maximoff Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Помагайте колеги, аудито ме остави на пътя за Доспат. Както си карах изгсна и няма палене. Проверих нафта излиза след филтъра но обратна нафта не излиза. Колата е А4 2.0тди брд мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 (Редактирано) Помагайте колеги, аудито ме остави на пътя за Доспат. Както си карах изгсна и няма палене. Проверих нафта излиза след филтъра но обратна нафта не излиза. Колата е А4 2.0тди брд моторДобре както си караш и ти изгасна ли? После като се пробва да я запалиш, какво става върти и не иска да запали или не върти изобщо? Нещо взе ли да пиука да мига по таблото необичайно? Значи такива симптоми ги имат пасатите с онези красиви дюзи на сименс, не знам твоите какви са, но като изгори една и колата те оставя на пътя и най-лошото е, че изгарят когато си поискат! Редактирано 24 Януари 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 понеже пиша от тел. ме извинете за грешки и др. дойде едно момче с комп и показ грешка 004160 той се съмтява з дюза той не майстор а просто любител ще снимам десктопа сегадано се чете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fozi75 Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Колега мисля че,имаш проблем с дюза и компа на колата е угасила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 (Редактирано) захранващото напрежение за инжектори e буквалния превод на грешката! По долу където пише circuit malfunction intermittent - верижната неизправност - прекъсващ,периодичен,пулсиращ,скокообразен,неравномерен,импулсен Редактирано 24 Януари 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Отворете капака и вижте, дали някой кабел към дюзите не е прекъснат или има лош контакт,но ако си с пиезодюзите,мисля че дава същата грешка ако е изгоряла.Питай Мишо най-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 изгасна в движене. На таблото светят обичайните лампи. Върти но не пали. Като изчистим грешките само тази от горната снимка се появява. Допитах се до Мишо и той каза дюза. Сега ще търся дюза да ми е честито баси ташакаще отворя капака за да проверя но първо да стигна до гража вкъщи а днер съм на смяна в пожарната и няма да стане. БЛАГОДАРЯ ВИ за насоките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Гениални мотори създават от фв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 (Редактирано) Ами тва с пиезодюзите е всеизвестен проблем...даже имаше колега дето закъсал по същия начин в Гърция. Само че там имаше happy end до колкото си спомням...бяха му я сменили в тамошен сервиз гаранционно, въпреки, че гаранцията у нас му била изтекла на колата. Иначе е много кофти...освен откъм цена, от сега нататък ще си постоянно на тръни, дали няма да замине някоя следваща по редицата.... Редактирано 24 Януари 2012 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 абе и аз имам някакъв стикер за гаранция и като я купувах от магазина в германия нещо споменаха ама знам ли? Кой ме ебава в Бг. Ето снимкаето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Ами колега...направете едно запитване до Порше, с копие до централата в Германия. Може и да ви изненадат приятно. Все пак този проблем с дюзите е крайно притеснителен за вас както в момента, така и за в бъдеще. Не знам дали не са му намерили лечение и да подменят всички дюзи с някви други... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 колеги да се похваля колата заработи както обичайно без проблеми вече. Проблема го открихме в една голяма кръгла букса която влиза в двигателя. Когато я изкл видяхме на едното краче зелено окисляване. Пръснахме малко спрей и я вкл отново и колата запали от раз. Проверих ме с комп за грешки и всичко беше ОК. Дюзите работят в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristiyan Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 (Редактирано) Браво! Хепи Енд Редактирано 24 Януари 2012 от hristiyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 ... Проблема го открихме в една голяма кръгла букса която влиза в двигателя. Когато я изкл видяхме на едното краче зелено окисляване. Пръснахме малко спрей и я вкл отново и колата запали от раз. Проверих ме с комп за грешки и всичко беше ОК. Дюзите работят в норма.Всичко това е прекрасно, Честито!Но би ли обяснил коя е тази букса по-подробно (най-вероятно е на някакъв датчик) и най-странното е ЗАЩО Ваг-ком-а дава грешка "на дюзата" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Буквално грешката, която му е давала, не означава, точно че е изгоряла определена дюза, а "захранващото напрежение за инжектори" с това си обяснявам, важността на тази букса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Тъй като се до питах до различни хора (и до МИШО) всеки ми каза първо да проверя някой кабел, защото на BRD мотора дюзитене гърмяли туко така. Посъветвахаме да сваля какпака и да намеря гръмналата дюза евентуално, по метода на елиминацията една по една. Преди да свалим капака обаче свалихме буксата и така я видяхме.Тя е една голяма кръгла с няколко кабела, не е датчик. Вкл. точно от задната страна на двигателя под тандемпомпата.Не й знам заглавието а и за какво е,от една година съм дизелист и за сефте отварям капака на Аудито . Изкл. буксата едното краче беше зеленясало пръснаха му спрей, вкл. букста и ОООООО чудесааа колата :zustimm: запали от чтвърт. Компа не показваше грешки повече. Днес ще отида да видим трупа ли грешки, но цял ден си джъткам и няма грижи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Браво,колега,късметлия си значи,че даже от кеф си "набухал" и поста 3 пъти ,но няма значение,да не ти пука,важното е колицата да е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 абе нещо се случва с моят компютър или с форума е незнам . Извинете ме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 абе нещо се случва с моят компютър или с форума е незнам . Извинете ме. По един час зарежда баси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Не е компа ти и при мен е така от сутринта, ту зарежда много време, ту е ОК.Супер, че си се разминал с голяма беля . Огледахте ли дали от някъде не попада вода или влага, че да клеяса така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 При всички мисля, че го има проблема с форума. Снимай и поакжи снимка, ако не представлява трудност, коя е точно тази букса. Радвам се, че си се разминал от беля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Уф, че ме стресна! Ако не е проблем пусни снимка на буксата... аз ще огледам на моята, по описанието по-горе, къде е точно се намира, но за всеки случай... Дюзите ти оригиналните ли са или са сменяни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Уф, че ме стресна! Ако не е проблем пусни снимка на буксата... аз ще огледам на моята, по описанието по-горе, къде е точно се намира, но за всеки случай... Дюзите ти оригиналните ли са или са сменяни?Мисля, че и Вие колега сте с БРД мотор,нали?Незнам да ли са сменяни дюзите. Колата е купих от магазин в Германия. Даже вчера се оказа ,че имам мобилитетна гаранция Водата е попаднала, предполагам, когато измих двигателя през лятото с водоструйка. Имаше омасляване под тандем помата и трябваше да остановя от къде е но се оказа от гарнитурата на капак и от вятъра маслото бяга на зад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Благодаря! Да и аз съм с BRD... Гаранцията, която споменаваш е едно като кредитна карта в папката със сервизната книжка и другите, нали? Поне аз имам такава, на която пише: "mobili di sicurezza" и има VIN-a. Това трябва да е, но какво бенефити дава... При мен дюзите са сменяни по гаранция през юли миналата година(колата е била на 3год и 7м) и сега са на 10 000 км. Питах в Порше как е възможно, но не ми отговориха много ясно. Доволен съм, че имам пълната сервизна история до момента, в който я взех!Благодаря още веднъж за снимките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Някой знае ли повече за понятието "мобилитетна гаранция"?Нека разаясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване