Gostrex Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) 6 hours ago, NIKO said: Gostrex, както виждаш никой не ти забранява да си даваш мненията, доколко са качествени и на място, вече е друг въпрос, но умишлените лични коментарии в тона на този последният ти, са против форумните правила, така че ще помоля да се въздържаш от първосигнални личностни реакции. Благодаря. И пак да проиграем скеча - напълно уверен ли си в твардението си, че термостат ЗАПОЧВАЩ да ОТВАРЯ на 85 градуса е НАРЕД? Нещо да съм излъгал в коментара ми?Сега за да не започнеш да се изживяваш пак като модератор и да ме гониш от форума защото съм цитирал мнението ти,казвам че го цитирам съвсем умишлено,защото имаш навика да си променяш мненията постфактум и да се правиш на ощипана мома. Напълно заставам зад твАрдението ми,че термостат започващ да отваря на 85 градуса е наред,пак ти казвам това не е ЦК ключе,ако ти е толкова любопитно да ти пратя един термостат по еконт,сложи го на печката или на котлона и гледай как работи. Редактирано 19 Декември 2017 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) Водната помпа я смених миналата седмица. След смяната проблема си остана. Термостата е сменен също скоро. Стария го тествах на котлона, а не в лабораторни условия и ако проблема е в едни 2 градуса няма смисъл да коментирам. Просто смених поредната работеща част без да се реши проблема. Прегледах с термокамерата двигател, виско, радиатор и тръби. Според мен виското си работи. Просто не включва защото не може да се нагрее достатъчно. Мерих температурата на самия съединител и беше към 40 градуса. Радиатора ми беше към 50 градуса. Горният маркуч на радиатора беше около 90 и нагоре градуса, а долният, заедно с въпросния датчик, който питах коя точно перка (явно електрическата, но как точно) включва бяха около 40 градуса. С термокамерата изглеждаше, че няма циркулация към радиатора. Може би много малка, защото радиатора все пак беше топъл (40 градуса). Температурата да двигателя според термокамерата варираше между 95 и 100 градуса, в зависимост къде меря. Направи ми впечатление, че температурата на изпарителя е доста висока - близка с тази на двигателя. Мерих температурата на датчика зад двигателя с камерата и беше идентична с тази на дисплея на климатроника. Явно си работи. Ще пробвам с промивка на цялата охладителна система, като за начало. Защото не ми се сменяват отново излишно работещи части. В темата AV - Температурен датчик (Започната от AV, October 13, 2010) колегата ninkopinko е описал същия проблем, който и аз имам и същите признаци. Доста неща е сменил и той, но не е писал, че е решил проблема. Редактирано 20 Декември 2017 от Vidin Hristov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Случайно между радиаторите на климатика и водния да е пълно с прахоляк и мръсотия?Трудно се вижда и трябва внимателно да го огледаш,още по трудно се чисти,трябва да разделиш двата радиатора и после с водоструйката,понеже иначе нищо не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Ако имаше мръсотия между радиаторите и това беше проблема то радиаторите трябваше да са топли, както и долния маркуч на радиатора, а при мен са студени. Правих промивка на системата. Свалих радиатора и го тествах с вода - не беше запушен. Измих го с водоструйка, както и климатичния. Почистих и пластината на виското от мръсотия. Имах запушване в радиаторчето на парното, което се отпуши от промивката и сега имам парно. Има обаче разлика в топлината на празен ход на двигателя и при подаване на газ. При подаване на газ духа по-топло. Разлика след промивката в температурата няма. В други теми четох, че има значение как е вързан изпарителя на АГУ и проблема може да е от там. Може да има и запушен маркуч към изпарителя. При мен има тройник от парното към изпарителя и после към масления охладител. Ще проуча как трябва да е вързан изпарителя и ще търся там проблема. При огледа с термокамерата изпарителя държеше доста висока температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 След като четох в друга тема във форума, че проблема с високата температура се появява на коли с АГУ и по-точно, когато изпарителя е вързан последователно към масления охладител, проучих малко повече. При мен изпарителя беше вързан последователно към масления охладител (маркучите на охладителната система). Отидох да ми изключат изпарителя и да вържат маркучите на охладителната система в заводски вид. Направих тест и температурата стигаше най-много до 98 градуса при напъване. Вързаха ми изпарителя успоредно и пак тествах. Температурата се повиши с 2 градуса при напъване. Разликата с преди е, че сега всички маркучи са топли, както и радиатора. Температурата си варира от 95 до 98. Рядко достига до 100 градуса, но бързо пада. Майстора, който ми монтира АГУ не вярваше, че ще има разлика и както в другата тема са писали колегите каза, че всички коли така ги правят и нямат проблеми. Проблема е решен с връзване на изпарителя успоредно. Напразно набутах над 600 лв за смяна на работещи части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado32A Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Ниска температура на стрелката. Колата и топлото работят перфектно, но стрелката рядко се помръдва малко над 60 С* (а4 тди 110 авг) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 В такъв случай диагностика и гледаш дали датчика който дава инфо на екуто показва вярно т.е. Около 90-95 градуса. Ако е така сменяш датчика за таблото, при някой той е един общ с 4 жила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване