, но постояноо и съответно не работеше абс. След рестартиране на колата беше ок. Наместих после киплунга и заспа.Какво може да е сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fozi75 Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Колега причината за тази лампа може да са две едната слаб акумолатор или намаляла спирачна течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 +1 за слаб акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 2 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Течностите са ок... Демек акумулатор---I am here: http://maps.google.com/maps?ll=42.716077,23.237339 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fozi75 Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Само сутрин ли ти свети като я запалиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Антифриза ти предполагам, че е качествен Значи има вероятност като е студено сутрин отрицанелни температури, точно от него да ти прави мизерии, ако не е качествен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 2 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 (Редактирано) Само сутрин и то не всяка такава. Антифриза е нов и качествен, взети с казана през кокича. Редактирано 2 Декември 2011 от kalinat28 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fozi75 Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 99,9% акумолатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 2 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Пали без да виждам трудности. Сега се сещам, че аз долях антифриз-нов, при смяна на казанчето. Тъпото е, че смяната му и ниските темп. Съвпаднаха и не знам кое е.Не мога ли да видя през ваг-ком акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 нивото на течността за спирачките ще ти светне (голям червен удивителен при коли с FIS) ако дори и милиметър е спаднала и си под лек наклон нанякъде аз имах подобен проблем при мен това се оказа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 В5 ците имат ли система за следене качеството на антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Червената удивителна не беше ли свързана със спирачната система -накладки, ръчна и т.н? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 (Редактирано) В5 ците имат ли система за следене качеството на антифриза? Идеята ми беше да не прави коричка отгоре от лед като са минусови температурите навън примерно е -7, прави най-горе лек лед тънък (не лед като във фризера, нещо съвсем леко) и от там му дава удивителна! И като се стопли малко мотора и всичко си идва в нормите, също и времето навън, като е топло! Редактирано 2 Декември 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 провери си алтернатора дали зарежда щом не вижда трудности акумулатора,ако не ти зарежда ще си съсипеш акумулатора за отрицателно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milko G Публикувано 2 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Колега имам същия проблем, при отрицателни температури светва лапмата на ESP-то + (!) писка , после си дава нормално дисплея . Антифриза е сменян преди 5 месеца, спирачна течност е на макс, акумулатора е в гаранция, немски със 100А, пали на четвърт оборот (и си зарежда в движение нормално). При мене свети датчика на накладките(O) и се съмнявам да не идва от него цялата работа (накладки + отрицателни температура = Евентуален проблем при заледяване). Ще следя развитието на темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 2 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2011 Утре съм в сервиз и ще пиша какво беше при мен.П.п днес нямах проблем, но вчера карах доста колата и вероятно акумулатора се е заредил, ако е това. Предните дни беше на къси разстояния и двиг. Дори не загряваше. Вече и аз съм на 99 % , че е акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 5 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2011 (Редактирано) още ли не си я взел от сервиза колега щеше да споделяш интересно ми е кой спечели от тото-то Редактирано 5 Декември 2011 от кокито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 9 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2011 При мен беше акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milko G Публикувано 9 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2011 Може и при мен да се окаже акумулатор, понеже като подгрея 2 пъти отива на 10 Волта, а като запаля между 8-9Волта, ще трябва да му направя една отново една профилактика, ако не няма промяна да мисля за нов! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milko G Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Допълних го с дестилирана вода, заредих го през уикенда и проблема изчезна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 12 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 аз отново съм в шах. няколко дена колата не ми е писукала сутрин, но въпреки това днес отидох в сервиз за акумулатори.мериха го и е перфектен. не се е налагало дозареждане или доливане /той е сух бош силвер, купен от мен преди 4 години/.след като им казах, че преди 3 дена бях и при друг майстор, който каза, че и алтернатора е супер...остава да е нещо по стартера???/той откакто съм я взел колата преди близо 6 години си хърка при палене на студено, но пали от раз/.възможно ли е наистина да е бил акумулатора, а при интезивното каране уикенда да се е заредил???също искам да попитам, освен стартера може ли да е нещо друго?какво още е вързано към удивителната+писукането? /изключвам АБС, който остава за постоянно със светеща удивителна и е комбиниран с други лампи/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martineli_vip Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 И аз имам същия проблем и незнам от какво може да е ,айде някоикойто се е зблъсквал с този проблем да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 При мене също светеше, но са възможни 2 проблема. Беше ми под минимума хидравличната течност и слаб акумулатор.А питанката ми е следната /за да не отваряма нова тема/ дали да сложа 70АН ВОSН силвър или 88АН ВОSНсилвър от метро и ако сложа 88АН ВОSН ще го зарежда ли? ..И изобщо да купувам ли от метро акумулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 червен кръг с удивителна мисля, че се отнася до спирачки, ABS ... поне нещо такова пише в моята книжка на колата, а и когато правя пълния тест на колта с VAG-COM при тест на ABS-a светва точно това на таблото. Тази лампа ми светваше и когато акумулатора ми беше тръгнал да си заминава ... светваше няколко дена при паленен и накрая спря да пали. За акумулатора си го обяснявам че напрежението падаше твърде много и излизала грешка на ABS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Някой изобщо слагал ли е 88АН -ов акумолатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване