Jump to content

Flatmo

Members
  • Мнения

    179
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Flatmo

  • Рожден ден 18 Март

Друго

  • Kaра
    Ford

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

1083 профилни разглеждания

Flatmo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз не мисля, че човек, който поне малко от малко се интересува от автомобили и го е грижа за собственото си здраве и за това как се движи автомобилът му ще се остави да кара с гуми по-стари от 5 години. Аз в момента временно отзад съм сложил стари (DOT 09) зимни дънлоп които са станали на камък и завода за преработка ги зове. За NEXEN огромна част от отзивите са хубави, можеби защото хората купувайки евтини гуми нямат големи очаквания и от друга страна отзивите за скъпите гуми са доста лоши защото хората имат очакване, че като дадат 2 пъти повече пари за гуми ще получат много повече.
  2. Отзиви след 3 месеца ползване? Този размер 215/55/16 има ли предпазен борд?
  3. Зависи от ЕТ на джантата, ЕТ на диска, модела спирачен апарат. На кратко 288мм. + АТЕ57(АТЕ54) влиза в 99% от 15"-ските.
  4. Това упражнение (256->280) съм го правил на Голф 4 и не усетих осезаема разлика. При магистрална скорост спираше по-добре. Преминаването към 288мм. се усеща. Точни замервания не съм правил.
  5. За качеството на гумите нямам какво да кажа но понеже темата се измести малко към размерите на джантите реших да споделя моя опит понеже джантите ми са 7J x 16. Гуми 205/55 без предпазен борд почти не пазят ръбчетата на джантата и при успоредно паркиране до бордюр трябва да се внимава. Ако гумите са с борд, положението е малко по-добре . Реших да дам 30лв/гума повече и сложих 215/55. Сега изобщо не се притеснявам от бордюрите, стойката изглежда по-добре и километража показва по-вярно. Усетих и подобрение в стабилността. Иначе по темата в момента въпросния модел N8000 e 116лв за размера 215/55 и 92лв за 205/55. Разликата не е голяма за 7J джанта залагам на 215/55.
  6. Ей на това му се вика драг рейсинг
  7. Отваряш brakebook.com и сравняваш размерите на дисковете. Има точни чертежи на почти всички модели. Аз така установих, че в моя случай ще ми пасват дискове от Голф 5/6.
  8. Има прагове, които производителите не могат да прескочат например въртящия момент от 1л. обем при атмосферен двигател. Мисля, че на скоро ферари постигнаха някакво много добро постижение за заводски двигател като изкараха 135NM от 1л. ходов обем. Мощността е (обороти * въртящ момент)/константа има го обяснено подробно. Т.е. за да се получат много киловати при този ограничен въртящ момент трябват много обороти. При турбо моторите спокойно изкарват 200NM от литър както при бензинките така и при дизелите.
  9. Броя и размерите на клапаните определят количеството въздух, което може да премине при определено налягане както при турбо така и при атмосферни двигатели. Кога ще дойде въртящия момент обаче е въпрос не толкова на броя на клапаните а на настройките които са заложили инженерите. На какви градуси ще се отварят и затварят клапаните, колко е "лифта", какво е изпреварването на запалването, какви са формите на всмукателния и изпускателния колектори и за какви обороти са подходящи. Също така при новите коли без жило на газта характеристиките на двигателя стават доста линейни през целия работен диапазон.
  10. За разлика от дисковете накладките EBC не са по-скъпи от останалите. Мисля да взема EBC Ultimax (Blck Stuff) накладки а дисковете ще са АТЕ.
  11. Идва ред да сменям дисковете и накладките. Размера е ясен обаче трябва да избера марката и модификацията - с покритие, без покритие, PRO, MAX и така нататък. Първо коя марка да избера? Цените варират от 60лв до 120лв. за преден диск и от 45 до 80лв. за заден. При това говорим за стандартни дискове, да не са нарязани да не са надупчени и други "спортни" приоми. Какъв е шанса ако поръчам ATE да попадна на менте? За Брембо се тръби че е пълно с ментета. ЕВС стандартните дискове са доста скъпи. Някои хора хвалят TRW и Pagid, аз от друга страна досега винаги съм купувал Zimmermann или Textar. Същия голям избор има и при накладките. Цените също варират от 50лв до 100лв за предни и 40-90 за задни. Някои са по-меки други по-твърди. Трябват ми накладки които да спират от студени защото при моето каране рядко загряват истински. Единствено в някой проход може да се случи но е доста рядко. Дайте съвет към сегашния момент какви са добрите комбинации от дискове и накладки?
  12. BMW комбинират даже 302мм диск с 15-ска джанта ама там ЕТ-то на джантата е около 20 и диска май изобщо не влиза в джантата а стои от вътрешната страна. т.е. ако изкараш джантата 2-3 санта с фланци ще се получи нещо подобно но такива големи фланци не са много добра идея. Всичко е въпрос на правилно комбиниране но ще е твърде голяма играчка.
  13. 258мм дискове се събират даже и в 14-ски джанти. Дълги години карах служебна фиеста с такива дискове дори новата фиеста е същата. Провери дали имаш вариант да монтираш 278мм. дискове от мондео 3 (1996-2000). Събират се в 15-ски. Моят фокус (2009) е с такива дискове само че с 5 дупки и спира доволно.
  14. Не може просто да се регистрира като товарна колата. Трябва производителя да е дал сертификат за това. Явно от Ауди не се целят да продават коли защото имат сертификат за товарни и собствениците да могат да си вземат ДДС-то и да плащат малък данък МПС. Не го афишират с големи букви. Видях в мобилето обява за Q5 с възможност за данъчен кредит. Примерно VW се рекламират сега че сертификат за товарен има следните модели: http://www.volkswagen.bg/1/golf/golf_golf_variant_n1 Шкода пишат във всяка ценова листа кои модификации на колата могат да бъдат поръчани като N1 примерно
  15. Има два варианта за данъчен кредит: 1. Хомологация N1 - лекотоварен автомобил, при който всеки производител дава за съответната кола колко души може да превозва. Т.е. колата се преоборудва като 3+1 или 4+1. Хубавото на този вариант, е че данък МПС се изчислява на база товароносимостта на автомобила от рода на 15лв/тон и общо взето е смешни пари. Затова пък минаваш преглед всяка година а след 10-тата година през 6 месеца. 2. 6+1 места - тука всичко си е като на всяка друга кола - данък, преглед. Може да мине като разход на Фирмата и да се приспада ДДС Сега разгледах сайта на Ауди. Няма нито един модел, който да има N1 т.е. остава единствено 6+1 места.
×
×
  • Create New...