Jump to content

Температурата на таблото се мени


Sako8222

Recommended Posts

6 hours ago, NIKO said:

Gostrex, както виждаш никой не ти забранява да си даваш мненията, доколко са качествени и на място, вече е друг въпрос, но умишлените лични коментарии в тона на този последният ти, са против форумните правила, така че ще помоля да се въздържаш от първосигнални личностни реакции. Благодаря.

И пак да проиграем скеча - напълно уверен ли си в твардението си, че термостат ЗАПОЧВАЩ да ОТВАРЯ на 85 градуса е НАРЕД? 

Нещо да съм излъгал в коментара ми?Сега за да не започнеш да се изживяваш пак като модератор и да ме гониш от форума защото съм цитирал мнението ти,казвам че го цитирам съвсем умишлено,защото имаш навика да си променяш мненията постфактум и да се правиш на ощипана мома.

 

Напълно заставам зад твАрдението ми,че термостат започващ да отваря на 85 градуса е наред,пак ти казвам това не е ЦК ключе,ако ти е толкова любопитно да ти пратя един термостат по еконт,сложи го на печката или на котлона и гледай как работи.

Edited by Gostrex
Link to comment
Share on other sites

Водната помпа я смених миналата седмица. След смяната проблема си остана. Термостата е сменен също скоро. Стария го тествах на котлона, а не в лабораторни условия и ако проблема е в едни 2 градуса няма смисъл да коментирам. Просто смених поредната работеща част без да се реши проблема.

Прегледах с термокамерата двигател, виско, радиатор и тръби.

Според мен виското си работи. Просто не включва защото не може да се нагрее достатъчно. Мерих температурата на самия съединител и беше към 40 градуса. Радиатора ми беше към 50 градуса. Горният маркуч на радиатора беше около 90 и нагоре градуса, а долният, заедно с въпросния датчик, който питах коя точно перка (явно електрическата, но как точно) включва бяха около 40 градуса.

С термокамерата изглеждаше, че няма циркулация към радиатора. Може би много малка, защото радиатора все пак беше топъл (40 градуса). Температурата да двигателя според термокамерата варираше между 95 и 100 градуса, в зависимост къде меря. Направи ми впечатление, че температурата на изпарителя е доста висока - близка с тази на двигателя.

 

Мерих температурата на датчика зад двигателя с камерата и беше идентична с тази на дисплея на климатроника. Явно си работи.

 

Ще пробвам с промивка на цялата охладителна система, като за начало. Защото не ми се сменяват отново излишно работещи части.

 

В темата AV - Температурен датчик (Започната от AV, October 13, 2010)

колегата 

ninkopinko

е описал същия проблем, който и аз имам и същите признаци. Доста неща е сменил и той, но не е писал, че е решил проблема.

 

Edited by Vidin Hristov
Link to comment
Share on other sites

Случайно между радиаторите на климатика и водния да е пълно с прахоляк и мръсотия?Трудно се вижда и трябва внимателно да го огледаш,още по трудно се чисти,трябва да разделиш двата радиатора и после с водоструйката,понеже иначе нищо не става.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ако имаше мръсотия между радиаторите и това беше проблема то радиаторите трябваше да са топли, както и долния маркуч на радиатора, а при мен са студени. Правих промивка на системата. Свалих радиатора и го тествах с вода - не беше запушен. Измих го с водоструйка, както и климатичния. Почистих и пластината на виското от мръсотия. Имах запушване в радиаторчето на парното, което се отпуши от промивката и сега имам парно. Има обаче разлика в топлината на празен ход на двигателя и при подаване на газ. При подаване на газ духа по-топло. Разлика след промивката в температурата няма. В други теми четох, че има значение как е вързан изпарителя на АГУ и проблема може да е от там. Може да има и запушен маркуч към изпарителя. При мен има тройник от парното към изпарителя и после към масления охладител.

Ще проуча как трябва да е вързан изпарителя и ще търся там проблема. При огледа с термокамерата изпарителя държеше доста висока температура.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

След като четох в друга тема във форума, че проблема с високата температура се появява на коли с АГУ и по-точно, когато изпарителя е вързан последователно към масления охладител, проучих малко повече. При мен изпарителя беше вързан последователно към масления охладител (маркучите на охладителната система). Отидох да ми изключат изпарителя и да вържат маркучите на охладителната система в заводски вид. Направих тест и температурата стигаше най-много до 98 градуса при напъване. Вързаха ми изпарителя успоредно и пак тествах. Температурата се повиши с 2 градуса при напъване. Разликата с преди е, че сега всички маркучи са топли, както и радиатора. Температурата си варира от 95 до 98. Рядко достига до 100 градуса, но бързо пада. Майстора, който ми монтира АГУ не вярваше, че ще има разлика и както в другата тема са писали колегите каза, че всички коли така ги правят и нямат проблеми. 

Проблема е решен с връзване на изпарителя успоредно. Напразно набутах над 600 лв за смяна на работещи части.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ниска температура на стрелката. Колата и топлото работят перфектно, но стрелката рядко се помръдва малко над 60 С* (а4 тди 110 авг)

Link to comment
Share on other sites

В такъв случай диагностика и гледаш дали датчика който дава инфо на екуто показва вярно т.е. Около 90-95 градуса. Ако е така сменяш датчика за таблото, при някой той е един общ с 4 жила :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...