Jump to content

колата изгасна в движение


maximoff

Recommended Posts

Помагайте колеги, аудито ме остави на пътя за Доспат. Както си карах изгсна и няма палене. Проверих нафта излиза след филтъра но обратна нафта не излиза. Колата е А4 2.0тди брд мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте колеги, аудито ме остави на пътя за Доспат. Както си карах изгсна и няма палене. Проверих нафта излиза след филтъра но обратна нафта не излиза. Колата е А4 2.0тди брд мотор

Добре както си караш и ти изгасна ли? После като се пробва да я запалиш, какво става върти и не иска да запали или не върти изобщо? Нещо взе ли да пиука да мига по таблото необичайно? Значи такива симптоми ги имат пасатите с онези красиви дюзи на сименс, не знам твоите какви са, но като изгори една и колата те оставя на пътя и най-лошото е, че изгарят когато си поискат!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже пиша от тел. ме извинете за грешки и др.

дойде едно момче с комп и показ грешка 004160 той се съмтява з дюза

той не майстор а просто любител :dance:

ще снимам десктопа сега

дано се чете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

захранващото напрежение за инжектори e буквалния превод на грешката! По долу където пише circuit malfunction intermittent - верижната неизправност - прекъсващ,периодичен,пулсиращ,скокообразен,неравномерен,импулсен

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворете капака и вижте, дали някой кабел към дюзите не е прекъснат или има лош контакт,но ако си с пиезодюзите,мисля че дава същата грешка ако е изгоряла.Питай Мишо най-добре :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изгасна в движене. На таблото светят обичайните лампи. Върти но не пали. Като изчистим грешките само тази от горната снимка се появява. Допитах се до Мишо и той каза дюза. Сега ще търся дюза да ми е честито баси ташака

ще отворя капака за да проверя но първо да стигна до гража вкъщи а днер съм на смяна в пожарната и няма да стане. БЛАГОДАРЯ ВИ за насоките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тва с пиезодюзите е всеизвестен проблем...даже имаше колега дето закъсал по същия начин в Гърция. Само че там имаше happy end до колкото си спомням...бяха му я сменили в тамошен сервиз гаранционно, въпреки, че гаранцията у нас му била изтекла на колата. Иначе е много кофти...освен откъм цена, от сега нататък ще си постоянно на тръни, дали няма да замине някоя следваща по редицата....

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз имам някакъв стикер за гаранция и като я купувах от магазина в германия нещо споменаха ама знам ли? Кой ме ебава в Бг. Ето снимка

ето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега...направете едно запитване до Порше, с копие до централата в Германия. Може и да ви изненадат приятно. Все пак този проблем с дюзите е крайно притеснителен за вас както в момента, така и за в бъдеще. Не знам дали не са му намерили лечение и да подменят всички дюзи с някви други...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да се похваля колата заработи както обичайно без проблеми вече. Проблема го открихме в една голяма кръгла букса която влиза в двигателя. Когато я изкл видяхме на едното краче зелено окисляване. Пръснахме малко спрей и я вкл отново и колата запали от раз. Проверих ме с комп за грешки и всичко беше ОК. Дюзите работят в норма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Проблема го открихме в една голяма кръгла букса която влиза в двигателя. Когато я изкл видяхме на едното краче зелено окисляване. Пръснахме малко спрей и я вкл отново и колата запали от раз. Проверих ме с комп за грешки и всичко беше ОК. Дюзите работят в норма.

Всичко това е прекрасно, Честито!

Но би ли обяснил коя е тази букса по-подробно (най-вероятно е на някакъв датчик) и най-странното е ЗАЩО Ваг-ком-а дава грешка "на дюзата" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буквално грешката, която му е давала, не означава, точно че е изгоряла определена дюза, а "захранващото напрежение за инжектори" с това си обяснявам, важността на тази букса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като се до питах до различни хора (и до МИШО) всеки ми каза първо да проверя някой кабел, защото на BRD мотора дюзите

не гърмяли туко така. Посъветвахаме да сваля какпака и да намеря гръмналата дюза евентуално, по метода на елиминацията една по една. Преди да свалим капака обаче свалихме буксата и така я видяхме.

Тя е една голяма кръгла с няколко кабела, не е датчик. Вкл. точно от задната страна на двигателя под тандемпомпата.Не й знам заглавието а и за какво е,от една година съм дизелист и за сефте отварям капака на Аудито :zustimm: . Изкл. буксата едното краче беше зеленясало пръснаха му спрей, вкл. букста и ОООООО чудесааа колата :):zustimm: :zustimm: запали от чтвърт. Компа не показваше грешки повече. Днес ще отида да видим трупа ли грешки, но цял ден си джъткам и няма грижи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,колега,късметлия си значи,че даже от кеф си "набухал" и поста 3 пъти :hilezh: ,но няма значение,да не ти пука,важното е колицата да е наред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе нещо се случва с моят компютър или с форума е незнам . Извинете ме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе нещо се случва с моят компютър или с форума е незнам . Извинете ме. По един час зарежда баси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е компа ти и при мен е така от сутринта, ту зарежда много време, ту е ОК.

Супер, че си се разминал с голяма беля :). Огледахте ли дали от някъде не попада вода или влага, че да клеяса така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички мисля, че го има проблема с форума. Снимай и поакжи снимка, ако не представлява трудност, коя е точно тази букса.

Радвам се, че си се разминал от беля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, че ме стресна! Ако не е проблем пусни снимка на буксата... аз ще огледам на моята, по описанието по-горе, къде е точно се намира, но за всеки случай... Дюзите ти оригиналните ли са или са сменяни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, че ме стресна! Ако не е проблем пусни снимка на буксата... аз ще огледам на моята, по описанието по-горе, къде е точно се намира, но за всеки случай... Дюзите ти оригиналните ли са или са сменяни?

Мисля, че и Вие колега сте с БРД мотор,нали?

Незнам да ли са сменяни дюзите. Колата е купих от магазин в Германия. Даже вчера се оказа ,че имам мобилитетна гаранция :dance:

Водата е попаднала, предполагам, когато измих двигателя :wall: през лятото с водоструйка. Имаше омасляване под тандем помата и трябваше да остановя от къде е но се оказа от гарнитурата на капак и от вятъра маслото бяга на зад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Да и аз съм с BRD... Гаранцията, която споменаваш е едно като кредитна карта в папката със сервизната книжка и другите, нали? Поне аз имам такава, на която пише: "mobili di sicurezza" и има VIN-a. Това трябва да е, но какво бенефити дава... При мен дюзите са сменяни по гаранция през юли миналата година(колата е била на 3год и 7м) и сега са на 10 000 км. Питах в Порше как е възможно, но не ми отговориха много ясно.:) Доволен съм, че имам пълната сервизна история до момента, в който я взех!

Благодаря още веднъж за снимките! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли повече за понятието "мобилитетна гаранция"?

Нека разаясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...