Jump to content

Ъпгрейд на спирачна система


Recommended Posts

интересувам се, какво е нужно за преминаване на предните дискове от 288мм. към 312мм.?

евентуално за промяна и на задните?

ако може ориентир и от към финанси, ще съм благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Ники,

трябват ти дискове 312мм

съпорти от ТТ 225к.с./А6 Ц5 на дизелите 180 к.с.,но трябва да ги мериш ,ако са от морга/не ме питай от къде знам:bia: /

Има и на някои А4 Б6 с 312мм.Нови съпорти са цифра пара,но пък по моргите ги продават заедно с апаратите,което пак ги оскъпява.

Най-добре е да си смениш само съпортите и дисковете.

Твоите апарати трябва да са АТЕ 57 в момента,докато на ТТ специално са АТЕ 54.

Апарати от А6 са по 60-80лв по моргите,лични наблюдения,докато за ТТ са ми искали между 150-200лв за апарат:birthday:

Хубаво ще е да смениш и спирачната течност с някоя по-яка на Мотул или Кастрол,ама там цените са 60-100лв за литър.

На мен ми излезна цялата работа около 700лв.

Отзад не съм барал нищо,защото баланса не се нарушава чак толкова ,че да трябва да се бара,поне според мен и с оглед на твойте коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цеци, благодаря за бързото и изчерпателно инфо-точен както винаги!!!:bia::lol:

След смяната на съпортите и дисковете трябва да се сложат и по-големи накладки нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не...накладките са същите. Ето и снимка какво да търсиш:

312 v 288

PS: По спомени 90 мм беше рамото на по-големия супорт....взимаш една ролетка и юруш по моргите...все някъде ще намериш :bia:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кача всякакви апарати на твоите шенкели и без значение с какъв диск ако ще и от ламборджини да са.Намираш си апарати от Олролд или С4 с 4-тири накладки на апарат. :bia::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=113624

Те и тука едни съпорти

Тези супорти са за алуминиев шенкел и не стават за железен. Не ме питай от къде знам:bia:.

312мм е достатъчно. След това трябва да се пипат и задните.

321+ предни апарати вървят с 255/269 задни. Еднобутални алуминиеви апрати Г60 са за предпочитане пред тези с 4те накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...